LiveAgent biedt een geweldig ticketsysteem dat alle belangrijke klantenkanalen aankan voor een eerlijke prijs. Het is volledig uitgerust, ondersteunt een groot aantal integraties en biedt 24/7 klantenondersteuning voor elke gebruiker. Stap vandaag nog over en ervaar de voordelen.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functie | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Crisp
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Crisp biedt ticketing in een abonnement voor €30/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
Crisp biedt Live Chat in een abonnement voor €30/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter in All-inclusive abonnement voor €49/vertegenwoordiger/maand.
|
Crisp biedt een callcenter in een abonnement voor €113/maand.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een Selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15 /vertegenwoordiger/maand.
|
Crisp biedt een selfservicesportaal in een abonnement voor €113/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement voor €39/maand /per accpunt of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Crisp biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €30/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand /per acc of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Crisp biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €30/maand.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Crisp biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Crisp biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Crisp biedt een kennisbank in een abonnement voor €113/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Crisp biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordigers/maand.
|
Crisp biedt automatisering en regels in een abonnement voor €113/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Crisp biedt API-functies in een abonnement voor €30/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Crisp biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken in het All-inclusive abonnement voor €49/vertegenwoordiger/maand .
|
Crisp biedt videogesprekken in een abonnement voor €30/maand.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand .
|
Crisp biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €30 /maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Crisp biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Crisp biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Crisp biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €30 /maand.
|
Onbeperkte gespeksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Crisp biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Crisp biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €30 /maand.
|
LiveAgent kan u ondersteunen met zijn geweldige ticketsysteem dat email, live chat, callcenter, klantenportaal, kennisbank en sociale media ondersteunt – Facebook, Instagram, Twitter en Viber. Ontdek onze volledig functionele oplossing en ontdek hoe deze uw helpdesk kan verbeteren.
LiveAgent ondersteunt momenteel een aantal migratieplug-ins voor verschillende helpdesks. Crisp-migratieplug-in staat nog niet op onze lijst, dus als u interesse hebt, laat het ons weten en we zullen het toevoegen.
Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.
Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.
Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.
Hieronder hebben we de belangrijkste voordelen opgesomd die onze klanten genieten als ze hun gegevens van Crisp naar LiveAgent migreren
Onze vertegenwoordigers staan 24/7 klaar om u te helpen met al uw problemen.
Onze software biedt meer dan 179 helpdeskfuncties, aangevuld met meer dan 40 integraties.
LiveAgent biedt een volledig gratis abonnement, evenals drie andere abonnementen tegen spotprijzen.
LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.
Most Popular
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande aanbieders van live chatoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Handmatige gegevensmigratie is op elk moment beschikbaar. We hebben momenteel geen migratie-plug-in beschikbaar, maar laat het ons weten als u bent geïnteresseerd en we zullen het aan onze takenlijst toevoegen.
Uw bedrijf kan gegevens migreren zoals tickets, beheerders, vertegenwoordigers, klanteninformatie, tags, bijlagen en meer van Crisp tot LiveAgent.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar