Idosell
  • Gebruiksscenario
  • Idosell

Idosell

“Ons bedrijf ontwikkelt dynamisch online verkoopdiensten, aangeboden via SaaS (Software as a Service). De naamloze vennootschap IAI SA creëert een professioneel systeem voor het beheer van online winkels of groothandels. Op buitenlandse markten staat de service van IAI SA bekend als IdoSell Shop.”

Idosell begon LiveAgent te gebruiken in de eerste helft van 2016. Hun ondersteuningsteam bestaat uit 14 zeer bekwame vertegenwoordiger die klaar en in staat zijn om te helpen met verbluffende efficiëntie. Deze groep specialisten is in staat om een ​​uitstekende service te leveren aan meer dan 4.000 klanten uit 10 verschillende landen. Als het gaat om het grote aantal ondersteuningsverzoeken, zijn ze ook niet traag. De ondersteuning van Idosell lost elke maand meer dan 1500 verschillende vragen op.

“Wij zijn een leider op de Poolse ecommercemarkt. IAI S.A., een naamloze vennootschap, werd opgericht in 2000 en is sinds 16 december 2009 genoteerd aan de NewConnect-beurs.”

Ze halen problemen van klanten vooral op via ouderwetse email. Hun telefoons lijken echter ook nooit op te houden, aangezien ertegenwoordigers reageren op meer dan 250 oproepen per maand. Ook doet het gebruik van live chat wonderen voor Idosell met meer dan 180 chats per maand..

Hun reden om aan boord te springen en LiveAgent te gebruiken was prozaïsch, maar toch logisch. Gedeelde inboxen in Outlook doen het gewoon niet meer. Maar hoe zit het met het belangrijkste onderdeel, de klantentevredenheid? Idosell kan met trots zeggen dat ze elke dag hun best doen. Volgens hun statistieken wordt aan de behoeften van de klant voldaan op een perfect tevredenheidsniveau van 100% “We hebben een 24-uurs responstijd. Iedereen kan de verwerkingstijd van een zaak bijhouden, prioriteiten stellen en zaken verwijderen die niet langer geldig zijn, ”aldus Paweł Fornalski.

Geweldig succes op grote schaal

Wanneer u een solide product bouwt dat op grote schaal wordt gebruikt in verschillende marktsegmenten, bedrijfsmodellen, landen of zelfs focusgebieden, kunt u een lichte glimlach op uw gezicht zien. Wij geloven dat smile het perfecte ‘proof of concept’ is als het gaat om het creëren van een universele oplossing die ook goed schaalbaar is. Het verhaal van LiveAgent en Idosell is een prettig verhaal, dat de ambities van ons bedrijf onderstreept die ook daadwerkelijk zijn uitgekomen.

IAI S.A. introduceerde in 2013 een gloednieuwe dienst – IdoSell Booking. De dienst maakt het mogelijk om boekingen online, via mobiele apparaten of via Social Media te verkopen. Het is gericht op alle soorten resorts. Momenteel is de applicatie alleen beschikbaar in Polen en Duitsland, maar wordt ook voor de Britse markt ontwikkeld.

“We zijn een SaaS-provider voor internetwinkels, hotels en ziekenhuizen. In Polen zijn we nummer 1, dus we werken samen met veel ontwikkelaars en potentiële klanten. We moeten zeer complexe antwoorden kunnen geven en verschillende berichten kunnen uitwisselen totdat de klant ons vertrouwt. genoeg om onze diensten voor hun bedrijf te bestellen. “

We hebben de vertegenwoordigers van Idosell gevraagd wat er is veranderd na de implementatie van LiveAgent. “We kunnen veel sneller reageren op verkoopvragen van klanten. We zijn ook in staat om Facebook-berichten, gemakkelijk te integreren, die niet erg goed werden verwerkt totdat LiveAgent binnenkwam. Meestal hadden we op degenen geantwoord met een standaardbericht, waarbij we de klant vroegen om contact met ons op te nemen via email of rechtstreeks naar ons klantenportaal tickets aanmaken in ons interne systeem. Nu worden Facebook-berichten op dezelfde manier verwerkt als emails. Bovendien konden we ook live chat toevoegen aan onze website, wat echt het ontbrekende stukje van de puzzel was. ” zei Paweł Fornalski.

Klanten ondersteunen is slechts één kant van de medaille. Maar helpdesksoftware met geweldige schaalmogelijkheden kan dienen als de perfecte tool om hogere inkomsten te behalen. “LiveAgent heeft het reactievermogen van onze verkoopafdeling aanzienlijk verbeterd. We kunnen meer klanten krijgen zonder het overzicht te verliezen, zodat we nog sneller kunnen groeien.. LiveAagent is een echte uitkomst wanneer we websites voor klanten bouwen en snel prijsinformatie of bestelgegevens moeten vinden. “

En wat met hun favoriete functies

We gebruiken graag “ticketoverdracht’ en ‘interne opmerkingen”! Deze functies waren enkele van de belangrijkste redenen waarom we zijn overgestapt naar LiveAgent. Vroeger hadden we problemen met het toewijzen en coördineren van verschillende zakelijke vragen van geval tot geval, met behulp van meerdere emailmappen in Outlook. Managers kunnen echter gemakkelijk verdwalen en de focus op het “grote plaatje” verliezen. Een andere zeer nuttige functie is “tickets uitstellen”.

In emailmappen was het erg moeilijk om te onthouden om op een later tijdstip op enkele gevallen terug te komen. We deden het meestal door middel van CRM-herinneringen in ons systeem. Nu met LiveAgent ziet de manager alles en vergeet niemand terug te keren naar een klant. We zijn ook dol op de integratie van Facebook-berichten en chatten.” Paweł Fornalski toegevoegd.

En wat met hun ondersteuningsmedewerkers? Zijn ze tevreden met het gebruik van LiveAgent?

Ze houden van alle kleine details en het reactievermogen van de interface, wat het werken ter ondersteuning een waar genoegen maakt. Sommige vertegenwoordigers zeiden zelfs dat ze reikhalzend uitkeken naar het volgende ticket omdat antwoorden zo bevredigend voelt.

Paweł Fornalski – Founder & CEO @ IAI S.A

Bekijk de rest van de verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x