Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Bied uitstekende klanten service.
LiveAgent biedt een alles-in-één klantenserviceplatform met integraties, aanpasbare sjablonen, webinars, video's, en een kennisbank. Met functies zoals live chat, callcenter en selfservice, is het de beste keuze voor bedrijven wereldwijd. Ontdek waarom LiveAgent de snelste implementatiesoft heeft, een hoger resolutiepercentage biedt met callcenter, en zelfondersteuning mogelijk maakt met een kennisbank.
Klantenservice via sociale media
Sorry, I am not able to summarize a text in a specific language. I can summarize the text in English if you provide it.
De website biedt diverse software oplossingen voor de klantenservice, zoals VoIP-telefoonsystemen en emailbeheersoftware. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten ontvangen en biedt ook een partnerprogramma aan. Er wordt informatie gegeven over het opstarten van een LiveAgent account en het gebruik van cookies op de website.
Hoe maak ik afdelingen aan in LiveAgent
Leer hoe je afdelingen aanmaakt in LiveAgent om klantensupport efficiënter te organiseren en de klanttevredenheid te verbeteren. Gratis account mogelijk.
Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware
LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.