
Partly
Het is een genoegen om een āāgeweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.
Op zoek naar een alternatief voor Verloop?
LiveAgent biedt verschillende softwareoplossingen voor klantenservice, waaronder VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en meer. Het bedrijf biedt ook een aanmeldingsportaal, gegevensmigratie en ondersteuning. LiveAgent is toegewijd aan klanttevredenheid en heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen. Het bedrijf heeft ook een partnerprogramma en biedt webinars en trainingsmiddelen aan. Een gratis proefversie is beschikbaar en het bedrijf biedt integraties en alternatieven voor hun producten. Het opstartproces van een account wordt beschreven en zal per e-mail worden bevestigd.
LiveAgent is a highly effective customer service tool that has received positive feedback from various customers. It enables companies to provide better customer support, improve response times, and increase customer satisfaction. It is user-friendly and offers convenient reporting functions across email, social media, and phone channels. Additionally, it is reliable and reasonably priced compared to other alternatives. LiveAgent offers several subscription options and 43 translations, making it a cost-effective solution for handling large support requests. It is also highly recommended as an alternative to helpdesk software such as Gist, Verloop, TeamSupport, and Hiver, offering advanced automation, great support, and a rich list of features. Companies can also save costs and improve their return on investment with LiveAgent, which can be installed for free or chosen from three paying options. LiveAgent provides a 14-day free trial period without a credit card requirement and the ability to cancel at any time.
Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?
Automatisering met LiveAgent verlicht de taken van vertegenwoordigers in contactcentra en verbetert reactietijden, minimaliseert fouten en verlaagt kosten.
Op zoek naar een alternatief voor Kustomer?
Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen te maken voor een klantenportaal. Kennisbank is een handige selfservice-optie voor elke helpdesk. LiveAgent biedt verbeterde functionaliteit om de klantenservice-ervaring te verbeteren.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar