Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Overschakelen naar LiveAgent & migreer vandaag nog uw gegevens van Novocall.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Overstappen van Novocall naar LiveAgent?

Het LiveAgent-platform heeft alle tools die u nodig hebt om een uitstekende klantenservice te bieden. Ons alles-in-één ticketsysteem kan emails, chats, sociale kanalen, callcentra en kennisbanken verwerken tegen een eerlijke prijs.

We nodigen u uit om onze helpdesksoftware 14 dagen gratis te proberen. U hoeft uw kredietkaartgegevens niet op te geven.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Novocall versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Novocall
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Novocall biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Novocall biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Novocall biedt een callcenter in een abonnement voor €25/medewerker/maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal..
Novocall biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Novocall biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Novocall biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Novocall biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Novocall biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Novocall biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Novocall biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Novocall biedt automatisering en regels in een abonnement voor €25/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Novocall biedt geen API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Novocall biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Novocall biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Novocall biedt geeen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
YU kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Novocall biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €25/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
YU kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Novocall biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Novocall biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/medeweker/maand.
Novocall biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €25/medewerker/maand.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Novocall biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €25/medewerker/maand.
Data migration from one solution to another

Migreer vandaag

Verbind uw gegevens met onze klantencentrumsoftware en krijg toegang tot ons ticketsysteem , die emails, live chats, callcentra, klantenportaals, kennisbank en sociale media afhandelt – Facebook, Twitter, Instagram en Viber. Bied met gemak uitstekende klantenservice via alle kanalen.

Wilt u graag uw gegevens zelf migreren?

Onze medewerkers werken momenteel aan een migratie plug-in voor NovoCall. Lees verder voor meer informatie.

Migrate data to LiveAgent on your own

Welke gegevens kan ik overdragen vanuit NovoCall?

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Klaar om te migreren van NovoCall naar LiveAgent?

Bekijk enkele voordelen die u ontvangt wanneer u overstapt naar LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Uitstekende klantenservice

24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordigers. We zijn er wanneer u ons nodig heeft.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultieme helpdesk oplossing

Handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig heeft.

Person collecting papers into the net

Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering

Ontvang LiveAgent volledig gratis of kies voor één van onze 3 betalende opties.

Multilingual support in LiveAgent

Kies uw taal

Kies één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook widgets aangepast aan de taal.

Migreer vandaag nog uw gegevens van Novocall

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW en Yamaha voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Novocall migratie
LiveAgent is een uitgebreide helpdesksoftware die bedrijven helpt hun klantenservice te verbeteren met geautomatiseerde functies en aanpasbare interfaces. Het biedt ook vooraf ingestelde berichten voor snellere reactietijden en consistentie in klantantwoorden.

Kopieer & plak afbeeldingen in LiveAgent.

LiveAgent is een uitgebreide helpdesksoftware die bedrijven helpt hun klantenservice te verbeteren met geautomatiseerde functies en aanpasbare interfaces. Het biedt ook vooraf ingestelde berichten voor snellere reactietijden en consistentie in klantantwoorden.

LiveAgent is een emailbeheersoftware die verschillende functies en integraties biedt om klantenondersteuning te bieden. Ze hebben ook een gratis trial beschikbaar.

Hoe tickets af te drukken in LiveAgent

LiveAgent is een emailbeheersoftware die verschillende functies en integraties biedt om klantenondersteuning te bieden. Ze hebben ook een gratis trial beschikbaar.

LiveAgent maakt het eenvoudig om klantengegevens op te slaan en gepersonaliseerde service te bieden. Met de contactbeheerfunctie kunt u efficiënter werken.

Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent

LiveAgent maakt het eenvoudig om klantengegevens op te slaan en gepersonaliseerde service te bieden. Met de contactbeheerfunctie kunt u efficiënter werken.

LiveAgent maakt het eenvoudig om klantengegevens op te slaan en gepersonaliseerde service te bieden. Met de contactbeheerfunctie kunt u efficiënter werken.

Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent

LiveAgent maakt het eenvoudig om klantengegevens op te slaan en gepersonaliseerde service te bieden. Met de contactbeheerfunctie kunt u efficiënter werken.

Chatuitnodigingen zijn een effectieve manier om klanten betrokken te houden en de verkoop te verhogen. Ze bieden realtime ondersteuning, verhogen conversiepercentages en verbeteren de klanttevredenheid. Het is belangrijk om ze correct in te stellen voor optimale resultaten. Bezoek de videohandleiding van LiveAgent voor meer informatie.

Hoe maakt u chatuitnodigingen in LiveAgent

Chatuitnodigingen zijn een effectieve manier om klanten betrokken te houden en de verkoop te verhogen. Ze bieden realtime ondersteuning, verhogen conversiepercentages en verbeteren de klanttevredenheid. Het is belangrijk om ze correct in te stellen voor optimale resultaten. Bezoek de videohandleiding van LiveAgent voor meer informatie.

Nodig de bezoekers van uw website uit om live te chatten met uw vertegenwoordigers. LiveAgent biedt verschillende uitnodigingen. Lees erover en probeer het nu in LiveAgent.

Chatuitnodiging galerij

Dit artikel beschrijft de diensten die LiveAgent biedt, zoals klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen en heeft positieve klantenbeoordelingen. LiveAgent heeft ook een partnerprogramma en biedt webinars en een kostencalculator aan om klanten te helpen hun diensten te kiezen. Het artikel biedt ook informatie over het opstarten van een LiveAgent-account en hoe u contact kunt opnemen met het bedrijf. Ten slotte maakt de website gebruik van cookies en biedt het de mogelijkheid om een demo te plannen om te zien hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo