Overschakelen van Smartsupp naar LiveAgent?
De website van LiveAgent biedt verschillende software opties voor klantenservice, zoals VoIP-telefoonsystemen en e-mailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, heeft partnerschappen en onderscheidingen. Als je je recent hebt aangemeld voor LiveAgent, stuurt het bedrijf inloggegevens nadat de installatie is voltooid. Op de website kun je je aanmelden voor nieuwsbrieven en sociale media volgen. Het gebruik van cookies wordt op de website beschreven. Het bedrijf biedt ook persoonlijke gesprekken via demo's om te zien hoe de software van LiveAgent kan helpen.
Overstappen van Pure Chat naar LiveAgent?
LiveAgent biedt uitstekende klantenservice en 24/7 ondersteuning van vertegenwoordigers. Het heeft meer dan 175 functies en 40 integraties, en ondersteunt 43 verschillende vertalingen. LiveAgent past zich aan bedrijfsgrootte en sector aan. Er is een gratis proefperiode beschikbaar en verschillende abonnementsopties met onbeperkte ticketgeschiedenis, meerdere e-mailadressen en live chat-knoppen.
LiveAgent wordt sterk aanbevolen als een effectieve en betrouwbare oplossing voor klantenondersteuning. Klanten zijn tevreden met de snelle reactietijd van het ondersteuningsteam en de gebruiksvriendelijke en handige functies van LiveAgent. Het platform heeft geholpen de conversieratio te verhogen en de klantentevredenheid te verbeteren voor verschillende bedrijven. LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing die klantenondersteuning beheersbaar maakt en de productiviteit kan verhogen.
LiveAgent wordt door verschillende klanten geprezen als een geweldige tool om communicatie met klanten te verbeteren en tegelijkertijd de verkoop en klanttevredenheid te verhogen. Het helpt vertegenwoordigers betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden en biedt handige rapportagefuncties. LiveAgent is ook gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en redelijk geprijsd, wat het een geweldige keuze maakt voor snel online bedrijven die een kosteneffectieve oplossing willen voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Op zoek naar een alternatief voor Chaport?
De tekst gaat over LiveAgent en het opstartproces van een account. Er wordt ook verwezen naar het gebruik van cookies op de website en er is een mogelijkheid om een persoonlijk gesprek te plannen voor meer informatie over het platform. Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met het LiveAgent-team, waaronder door middel van een contactformulier, messenger, of live chat.
Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?
LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 support en taalaanpasbare widgets. Ze hebben een ultieme helpdesk oplossing met nuttige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Er zijn verschillende prijsplannen beschikbaar, en klanten krijgen een 14-dagen proefperiode zonder dat er een creditcard nodig is. LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University maken al deel uit van hun klantenkring.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar