LiveAgent biedt een gratis proefversie van de software aan, zodat u vandaag nog kunt beginnen met het overzetten van uw gegevens. Ervaar de kracht van LiveAgent en leer hoe het u en uw bedrijf kan helpen. Krijg toegang tot ons ticketsysteem, ondersteund door geweldige tools, functies en integraties.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
LiveHelpNow
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
LiveHelpNow biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
LiveHelpNow biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
LiveHelpNow biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt Selfserviceportaal.
|
LiveHelpNow biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
LiveHelpNow biedt een Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
LiveHelpNow biedt een Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
LiveHelpNow biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
LiveHelpNow biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
|
WhatsApp
|
LiveHelpNow biedt een WhatsApp-integratie.
|
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
LiveHelpNow biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
LiveHelpNow biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
LiveHelpNow biedt automatisering en regels.
|
API
Een set functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
LiveHelpNow biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
LiveHelpNow biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt video-oproepen.
|
LiveHelpNow biedt geen video-oproepen.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis
|
LiveHelpNow biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
LiveHelpNow biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
LiveHelpNow biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
LiveHelpNow biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
|
LiveHelpNow biedt geen onbeperkte gespreksopname.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
LiveHelpNow biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Upgrade naar een op tickets gebaseerd helpdesksysteem dat alle klantenkanalen ondersteunt. Integreer email, live chat, callcenter, klantenportaal, kennisbank en sociale media – Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp en Viber.
LiveAgent ondersteunt migratieplug-ins voor verschillende software en we werken momenteel aan een LiveHelpNow migratieplug-in. Blijf ons volgen voor meer informatie!
Draag al uw afdelings- en ticketlabels over.
Draag tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden over.
Bekijk enkele leuke voordelen die u krijgt wanneer u overschakelt naar LiveAgent
24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordigers. Wij zijn er wanneer u ons nodig hebt.
Nuttige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig hebt.
Krijg LiveAgent voor volledig gratis of kies uit één van onze drie betalende abonnementen.
Kies uit één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook taalaanpasbare widgets.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.
Most Popular
Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande leveranciers van softwareoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Overschakelen van Tawk naar LiveAgent?
LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2019 en 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW en Yamaha om klantenondersteuning van wereldklasse te bieden.
Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?
LiveAgent biedt uitstekende klantenservice, handige tools en ondersteuning in 43 talen. Migratie van Teamsupport naar LiveAgent zorgt voor 24/7 ondersteuning en meer dan 175 functies. Kies uit 43 verschillende vertalingen en profiteer van taalaanpasbare widgets.
Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?
Migreer eenvoudig van Helpcrunch naar LiveAgent voor een complete helpdeskoplossing, 24/7 klantenservice, 175+ functies, 40+ integraties en gratis proefperiode van 7 of 30 dagen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team