De #1 gratis kennisbanksoftware

Ontdek hoe gemakkelijk het is om professionele kennisbanken te creëren.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Op zoek naar gratis kennisbank software?

Een aanpasbare gratis kennisbank maakt het werk van uw agenten gemakkelijker en moedigt uw klanten aan elkaar te helpen.

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2021. Blijf dicht bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Wat is gratis kennisbank software?

Een kennisbank is een online selfservicedatabank die kan worden gebruikt door iedereen die op zoek is naar informatie over uw bedrijf of producten. Met deze software kunt u belangrijke informatie en gegevens op één enkele plaats opslaan, delen en beheren, waar deze gemakkelijk toegankelijk is. In de kern kunnen knowledge-tools u waardevolle bronnen besparen, zoals tijd en geld omdat ze u in staat stellen om uw klanten ondersteuning te bieden, zelfs wanneer uw agenten zijn niet online.

Waarom gratis kennisbank software?

Creëer een plaats waar uw vertegenwoordiger hun kennis kunnen delen en waar uw klanten hun problemen kunnen oplossen.

Tevreden klanten

Maak diepgaande kennisbankartikelen om uw klanten snel hulp te bieden.

24/7 ondersteuning

Door uw kennisbank op te bouwen, zorgt u ervoor dat uw klanten 24/7/365 toegang hebben tot belangrijke informatie.

Verlaag het aantal tickets

Geef uw klanten de mogelijkheid om onafhankelijk informatie te vinden en stel uw vertegenwoordigers in staat zich te concentreren op dringendere problemen.

4 stappen om een ​​gratis kennisbank te maken

Creëer een plaats waar uw vertegenwoordigers hun kennis kunnen delen en waar uw klanten hun problemen kunnen oplossen.

Kies uit 3 voorgedefinieerde ontwerpen

Met de kennisbanktool van LiveAgent kunt u kiezen uit vooraf gedefinieerde kennisbankontwerpen. Hoewel we geen aangepast thema aanbieden, zijn de ontwerpen qua kleur aanpasbaar en kunnen ze worden aangepast met uw HTML-koptekst/voettekst. Nadat u het ontwerp hebt gekozen, kunt u beginnen met het vullen van uw kennisbank met relevante inhoud voor zowel klanten als uw hele team.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo

Eerlijke en gratis kennisbank software

Het gratis abonnement van LiveAgent is een uitstekende oplossing voor opstartende bedrijven. Betalende abonnementen bieden echter verschillende helpdeskfuncties die uw workflow vereenvoudigen en u meer opties bieden voor het bieden van klantenondersteuning.

Free help desk software migration icon

Gratis account

Gratis

7-daagse ticketgeschiedenis voor klantenondersteuning

Beperkte integraties

Geen sociale accounts

Ontbrekende functies

Free Live Chat-icon

Betalend account

Vanaf €15/maand

Geen beperkingen

Veel handige functies

Social media-accounts

Volledige berichtgeschiedenis

en nog veel meer…

book lover - illustration

Gratis klantenondersteuning

Wist u dat de meeste klanten graag onafhankelijk naar oplossingen zoeken voordat ze contact opnemen met de klantenondersteuning? Door uw kennisbank op te bouwen, kunt u hen waardevolle informatie verstrekken en uw klantenondersteuningsteam tijd besparen die zij zouden besteden aan het afhandelen van herhaalde vragen. Met gratis kennisbanksoftware kunnen ze zich in plaats daarvan concentreren op kritieke problemen.

Interne kennisbank

Met de open-source kennisbanksoftware van LiveAgent kan uw bedrijf kennisbankinhoud maken voor uw vertegenwoordigers en klanten. De interne kennisbeheertool kan een enkele bron zijn die bedrijfsinformatie opslaat.

LiveAgent’s online kennisbanksoftware heeft een zoekmachinecode waarmee uw vertegenwoordigers gemakkelijk de benodigde informatie kunnen zoeken via een zoekvak. Over het algemeen verbetert een privékennisbank de workflow van werknemers, wat zowel vertegenwoordigers als klanten blij maakt.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktische WYSIWYG-editor

Kennis bij uw klanten brengen is eenvoudig! Maak specifieke categorieën aan en maak uw kennisbank gemakkelijk te navigeren. Daarna vult u de categorieën met nuttige inhoud met behulp van de geïntegreerde WYSIWYG rich text-editor voor artikelen. U kunt uw inhoud aanpassen en opmaken met koppen, verschillende kleuren, stijlen en ook afbeeldingen.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Bestandsbijlagen toevoegen aan artikelen

De kennisbankoplossing van LiveAgent is een krachtig hulpmiddel waarmee u bestanden aan artikelen kunt toevoegen. Deze selfservice-optie vermindert onnodige vragen van klanten en verbetert de algemene klantencommunicatie omdat klanten onafhankelijk toegang hebben tot informatie.

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan verbeteren en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.

Waarom kennisbank software?

70% van de klanten zoekt liever zelf de antwoorden op hun vragen op voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Met LiveAgent kunt u met slechts een paar klikken eenvoudig een kennisbank opzetten. U kunt categorieën en artikelen maken en deze aanpassen aan het ontwerp van uw bedrijf zonder een enkele regel code in te typen.

Business bag - icon

Professionele voordelen

Bied offline ondersteuning

Betrouwbare klantenservice en zorg

Interne kennis binnen het bedrijf

 

Handshake icon

Klantenvoordelen

Beschikbaar 24/7/365

Klanten kunnen zelf antwoorden vinden

Snelste klantenondersteuning

 

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Gratis Nederlandse kennisbank software
Breid uw ondersteuningsmogelijkheden uit met de helpdesk en selfservice software van LiveAgent. Stel uw klanten in staat om problemen zelf op te lossen - 24/7.

Nederlandse selfservice software

The article discusses various software programs that companies can use to improve their customer service and digital marketing efforts. LiveAgent is recommended for its ticket system and self-service tools. Providing self-service options for customers can lead to a decreased number of tickets, increased productivity of representatives, improved customer satisfaction, and lower support costs. LiveAgent offers an all-in-one self-service portal for customers.

LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

LiveAgent's servicedesk software integrates all customer communication channels into one, making it easier to manage and better serve your customers.

Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.

Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?

LiveAgent biedt meer dan 40 app-talen en stelt gebruikers in staat elke speciale letter of letteraccent in de applicatie aan te passen. Het is een betrouwbare helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven, die wereldwijd wordt gebruikt. LiveAgent helpt bedrijven klantenservice van de hoogste kwaliteit te bieden sinds 2004. Daarnaast biedt LiveAgent callcenter-functies tegen een gunstige prijs in vergelijking met concurrenten zoals HubSpot Service Hub, Gorgias, CallHub, CallPage, 3CX, Crisp, LeadDesk, Genesys, Zendesk en Zendesk Talk.

Klantenservicesoftware combineert een krachtige inbox, live chat, callcenter en een klantenportaal. Kies de juiste voor uw behoeften.

Nederlandse klantenservicesoftware

The article discusses the benefits of using customer service software, including increased productivity and healthy competition. It suggests considering specific features such as streamlined ticketing, supported channels, integrated CRM, automated distribution and rules, and integrations with third-party apps. Additionally, access to data insights and gamification can improve team performance and encourage motivation. Price is also noted as a key factor when selecting a customer service toolkit.

LiveAgent biedt gratis ticketing software die email, live chat, callcenter en kennisbankcommunicatie stroomlijnt in één algemene inbox.

Gratis Nederlandse ticketing software

The use of call center software and live chat can improve customer service and lead to higher customer loyalty and a more favorable brand perception. A website with live chat can result in less waiting time, reduced customer efforts, and increased engagement. Soft skills and human interaction are still critical to excellent service experiences. The Dutch customer communication management software offers a dashboard for customer interactions at no installation cost and a free trial period. There is also a need for self-service, customer portal benchmarks, and social media overview. LiveAgent offers demo, pricing, features, integrations, and alternatives for customer service software, VoIP phone systems, self-service software, incoming call center software, complaint management systems, client portal software, and email management software. The company also provides a support portal, data migration, system status, log changes, and quotation request. The blog, glossary, academy, templates, webinars, and cost calculator help customers to learn more. LiveAgent has received awards and certificates, as well as positive customer reviews. The company has VoIP partners and a partner program.

Met de software voor ondersteuningsdocumentatie van LiveAgent kunt u eenvoudig een uitgebreide kennisbank met ondersteuningsdocumentatie creëren om selfservice mogelijk te maken.

Leg eenvoudig een kennisbank en ondersteuningsdocumentatie aan

The text discusses the importance of customer communication management software and its functions such as data analysis, integrating communication into one interface, and using templates for helpdesk incidents. It also emphasizes the value of soft skills in customer service, the benefits of offering live chat, and the process of starting up a LiveAgent account.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo