Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en migreer uw gegevens vanuit Zopim.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Overstappen van Zopim naar LiveAgent?

LiveAgent is een multichannel klantenserviceoplossing die uw servicedesk op een aantal manieren kan verbeteren. We bieden een complete klantenondersteuningsoplossing, een groot aantal integraties en 24/7 klantenondersteuning voor al onze klanten. Start vandaag nog uw gratis proefperiode!

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Zopim versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Zopim
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt ticketing in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zopim biedt Live Chat in abonement voor €72/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter in het all-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zopim biedt een callcenter aan voor €72/medewerker/maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt selfservice in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt selfservice in een abonnement voor €121/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zopim biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zopim biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zopim biedt een Instagram-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zopim biedt een Viber-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt een kennisbank in een abonnement voor €121/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt klantenforum in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt automatisering en regels in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt API-functies in een een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zopim biedt IVR-functies in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Zopim biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zopim biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zopim biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onberkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt onbeperkt 24/7 ondersteuning als Ad-on.
server - illustration

Krijg toegang tot LiveAgent

Met ons ticketingsysteem kunt u profiteren van email, live chat, callcenter, klantenportaal, kennisbank en sociale mediakanalen, zoals Facebook, Instagram en Twitter. Start vandaag nog uw gratis proefperiode en probeer het zelf uit.

Wilt u graag zelf uw gegevens migreren?

LiveAgent biedt migratie plug-ins van helpdesk software en we werken momenteel aan een migratie plug-in van Zopim. Lees verder voor meer informatie.

monitor plug in - illustration

Welke gegevens kan ik migreren vanuit Zopim?

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Klaar om te migreren van Zopim naar LiveAgent?

Bekijk enkele voordelen die u ontvangt wanneer u overstapt naar LiveAgent

Uitstekende klantenservice

24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordiges. We zijn er wanneer u ons nodig heeft.

Ultieme helpdesk oplossing

Handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig heeft.

Kies uw taal

Kies één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook widgets aangepast aan de taal.

Migreer vandaag nog uw gegevens vanuit Zopim

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe kunt u migreren van Zopim naar LiveAgent?

We hebben nog geen migratie-plug-in beschikbaar, dus alle gegevensoverdrachten moeten handmatig worden uitgevoerd. Laat het ons weten als u geïnteresseerd bent in een plug-in en we zullen deze aan de lijst toevoegen.

Welke gegevens kunt u migreren van Zopim naar LiveAgent?

U kunt gegevens overdragen zoals contactgegevens van klanten, informatie over afdelingen, beheerders, bijlagen en meer.

Waarom zou u voor LiveAgent kiezen in plaats van Zopim?

Als u klantenondersteuning op meerdere platforms wilt bieden, zult u aanzienlijk profiteren van LiveAgent. LiveAgent is een functierijke helpdesksoftware met een klantenportaal, live chat, ticketing, callcenter en sociale media integraties. Zo zet het alle vragen van klanten om in tickets. Hierdoor kunnen uw vertegenwoordigers op alle klanten reageren vanuit één dashboard.

Related Articles to Zopim migratie
Wilt u graag een gratis LiveAgent account? Ga uw gang en meld u aan, het is heel gemakkelijk en het instellen neemt slechts enkele minuten in beslag.

Maak een gratis account aan

LiveAgent is een tool die bedrijven helpt met klantenservice. Na aanmelding wordt een bericht met inloggegevens gestuurd. Het dashboard wordt opgestart en inloggegevens worden naar de mailbox gestuurd. Er wordt gebruik gemaakt van cookies. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Contact opnemen kan via de Contactformulier, Messenger, Whatsapp of Live chat.

LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

LiveAgent is klantensucces software die gebruikt kan worden door bedrijven van elke omvang en sector om communicatie met hun klanten te verbeteren en biedt soepele workflow voor werknemers, verbeterde klantenervaring en efficiënte responstijd. Grote merken zoals Huawei, BMW, Yamaha en O2 vertrouwen op LiveAgent, die ook handig is voor kleine bedrijven. De keuze voor de juiste servicedesk software hangt af van de specifieke behoeften van uw bedrijf en LiveAgent is gecreëerd om zo flexibel mogelijk te zijn. Servicedesk-software biedt incidentbeheer en ondersteuning voor servicedesk-aanbieders om klanten te helpen met hun vragen, waardoor het werknemers workflow, klantenervaring en responstijd verbetert.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

LiveAgent Prijzen

LiveAgent biedt klanten de mogelijkheid om te genieten van hun service en beperkingen en wijzigingen in gebruik en limieten bespreekbaar te maken. Ze bieden verschillende abonnementen, waaronder een gratis optie met beperkte functionaliteit en-toegang. LiveAgent slaat gegevens van klanten op in het dichtstbijzijnde datacenter en biedt 24/7 ondersteuning via verschillende kanalen. Klanten kunnen creditskaartgegevens invoeren en upgraden naar een betaald abonnement en als bedrijf klant service is er VIP-ondersteuning beschikbaar. Alle accounts zijn veilig dankzij de modernste beveiliging en SSL-codering.

Wilt u uw gegevens van Helpshift naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren vanuit Helpshift?

LiveAgent wordt door veel bedrijven gebruikt als een krachtige tool voor communicatie met klanten. Verschillende mensen hebben gemeld dat LiveAgent de communicatie met klanten verbeterde, de responstijd verkortte en conversieratio's verhoogde. Het wordt geprezen voor zijn waarde voor de prijs en wordt zelfs gebruikt door bekende merken.

Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.

Nederlandse klantenervaring software

De tekst bespreekt vijf verschillende softwareprogramma's die bedrijven kunnen gebruiken om hun klantenservice te verbeteren en outreach-inspanningen te verspreiden. Sprinklr en Zoho Desk worden aanbevolen voor grotere bedrijven, terwijl Bitrix, SurveyMonkey CX en Startquestion beter passen bij bedrijven die hun digitale marketing willen stroomlijnen. Elk programma heeft verschillende prijsopties en voordelen, zoals automatisering en klantenondersteuning.

Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.

Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?

LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde telefoniesoftware die deel uitmaakt van een alles-in-één platform met meerdere kanalen. Het is gemakkelijk in te stellen en te gebruiken zonder IT-medewerkers erbij te betrekken. Vertrouwd door meer dan 21.000 bedrijven, biedt LiveAgent ook volledig meertalige software met ondersteuning voor meer dan 40 app-talen en speciale letteraccenten. Word lid van de LiveAgent-familie en ontdek waarom ze de hoogst gewaardeerde helpdesk software zijn voor kleine en middelgrote bedrijven.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo