Een aanpasbare gratis kennisbank maakt het werk van uw agenten gemakkelijker en moedigt uw klanten aan elkaar te helpen.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2021. Blijf dicht bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Een kennisbank is een online selfservicedatabank die kan worden gebruikt door iedereen die op zoek is naar informatie over uw bedrijf of producten. Met deze software kunt u belangrijke informatie en gegevens op één enkele plaats opslaan, delen en beheren, waar deze gemakkelijk toegankelijk is. In de kern kunnen knowledge-tools u waardevolle bronnen besparen, zoals tijd en geld omdat ze u in staat stellen om uw klanten ondersteuning te bieden, zelfs wanneer uw agenten zijn niet online.
Creëer een plaats waar uw vertegenwoordiger hun kennis kunnen delen en waar uw klanten hun problemen kunnen oplossen.
Maak diepgaande kennisbankartikelen om uw klanten snel hulp te bieden.
Door uw kennisbank op te bouwen, zorgt u ervoor dat uw klanten 24/7/365 toegang hebben tot belangrijke informatie.
Geef uw klanten de mogelijkheid om onafhankelijk informatie te vinden en stel uw vertegenwoordigers in staat zich te concentreren op dringendere problemen.
Creëer een plaats waar uw vertegenwoordigers hun kennis kunnen delen en waar uw klanten hun problemen kunnen oplossen.
Met de kennisbanktool van LiveAgent kunt u kiezen uit vooraf gedefinieerde kennisbankontwerpen. Hoewel we geen aangepast thema aanbieden, zijn de ontwerpen qua kleur aanpasbaar en kunnen ze worden aangepast met uw HTML-koptekst/voettekst. Nadat u het ontwerp hebt gekozen, kunt u beginnen met het vullen van uw kennisbank met relevante inhoud voor zowel klanten als uw hele team.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Het gratis abonnement van LiveAgent is een uitstekende oplossing voor opstartende bedrijven. Betalende abonnementen bieden echter verschillende helpdeskfuncties die uw workflow vereenvoudigen en u meer opties bieden voor het bieden van klantenondersteuning.
Gratis
7-daagse ticketgeschiedenis voor klantenondersteuning
Beperkte integraties
Geen sociale accounts
Ontbrekende functies
Vanaf €15/maand
Geen beperkingen
Veel handige functies
Social media-accounts
Volledige berichtgeschiedenis
en nog veel meer…
Wist u dat de meeste klanten graag onafhankelijk naar oplossingen zoeken voordat ze contact opnemen met de klantenondersteuning? Door uw kennisbank op te bouwen, kunt u hen waardevolle informatie verstrekken en uw klantenondersteuningsteam tijd besparen die zij zouden besteden aan het afhandelen van herhaalde vragen. Met gratis kennisbanksoftware kunnen ze zich in plaats daarvan concentreren op kritieke problemen.
Met de open-source kennisbanksoftware van LiveAgent kan uw bedrijf kennisbankinhoud maken voor uw vertegenwoordigers en klanten. De interne kennisbeheertool kan een enkele bron zijn die bedrijfsinformatie opslaat.
LiveAgent’s online kennisbanksoftware heeft een zoekmachinecode waarmee uw vertegenwoordigers gemakkelijk de benodigde informatie kunnen zoeken via een zoekvak. Over het algemeen verbetert een privékennisbank de workflow van werknemers, wat zowel vertegenwoordigers als klanten blij maakt.
Kennis bij uw klanten brengen is eenvoudig! Maak specifieke categorieën aan en maak uw kennisbank gemakkelijk te navigeren. Daarna vult u de categorieën met nuttige inhoud met behulp van de geïntegreerde WYSIWYG rich text-editor voor artikelen. U kunt uw inhoud aanpassen en opmaken met koppen, verschillende kleuren, stijlen en ook afbeeldingen.
De kennisbankoplossing van LiveAgent is een krachtig hulpmiddel waarmee u bestanden aan artikelen kunt toevoegen. Deze selfservice-optie vermindert onnodige vragen van klanten en verbetert de algemene klantencommunicatie omdat klanten onafhankelijk toegang hebben tot informatie.
Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan verbeteren en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.
70% van de klanten zoekt liever zelf de antwoorden op hun vragen op voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Met LiveAgent kunt u met slechts een paar klikken eenvoudig een kennisbank opzetten. U kunt categorieën en artikelen maken en deze aanpassen aan het ontwerp van uw bedrijf zonder een enkele regel code in te typen.
Bied offline ondersteuning
Betrouwbare klantenservice en zorg
Interne kennis binnen het bedrijf
Beschikbaar 24/7/365
Klanten kunnen zelf antwoorden vinden
Snelste klantenondersteuning
Helpdesksoftware voor de kleinhandelsector
LiveAgent helpt de detailhandel met het bieden van de best mogelijke klantenservice. LiveAgent - één oplossing met meerdere kanalen om elke klant tevreden te stellen.
Kennisbank: Aan de slag gaan-sjablonen
Een 'Aan de slag'-artikel moet consistent zijn met uw merkcommunicatie. Het moet eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen zijn, met elementen zoals productbeschrijvingen, veelgestelde vragen en klantenservicecontacten. Een kennisbank is essentieel voor zelfbediening en klanttevredenheid. LiveAgent biedt sjablonen voor 'Aan de slag'-kennisbankartikelen.
Nederlandse selfservice software
LiveAgent biedt een scala aan producten en diensten, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en inkomend callcentersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Met LiveAgent kunnen klanten zelfservice gebruiken via een selfserviceportaal, inclusief een kennisbank, FAQ's en gemeenschapsforums.
Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware
LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team