De enige bron van kennis is ervaring. Een aanpasbare gratis kennisbank maakt het werk gemakkelijker voor uw vertegenwoordigers en moedigt uw klanten aan om elkaar te helpen.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Creëer een plaats waar uw vertegenwoordiger hun kennis kunnen delen en waar uw klanten hun problemen kunnen oplossen.
Het verstrekken van kennis aan uw vertegenwoordigers en klanten hoeft u niets te kosten. U krijgt deze functie zelfs gratis.
Schrijf uitstekende helpartikels en zorg voor een snelle ondersteuning van uw klanten.
Door uw kennisbank op te bouwen, verhoogt u uw werkefficiëntie en voorziet u uw klanten van belangrijke informatie.
Door uw kennisbank te creëren, kunnen uw klanten zelf informatie vinden en kunnen uw vertegenwoordigers zich concentreren op crucialere kwesties.
Creëer een plaats waar uw vertegenwoordigers hun kennis kunnen delen en waar uw klanten hun problemen kunnen oplossen.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Het gratis abonnement van LiveAgent is een geweldige oplossing voor het starten van een bedrijf. Betalende abonnementen bieden echter een verscheidenheid aan functies die uw workflow vergemakkelijken en u meer opties bieden als het gaat om het bieden van klantenondersteuning.
Gratis
Ticketgeschiedenis van 7 dagen
Beperkte integraties
Geen sociale accounts
Ontbrekende functies
Vanaf €15/maand
Geen beperkingen
Tal van nuttige functies
Sociale media accounts
Volledige berichtengeschiedenis
en veel meer …
Wist u dat de meeste klanten het leuk vinden om eerst zelf op zoek te gaan naar een oplossing? Door uw eigen kennisbank op te bouwen, kunt u hen waardevolle informatie verstrekken en uw vertegenwoordigers ook tijd besparen bij het afhandelen van repetitieve vragen. Ze kunnen zich concentreren op crucialere vragen en uw klanten tevreden stellen.
Kennis naar uw klanten brengen is eenvoudig! Maak specifieke categorieën en maak uw kennisbank gemakkelijk te navigeren. Daarna vult u deze categorieën gewoon met nuttige inhoud met de geïntegreerde WYSIWYG-editor voor artikels. U kunt uw inhoud aanpassen en opmaken met koppen, kleuren, stijlen en ook afbeeldingen toevoegen.
De kennisbank is een online selfservice databank die snel en gemakkelijk hulp biedt aan iedereen die op zoek is naar informatie over uw bedrijf, installatiehandleidingen en producten. Deze Nederlandse software slaat al uw informatie en gegevens op en deelt ze op één plaats, waar deze gemakkelijk toegankelijk is. Hiermee kunt u uw klanten ondersteunen, zelfs als uw vertegenwoordigers niet online zijn.
Kennisbanken kunnen heel wat geld besparen voor u en uw bedrijf.
Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan versterken en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.
70% van de klanten zoekt de antwoorden liever zelf op voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Met LiveAgent kunt u snel en eenvoudig een kennisbank opzetten met slechts enkele klikken. U kunt categorieën en artikels maken en deze aanpassen aan het ontwerp van uw bedrijf zonder ook maar één regel code te typen.
Bied offline ondersteuning
Betrouwbare klantenservice en zorg
Interne kennis binnen het bedrijf
Beschikbaar 24/7/365
Klanten kunnen zelf antwoorden vinden
Snelste klantenondersteuning
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Selfservice is een voorkeursoptie voor klantenservice geworden. Klanten willen de antwoorden zelf vinden, in plaats van te wachten tot ze een klantenvertegenwoordiger kunnen bereiken. Het niet aanbieden van deze optie kan een kostbare beslissing zijn. Kennisbanksoftware kan uw bedrijf een voorsprong geven op concurrenten, uw klantentevredenheid en klantenbehoud verbeteren en uiteindelijk de verkoop verhogen.
Kennisbeheersoftware is meestal een onderdeel van een complexe klantenservice oplossing. Nadat u zich heeft aangemeld bij uw helpdesk, kunt u beginnen met het maken van inhoud die uw klanten of medewerkers zoeken. Van de eindgebruiker is de kennisbank beschikbaar wanneer ze uw website bereiken. Zo kunnen ze een aantal technische problemen zelf oplossen door deel te nemen aan het forum of door een kennisbankartikel te volgen.
Ja, LiveAgent biedt een gratis klantenportaal voor elk abonnement of een gratis account. Er is één gratis kennisbank in elk inbegrepen. Als u echter meerdere kennisbanken voor verschillende merken wilt hebben, worden hiervoor kosten in rekening gebracht.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .