LiveAgent biedt een gratis proefversie van de software aan, zodat u vandaag nog kunt beginnen met het overzetten van uw gegevens. Ervaar de kracht van LiveAgent en leer hoe het u en uw bedrijf kan helpen. Krijg toegang tot ons ticketsysteem, ondersteund door geweldige tools, functies en integraties.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
LiveHelpNow
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
LiveHelpNow biedt ticketing voor €21/medewerker/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
LiveHelpNow biedt Live Chat in abonnement voor €21/medewerker/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
LiveHelpNow biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt Selfservice-portal in het Ticketabonnement voor €15/medewerker/maand.
|
LiveHelpNow biedt een selfserviceportaal in het abonnement voor €21/medewerker/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
LiveHelpNow biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €21/medewerker/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
LiveHelpNow biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €21/medewerker/maand.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
LiveHelpNow biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
LiveHelpNow biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
LiveHelpNow biedt een kennisbank in het abonnement voor 21€/mederker/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
LiveHelpNow biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnemtent voor €15/medewerker/maand.
|
LiveHelpNow biedt automatisering en regels in abonnement voor €21/medewerker/maand.
|
API
Een set functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
LiveHelpNow biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €21/medewerker/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
LiveHelpNow biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt video-oproepen.
|
LiveHelpNow biedt geen video-oproepen.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis
|
LiveHelpNow biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
LiveHelpNow biedt onbeperkte websites in het abonnement voor €36/medewerker/maand.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
LiveHelpNow biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €36/medewerker/maand.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticketplan voor €15/medewerker/maand.
|
LiveHelpNow biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €36/medewerker/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
|
LiveHelpNow biedt geen onbeperkte gespreksopname.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
LiveHelpNow biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €36/medewerker/maand.
|
Upgrade naar een op tickets gebaseerd helpdesksysteem dat alle klantenkanalen ondersteunt. Integreer email, live chat, callcenter, klantenportaal, kennisbank en sociale media – Facebook, Twitter, Instagram en Viber.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande leveranciers van softwareoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Om van LiveHelpNow naar LiveAgent te migreren, moet u gegevens handmatig migreren.
Uw bedrijf kan gegevens zoals tickets, beheerders, vertegenwoordigers, klanteninformatie, tags, bijlagen en meer migreren van LiveHelpNow naar LiveAgent.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar