Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Overschakelen naar LiveAgent & migreer uw gegevens vandaag nog.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
  • ✓ Geen kredietkaart nodig   
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Overstappen van Chaport naar LiveAgent?

Migreer alle gegevens van Chaport naar LiveAgent en krijg toegang tot een geweldige klantondersteuningsoplossing Met meerdere oplossingen voor een geweldige prijs. Het is volledig uitgerust en biedt een groot aantal functies en integraties voor uw comfort.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Chaport versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Chaport
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Chaport biedt ticketing in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Chaport biedt Live Chat in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Chaport biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Chaport biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Chaport biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Chaport biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Chaport biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Chaport biedt een Viber-integratie in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Chaport biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Chaport biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Chaport biedt geen automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Chaport biedt API-functies in een abonnement voor ongeveer €19/medewerker/maand
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Chaport biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Chaport biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiendenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Chaport biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €29/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Chaport biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Chaport biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Chaport biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Chaport biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Chaport biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Data migration from one solution to another

Migreer uw gegevens vandaag nog naar LiveAgent

Het geweldige ticketsysteem van LiveAgent kan u helpen bij het afhandelen van emails, live chat, callcenter, klantenportaal, kennisbank en sociale media – Facebook, Instagram, Twitter en Viber. Bedek elk belangrijk klantkanaal en zorg voor een geweldige ervaring.

Wilt u zelf uw gegevens migreren?

Laat het ons weten als u geïnteresseerd bent in de Chaport-migratieplug-in en we zullen ons best doen om deze toe te voegen aan LiveAgent.

Migrate data to LiveAgent on your own

Welke gegevens kan ik migreren vanuit Chaport?

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Klaar om te migreren van Chaport naar LiveAgent?

Bekijk enkele voordelen die u ontvangt wanneer u overstapt naar LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Uitstekende klantenservice

24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordigers. We zijn er wanneer u ons nodig heeft.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultieme helpdesk oplossing

Handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig heeft.

Person collecting papers into the net

Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering

Krijg LiveAgent volledig gratis of kies voor één van onze drie betalende abonnementen.

Woman overflowing with ideas

Kies uw taal

Kies één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook widgets aangepast aan de taal.

Migreer vandaag nog uw gegevens vanuit Chaport

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe kunt u migreren van Chaport naar LiveAgent?

U kunt uw gegevens handmatig naar LiveAgent migreren. LiveAgent ondersteunt momenteel geen migratieplug-ins voor Chaport, maar laat ons weten of u geïnteresseerd bent.

Welke gegevens kunt u migreren van Chaport naar LiveAgent?

Uw bedrijf kan gegevens migreren zoals tickets, beheerders, vertegenwoordigers, klanteninformatie, tags, bijlagen, en meer van Chaport tot LiveAgent.

Related Articles to Chaport migratie
Overstappen van Smartsupp naar Liveagent? Laat ons uw gegevens voor u migreren! Neem contact op met onze ondersteuningsspecialisten en bespreek migratiegegevens met hen.

Overschakelen van Smartsupp naar LiveAgent?

De website van LiveAgent biedt verschillende software opties voor klantenservice, zoals VoIP-telefoonsystemen en e-mailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, heeft partnerschappen en onderscheidingen. Als je je recent hebt aangemeld voor LiveAgent, stuurt het bedrijf inloggegevens nadat de installatie is voltooid. Op de website kun je je aanmelden voor nieuwsbrieven en sociale media volgen. Het gebruik van cookies wordt op de website beschreven. Het bedrijf biedt ook persoonlijke gesprekken via demo's om te zien hoe de software van LiveAgent kan helpen.

Stapt u over van Pure Chat naar LiveAgent? Onze ondersteuningsmedewerkers en ons technische team helpen u graag om al uw gegevens snel en veilig te migreren. Allemaal gratis. Neem vandaag nog contact met ons op om datamigratie te bespreken.

Overstappen van Pure Chat naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice en 24/7 ondersteuning van vertegenwoordigers. Het heeft meer dan 175 functies en 40 integraties, en ondersteunt 43 verschillende vertalingen. LiveAgent past zich aan bedrijfsgrootte en sector aan. Er is een gratis proefperiode beschikbaar en verschillende abonnementsopties met onbeperkte ticketgeschiedenis, meerdere e-mailadressen en live chat-knoppen.

LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere kanalen in één interface met elkaar verbindt. Wilt u migreren van LivePerson naar LiveAgent? We hebben de oplossing voor u.

Migreren vanuit LivePerson

LiveAgent wordt sterk aanbevolen als een effectieve en betrouwbare oplossing voor klantenondersteuning. Klanten zijn tevreden met de snelle reactietijd van het ondersteuningsteam en de gebruiksvriendelijke en handige functies van LiveAgent. Het platform heeft geholpen de conversieratio te verhogen en de klantentevredenheid te verbeteren voor verschillende bedrijven. LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing die klantenondersteuning beheersbaar maakt en de productiviteit kan verhogen.

Migreren vanuit Genesys? LiveAgent kan u gratis helpen met de migratie naar onze ultieme helpdeskoplossing.

Stapt u over vanuit Genesys?

LiveAgent wordt door verschillende klanten geprezen als een geweldige tool om communicatie met klanten te verbeteren en tegelijkertijd de verkoop en klanttevredenheid te verhogen. Het helpt vertegenwoordigers betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden en biedt handige rapportagefuncties. LiveAgent is ook gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en redelijk geprijsd, wat het een geweldige keuze maakt voor snel online bedrijven die een kosteneffectieve oplossing willen voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere platforms in één interface met elkaar verbindt. Lees meer over het Chaport-alternatief en profiteer van zakelijke voordelen.

Op zoek naar een alternatief voor Chaport?

De tekst gaat over LiveAgent en het opstartproces van een account. Er wordt ook verwezen naar het gebruik van cookies op de website en er is een mogelijkheid om een persoonlijk gesprek te plannen voor meer informatie over het platform. Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met het LiveAgent-team, waaronder door middel van een contactformulier, messenger, of live chat.

Onze ondersteuningsvertegenwoordigers zullen je graag helpen met het veilig en moeiteloos migreren van je data. LiveAgent is de meest en hoogst beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2019 en 2020. Voeg je bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha, O2 en Oxford University om ondersteuning van wereldklasse te voorzien.

Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 support en taalaanpasbare widgets. Ze hebben een ultieme helpdesk oplossing met nuttige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Er zijn verschillende prijsplannen beschikbaar, en klanten krijgen een 14-dagen proefperiode zonder dat er een creditcard nodig is. LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University maken al deel uit van hun klantenkring.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo