Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Op zoek naar gratis kennisbank software?

Een aanpasbare gratis kennisbank maakt het werk van uw agenten gemakkelijker en moedigt uw klanten aan elkaar te helpen.

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Wat is gratis kennisbank software?

Een kennisbank is een online selfservicedatabank die kan worden gebruikt door iedereen die op zoek is naar informatie over uw bedrijf of producten. Met deze software kunt u belangrijke informatie en gegevens op één enkele plaats opslaan, delen en beheren, waar deze gemakkelijk toegankelijk is. In de kern kunnen kennistools u waardevolle bronnen besparen, zoals tijd en geld omdat ze u in staat stellen om uw klanten te ondersteunen zelfs wanneer uw vertegenwoordigers niet online zijn.

Waarom gratis kennisbank software?

Creëer een plaats waar uw vertegenwoordiger hun kennis kunnen delen en waar uw klanten hun problemen kunnen oplossen.

Customers icon

Tevreden klanten

Maak diepgaande kennisbankartikelen om uw klanten snel hulp te bieden.

Increase icon

24/7 ondersteuning

Door uw kennisbank op te bouwen, zorgt u ervoor dat uw klanten 24/7/365 toegang hebben tot belangrijke informatie.

Decrease icon

Verlaag het aantal tickets

Geef uw klanten de mogelijkheid om onafhankelijk informatie te vinden en stel uw vertegenwoordigers in staat zich te concentreren op dringendere problemen.

4 stappen om een ​​gratis kennisbank te maken

Creëer een plaats waar uw vertegenwoordigers hun kennis kunnen delen en waar uw klanten hun problemen kunnen oplossen.

Kies uit 3 voorgedefinieerde ontwerpen

Met de kennisbanktool van LiveAgent kunt u kiezen uit vooraf gedefinieerde kennisbankontwerpen. Hoewel we geen aangepast thema aanbieden, zijn de ontwerpen qua kleur aanpasbaar en kunnen ze worden aangepast met uw HTML-koptekst/voettekst. Nadat u het ontwerp hebt gekozen, kunt u beginnen met het vullen van uw kennisbank met relevante inhoud voor zowel klanten als uw hele team.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Eerlijke en gratis kennisbank software

Het gratis abonnement van LiveAgent is een uitstekende oplossing voor opstartende bedrijven. Betalende abonnementen bieden echter verschillende helpdeskfuncties die uw workflow vereenvoudigen en u meer opties bieden voor het bieden van klantenondersteuning.

Free help desk software migration

Gratis account

Gratis

7-daagse ticketgeschiedenis voor klantenondersteuning

Beperkte integraties

Geen sociale accounts

Ontbrekende functies

Free Live Chat

Betalend account

Vanaf €15/maand

Geen beperkingen

Veel handige functies

Social media-accounts

Volledige berichtgeschiedenis

en nog veel meer…< /p>

undraw book lover mkck

Gratis klantenondersteuning

Wist u dat de meeste klanten graag onafhankelijk naar oplossingen zoeken voordat ze contact opnemen met de klantenondersteuning? Door uw kennisbank op te bouwen, kunt u hen waardevolle informatie verstrekken en uw klantenondersteuningsteam tijd besparen die zij zouden besteden aan het afhandelen van herhaalde vragen. Met gratis kennisbanksoftware kunnen ze zich in plaats daarvan concentreren op kritieke problemen.

Interne kennisbank

Met de open-source kennisbanksoftware van LiveAgent kan uw bedrijf kennisbankinhoud maken voor uw vertegenwoordigers en klanten. De interne kennisbeheertool kan een enkele bron zijn die bedrijfsinformatie opslaat.

LiveAgent’s online kennisbanksoftware heeft een zoekmachinecode waarmee uw vertegenwoordigers gemakkelijk de benodigde informatie kunnen zoeken via een zoekvak. Over het algemeen verbetert een privékennisbank de workflow van werknemers, wat zowel vertegenwoordigers als klanten blij maakt.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktische WYSIWYG-editor

Kennis bij uw klanten brengen is eenvoudig! Maak specifieke categorieën aan en maak uw kennisbank gemakkelijk te navigeren. Daarna vult u de categorieën met nuttige inhoud met behulp van de geïntegreerde WYSIWYG rich text-editor voor artikelen. U kunt uw inhoud aanpassen en opmaken met koppen, verschillende kleuren, stijlen en ook afbeeldingen.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments-in-articles-LiveAgent

Bestandsbijlagen toevoegen aan artikelen

De kennisbankoplossing van LiveAgent is een krachtig hulpmiddel waarmee u bestanden aan artikelen kunt toevoegen. Deze selfservice-optie vermindert onnodige vragen van klanten en verbetert de algemene klantencommunicatie omdat klanten onafhankelijk toegang hebben tot informatie.

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan verbeteren en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.

Waarom kennisbank software?

70% van de klanten zoekt liever zelf de antwoorden op hun vragen op voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Met LiveAgent kunt u met slechts een paar klikken eenvoudig een kennisbank opzetten. U kunt categorieën en artikelen maken en deze aanpassen aan het ontwerp van uw bedrijf zonder een enkele regel code in te typen.

Business pages

Professionele voordelen

Bied offline ondersteuning

Betrouwbare klantenservice en zorg

Interne kennis binnen het bedrijf

 

Handshake

Klantenvoordelen

Beschikbaar 24/7/365

Klanten kunnen zelf antwoorden vinden

Snelste klantenondersteuning

 

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Waarom zou u kennisbeheersoftware gebruiken?

Selfservice is een voorkeursoptie voor klantenservice geworden. Klanten willen de antwoorden zelf vinden in plaats van te wachten om een klantenvertegenwoordiger te bereiken. Het niet aanbieden van deze optie kan een dure beslissing zijn. Geweldige kennisbanksoftware kan geef uw bedrijf een voorsprong op concurrenten, verbeter uw klantentevredenheid, klantenervaring, klantenbehoud en verhoog uiteindelijk de verkoop.

Hoe werkt kennisbeheersoftware?

Kennisbeheersoftware maakt meestal deel uit van een complexe klantenserviceoplossing. Nadat u zich hebt aangemeld bij uw helpdesk, kunt u beginnen met het maken van inhoud die uw klanten of werknemers zoeken. Van eindgebruikers is de kennisbank beschikbaar wanneer ze uw website bereiken. Zo kunnen ze een aantal technische problemen zelf oplossen door deel te nemen aan het forum of door een kennisbankartikel te volgen.

Is de LiveAgent kennisbank gratis?

Ja, LiveAgent biedt een gratis klantenportaal voor elk abonnement of een gratis account. Er is één gratis kennisbank inbegrepen - geen abonnement. Als u echter meerdere kennisbanken voor verschillende merken wilt bezitten , zal dit aangerekend worden.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo