Onze klanten

Doe mee met duizenden van onze tevreden klanten die LiveAgent gebruiken. Creëer een betere klantenervaring dankzij de oplossing via meerdere kanalen.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
  • Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief zijn gaan gebruiken.

  • Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

Happy male customer

Gebruik LiveAgent voor...

LiveAgent past zich aan uw bedrijfsgrootte en branche aan. We hebben organisaties van alle soorten en maten geholpen.

Probeer het gratis. De installatie duurt minder dan 5 minuten.

Oplossingen voor bedrijven

Startende bedrijven & KMO’s
Ondernemingen
Overheid
Onderwijs & NGO
…en anderen

Industrie oplossingen

Ecommerce & Diensten
Reizen & Hotels
Marketing & Telco
Entertainment
…en anderen

  • Partly testimonial

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice testimonial

    HostingAdvice.com

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Covomo testimonial

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hewo testimonial

    HEWO

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Webmaster deals testimonial

    WebMaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • xperience testimonial

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief zijn gaan gebruiken.

  • Tazargroup testimonial

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo’n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Workplace depot testimonial

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Csiproducts testimonial

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Luckybike testimonial

    Lucky Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure testimonial

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal testimonial

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet hadden.

  • All British Casino testimonial

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in hogere klantenbinding.

  • Norske Automater testimonial

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Studyportals testimonial

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

Related Articles to Klanten
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x