De #1 gratis kennisbanksoftware

Ontdek hoe gemakkelijk het is om professionele kennisbanken te creëren.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Op zoek naar gratis kennisbank software?

Een aanpasbare gratis kennisbank maakt het werk van uw agenten gemakkelijker en moedigt uw klanten aan elkaar te helpen.

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2021. Blijf dicht bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Wat is gratis kennisbank software?

Een kennisbank is een online selfservicedatabank die kan worden gebruikt door iedereen die op zoek is naar informatie over uw bedrijf of producten. Met deze software kunt u belangrijke informatie en gegevens op één enkele plaats opslaan, delen en beheren, waar deze gemakkelijk toegankelijk is. In de kern kunnen knowledge-tools u waardevolle bronnen besparen, zoals tijd en geld omdat ze u in staat stellen om uw klanten ondersteuning te bieden, zelfs wanneer uw agenten zijn niet online.

Waarom gratis kennisbank software?

Creëer een plaats waar uw vertegenwoordiger hun kennis kunnen delen en waar uw klanten hun problemen kunnen oplossen.

Tevreden klanten

Maak diepgaande kennisbankartikelen om uw klanten snel hulp te bieden.

24/7 ondersteuning

Door uw kennisbank op te bouwen, zorgt u ervoor dat uw klanten 24/7/365 toegang hebben tot belangrijke informatie.

Verlaag het aantal tickets

Geef uw klanten de mogelijkheid om onafhankelijk informatie te vinden en stel uw vertegenwoordigers in staat zich te concentreren op dringendere problemen.

4 stappen om een ​​gratis kennisbank te maken

Creëer een plaats waar uw vertegenwoordigers hun kennis kunnen delen en waar uw klanten hun problemen kunnen oplossen.

Kies uit 3 voorgedefinieerde ontwerpen

Met de kennisbanktool van LiveAgent kunt u kiezen uit vooraf gedefinieerde kennisbankontwerpen. Hoewel we geen aangepast thema aanbieden, zijn de ontwerpen qua kleur aanpasbaar en kunnen ze worden aangepast met uw HTML-koptekst/voettekst. Nadat u het ontwerp hebt gekozen, kunt u beginnen met het vullen van uw kennisbank met relevante inhoud voor zowel klanten als uw hele team.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo

Eerlijke en gratis kennisbank software

Het gratis abonnement van LiveAgent is een uitstekende oplossing voor opstartende bedrijven. Betalende abonnementen bieden echter verschillende helpdeskfuncties die uw workflow vereenvoudigen en u meer opties bieden voor het bieden van klantenondersteuning.

Free help desk software migration icon

Gratis account

Gratis

7-daagse ticketgeschiedenis voor klantenondersteuning

Beperkte integraties

Geen sociale accounts

Ontbrekende functies

Free Live Chat-icon

Betalend account

Vanaf €15/maand

Geen beperkingen

Veel handige functies

Social media-accounts

Volledige berichtgeschiedenis

en nog veel meer…

book lover - illustration

Gratis klantenondersteuning

Wist u dat de meeste klanten graag onafhankelijk naar oplossingen zoeken voordat ze contact opnemen met de klantenondersteuning? Door uw kennisbank op te bouwen, kunt u hen waardevolle informatie verstrekken en uw klantenondersteuningsteam tijd besparen die zij zouden besteden aan het afhandelen van herhaalde vragen. Met gratis kennisbanksoftware kunnen ze zich in plaats daarvan concentreren op kritieke problemen.

Interne kennisbank

Met de open-source kennisbanksoftware van LiveAgent kan uw bedrijf kennisbankinhoud maken voor uw vertegenwoordigers en klanten. De interne kennisbeheertool kan een enkele bron zijn die bedrijfsinformatie opslaat.

LiveAgent’s online kennisbanksoftware heeft een zoekmachinecode waarmee uw vertegenwoordigers gemakkelijk de benodigde informatie kunnen zoeken via een zoekvak. Over het algemeen verbetert een privékennisbank de workflow van werknemers, wat zowel vertegenwoordigers als klanten blij maakt.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktische WYSIWYG-editor

Kennis bij uw klanten brengen is eenvoudig! Maak specifieke categorieën aan en maak uw kennisbank gemakkelijk te navigeren. Daarna vult u de categorieën met nuttige inhoud met behulp van de geïntegreerde WYSIWYG rich text-editor voor artikelen. U kunt uw inhoud aanpassen en opmaken met koppen, verschillende kleuren, stijlen en ook afbeeldingen.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Bestandsbijlagen toevoegen aan artikelen

De kennisbankoplossing van LiveAgent is een krachtig hulpmiddel waarmee u bestanden aan artikelen kunt toevoegen. Deze selfservice-optie vermindert onnodige vragen van klanten en verbetert de algemene klantencommunicatie omdat klanten onafhankelijk toegang hebben tot informatie.

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan verbeteren en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.

Waarom kennisbank software?

70% van de klanten zoekt liever zelf de antwoorden op hun vragen op voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Met LiveAgent kunt u met slechts een paar klikken eenvoudig een kennisbank opzetten. U kunt categorieën en artikelen maken en deze aanpassen aan het ontwerp van uw bedrijf zonder een enkele regel code in te typen.

Business bag - icon

Professionele voordelen

Bied offline ondersteuning

Betrouwbare klantenservice en zorg

Interne kennis binnen het bedrijf

 

Handshake icon

Klantenvoordelen

Beschikbaar 24/7/365

Klanten kunnen zelf antwoorden vinden

Snelste klantenondersteuning

 

Related Articles to Gratis Nederlandse kennisbank software
Sector - Kleinhandel

Helpdesksoftware voor de kleinhandelsector

LiveAgent helpt de detailhandel met het bieden van de best mogelijke klantenservice. LiveAgent - één oplossing met meerdere kanalen om elke klant tevreden te stellen.

Leer hoe u de perfecte Aan de slag gaan-artikelsjablonen voor uw kennisbank schrijft. De sleutel? Beknopt, maar informatief.

Kennisbank: Aan de slag gaan-sjablonen

Een 'Aan de slag'-artikel moet consistent zijn met uw merkcommunicatie. Het moet eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen zijn, met elementen zoals productbeschrijvingen, veelgestelde vragen en klantenservicecontacten. Een kennisbank is essentieel voor zelfbediening en klanttevredenheid. LiveAgent biedt sjablonen voor 'Aan de slag'-kennisbankartikelen.

Breid uw ondersteuningsmogelijkheden uit met de helpdesk en selfservice software van LiveAgent. Stel uw klanten in staat om problemen zelf op te lossen - 24/7.

Nederlandse selfservice software

LiveAgent biedt een scala aan producten en diensten, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en inkomend callcentersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Met LiveAgent kunnen klanten zelfservice gebruiken via een selfserviceportaal, inclusief een kennisbank, FAQ's en gemeenschapsforums.

Terugbel Software

Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware

LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x