Gratis proefperiode

Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en we migreren uw gegevens gratis van SpiceWorks.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Migreren vanuit SpiceWorks?

Migreer van SpiceWorks naar LiveAgent en zet uw helpdesktickets over naar een nieuwe klantenondersteuningsoplossing. LiveAgent biedt alles wat u nodig heeft om de beste klantenondersteuning te bieden en meer mensen te bereiken via belangrijke communicatiekanalen.

Houd ons in de gaten voor meer informatie over onze migratieplug-in, aangezien onze ontwikkelaars er momenteel aan werken. Blijf lezen en ontdek wat de voordelen zijn van overstappen op LiveAgent of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

SpiceWorks versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent SpiceWorks
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
SpiceWorks biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
SpiceWorks biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
SpiceWorks biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
SpiceWorks biedt selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
SpiceWorks biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
SpiceWorks biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
SpiceWorks biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
SpiceWorks biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, inclusief handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
SpiceWorks biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
SpiceWorks biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
SpiceWorks biedt automatisering en regels..
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
SpiceWorks biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
SpiceWorks biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
SpiceWorks biedt geen videogesprekken..
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
SpiceWorks biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkt websites.
SpiceWorks LiveAgent biedt onbeperkt websites.
Onbeperkte chatgeschiedenis
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
SpiceWorks biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
SpiceWorks biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
SpiceWorks biedt geen onbeperkte gespreksopname.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder beperking van het aantal vragen dat u kunt indienen.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
SpiceWorks biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Stap vandaag nog over naar LiveAgent

Migreer naar een ticketsysteem dat alle belangrijke klantenkanalen kan verwerken. Bied geweldige klantenondersteuning en krijg onderweg een back-up van onze helpdesk-experts. LiveAgent biedt een verscheidenheid aan tools, functies en integraties voor een eerlijke prijs die uw budget niet zal verpesten.

Welke gegevens kan ik migreren?

We zullen ervoor zorgen dat alle helpdeskinformatie die u nodig hebt, wordt verzameld en overgedragen

ticket thread

Tickets

Al uw klantencommunicatie

SpiceWorks migratie

Mensen

Volledige contactlijsten en vertegenwoordigersgegevens

Tags

Labels

Tags en notities blijven niet achter

customer feedback satisfaction rewards

Feedback

Feedback en beoordelingen van klanten 

Creëer een plezierige ervaring voor iedereen

Ons ticketsysteem verwerkt elk belangrijk klantencommunicatiekanaal . Email, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber, or sociale mediaFacebook, Instagram, and Twitter. U kunt kiezen wat u wilt gebruiken om met uw klanten te communiceren en de zaken op uw manier af te handelen. 

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Los helpdesktickets op via meerdere kanalen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Een helpdesksoftware die u ondersteunt

Elke tool in LiveAgent wordt ondersteund door meer dan 125 functies die u kunt gebruiken om soepele werkflows te creëren en uw werk te verlichten. Filteren, taggen, intelligent sorteren – het is er allemaal. U kunt ook apps die u gebruikt verbinden dankzij meer dan 140 integraties. Bekijk de volledige lijst van functies en integraties

Baanbrekende software

Wist u dat?

LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2021 is LiveAgent de hoogst gewaardeerde en meest beoordeelde helpdeskoplossing op de markt, die meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven wereldwijd bedient.

SpiceWorks migratie
30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16 tijden;

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Migreer vandaag nog naar uw nieuwe helpdesk

Start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen voor LiveAgent en maak kennis met onze oplossing voor klantenondersteuning. Als u hulp nodig hebt, neem dan gerust contact met ons op en we zullen ons best doen om u
meer informatie te geven.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Kan ik gegevens migreren vanuit SpiceWorks?

LiveAgent-ondersteuningsteam kan u helpen bij het migreren van uw gegevens naar uw nieuwe helpdeskoplossing. We kunnen alles wat u nodig hebt overzetten, inclusief alle klantentickets, contacten, vertegenwoordigersprofielen, tags en feedback.

Wat zijn de voordelen van het migreren van uw gegevens naar LiveAgent?

Het belangrijkste voordeel is het ticketsysteem met meerdere kanalen dat emails, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber, Facebook, Twitter en Instagram omvat. Uw klanten kunnen u overal bereiken en u kunt de beste klantenervaring bieden voor hen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo