De juiste pasvorm voor bureauzaken

Volledig schaalbaar, aanpasbaar & aanpasbaar aan uw behoeften.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Meer omzet genereren

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Genereer meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Business background

Helpdesk software voor instellingen

Trek de aandacht van uw klant door hun operationele taken drastisch te verminderen met LiveAgent, de meest beoordeelde en best gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauwer contact met uw klanten en help hen sneller te groeien met LiveAgent.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Woman looking at her watch

Breid uit zonder problemen

Marketing-, HR- of webontwikkelingsbureaus zijn meestal degenen die het meest verspreid zijn over internet. Daarom is het heel eenvoudig om het rendement op investering te berekenen op basis van een optimale softwareoplossing voor klantenservice. LiveAgent wordt veel gebruikt door instellingen voor hun eigen bedrijfsontwikkeling, waardoor het heel gemakkelijk en snel is om aanvraagverzoeken te beantwoorden. Ze gebruiken het ook voor hun klanten en uit onze ervaring blijkt dat ze tevreden zijn met hoe snel LiveAgent geïmplementeerd kan worden.

Maak gebruik van live chat

Live chat werd vroeger vaak beschouwd als software die enkel geschikt was voor grote bedrijven met veel verzoeken. Nu niet meer. We leven in een tijdperk waarin iedereen onmiddellijk antwoorden wil krijgen en dat is waar het implementeren van live chatsoftware uw bedrijf succesvol kan maken.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Voeg uw contactpunten samen

Steek uw hand op als u van Gmail houdt. Huh, alle handen omhoog? Maak wat tijd vrij voor de algemene inbox van LiveAgent en ontdek de sterkte van een gecentraliseerde hub voor uw communicatie. Alles is netjes gesorteerd op prioriteit met een eigen ID en aanvullende klantengegevens. Dus, wie houdt er van een algemene inbox?

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratieservices voor de meeste populaire helpdeskoplossingen.

Hoe zal uw instelling voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

Klantenvragen organiseren

Houd uw algemene inbox georganiseerd door vragen van klanten automatisch door te sturen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers.

Bespaar tijd en geld

Bespaar tijd en geld door het aantal tools dat u gebruikt te minimaliseren om uitstekende klantenservice te bieden.

Houd de tevredenheid hoog

Zorg ervoor dat uw klanten tevreden zijn met uw service door regelmatig de prestatiebeoordelingen van vertegenwoordigers te analyseren.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Volg meerdere klanten op

LiveAgent wordt vaak gebruikt door instellingen die hun klanten beheren met geïntegreerde afdelingen en ze gebruiken dezelfde oplossing ook graag voor de klanten. Het implementeren van een oplossing met meerdere kanalen helpt klanten de verspreiding op internet te verminderen, waardoor de prioriteit blijft behouden op alle verzoeken en eerdere gesprekken met klanten en potentiële klanten.

Bespaar tijd bij repetitieve taken

Geen manueel werk en gescheiden communicatiekanalen meer die het moeilijk maken om op de hoogte te blijven van de verzoeken en dagelijkse administratieve taken. Of u LiveAgent nu wilt gebruiken voor eigen communicatie met klanten of om het voor hen te implementeren, u rekent af met het gebruikelijke probleem van operationele overbelasting veroorzaakt door routinematige operationele taken. Los deze problemen op door een complexe helpdeskoplossing te gebruiken met live chat, een klantenportaal, forums of met geavanceerde ticketreeksen.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Verhoog uw beschikbaarheid

Stel u voor dat u een hogere beschikbaarheid biedt met minder tijdsbesteding. Het is nu allemaal mogelijk met de implementatie van LiveAgent in de processen van uw klanten. Optimaliseer de workflow door de sterkte van de algemene inbox te benutten, verschillende communicatiekanalen te combineren en geavanceerde automatiseringen in te zetten. De echte helpdesk software met meerdere kanalen levert u gemiddeld 15 uur per week meer op, die u kunt gebruiken om u te concentreren op nieuwe klanten en hun wensen.

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

De meest betaalbare helpdeskoplossing

Het gratis abonnement van LiveAgent biedt onder andere een gratis kennisbank. Met een betaald abonnement kunt u nog meer krijgen voor een redelijke prijs.

14 Dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Bespaar meer met LiveAgent

Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenserviceteam.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Instellingen
Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.

LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

LiveAgent's servicedesk software integrates all customer communication channels into one, making it easier to manage and better serve your customers.

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.

Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?

Bespaar geld en verhoog uw efficiëntie met LiveAgent. 24/7 klantenondersteuning, taalaanpasbare widgets en meer dan 175 functies. Migreer vandaag nog!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo