Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpdesk software voor instellingen

Trek de aandacht van uw klant door hun operationele taken drastisch te verminderen met LiveAgent, de meest beoordeelde en best gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauwer contact met uw klanten en help hen sneller te groeien met LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Breid uit zonder problemen

Breid uit zonder problemen

Marketing-, HR- of webontwikkelingsbureaus zijn meestal degenen die het meest verspreid zijn over internet. Daarom is het heel eenvoudig om het rendement op investering te berekenen op basis van een optimale softwareoplossing voor klantenservice. LiveAgent wordt veel gebruikt door instellingen voor hun eigen bedrijfsontwikkeling, waardoor het heel gemakkelijk en snel is om aanvraagverzoeken te beantwoorden. Ze gebruiken het ook voor hun klanten en uit onze ervaring blijkt dat ze tevreden zijn met hoe snel LiveAgent geïmplementeerd kan worden.

Maak gebruik van live chat

Live chat werd vroeger vaak beschouwd als software die enkel geschikt was voor grote bedrijven met veel verzoeken. Nu niet meer. We leven in een tijdperk waarin iedereen onmiddellijk antwoorden wil krijgen en dat is waar het implementeren van live chatsoftware uw bedrijf succesvol kan maken.

Klaar om over te schakelen naar LiveAgent
Ultieme helpdesk software ervaring met meerdere kanalen

Voeg uw contactpunten samen

Steek uw hand op als u van Gmail houdt. Huh, alle handen omhoog? Maak wat tijd vrij voor de algemene inbox van LiveAgent en ontdek de sterkte van een gecentraliseerde hub voor uw communicatie. Alles is netjes gesorteerd op prioriteit met een eigen ID en aanvullende klantengegevens. Dus, wie houdt er van een algemene inbox?

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratieservices voor de meeste populaire helpdeskoplossingen.

badges

Hoe zal uw instelling voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

Gloeilamp die de kracht van het gebruik van een geweldig idee laat zien

Beter georganiseerd en altijd op de hoogte

Chronometer

Bespaar op financiële middelen over heel de lijn

Verbeterde klantentevredenheid en klantenbinding

Verbeterde klantentevredenheid

Ondersteuningsvertegenwoordiger die achter de laptop zit

Behandel meerdere verzoeken tegelijk

Vrouw die achter haar bureau zit met verschillende gloeilampen

Volg meerdere klanten op

LiveAgent wordt vaak gebruikt door instellingen die hun klanten beheren met geïntegreerde afdelingen en ze gebruiken dezelfde oplossing ook graag voor de klanten. Het implementeren van een oplossing met meerdere kanalen helpt klanten de verspreiding op internet te verminderen, waardoor de prioriteit blijft behouden op alle verzoeken en eerdere gesprekken met klanten en potentiële klanten.

Bespaar tijd bij repetitieve taken

Geen manueel werk en gescheiden communicatiekanalen meer die het moeilijk maken om op de hoogte te blijven van de verzoeken en dagelijkse administratieve taken. Of u LiveAgent nu wilt gebruiken voor eigen communicatie met klanten of om het voor hen te implementeren, u rekent af met het gebruikelijke probleem van operationele overbelasting veroorzaakt door routinematige operationele taken. Los deze problemen op door een complexe helpdeskoplossing te gebruiken met live chat, een klantenportaal, forums of met geavanceerde ticketreeksen.

Persoon met een grafiek achter hem die de gegevens uitlegt
Vrouw die een mobiele telefoon in haar hand vasthoudt

Verhoog uw beschikbaarheid

Stel u voor dat u een hogere beschikbaarheid biedt met minder tijdsbesteding. Het is nu allemaal mogelijk met de implementatie van LiveAgent in de processen van uw klanten. Optimaliseer de workflow door de sterkte van de algemene inbox te benutten, verschillende communicatiekanalen te combineren en geavanceerde automatiseringen in te zetten. De echte helpdesk software met meerdere kanalen levert u gemiddeld 15 uur per week meer op, die u kunt gebruiken om u te concentreren op nieuwe klanten en hun wensen.

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

De meest betaalbare helpdeskoplossing

Het gratis abonnement van LiveAgent biedt naast andere functies een gratis kennisbank. Met een betalend abonnement kunt u nog meer krijgen voor een redelijke prijs.

Package Name

Ticket

Het meest geschikt voor kleine instellingen en ondernemingen

15 /maand
Package Name

Ticket+chat

Geschikt voor KMO's, professionele marketeers en grote instellingen

29 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo