Gratis proefperiode
CotswoldSuccesverhaal 1

Cotswold Web

We hebben LiveAgent van meet af aan opgebouwd om goed te schalen en echt universeel te zijn. Het maakt niet uit in wat voor soort bedrijf u werkt, hoe groot uw bedrijf ook is, LiveAgent moet van nature een naadloze ervaring bieden. Ontwerpstudio Cotswold Web is weer een showcase van hoe goed onze filosofie in werkelijkheid werkt.

De dames en heren van Cotswold Web sprongen aan boord in maart 2016. Ze ondersteunen momenteel meer dan 400 veeleisende klanten in 4 landen met 6 vertegenwoordigers. Werken aan ondersteuning voor een webdesignbedrijf is een heel ander verhaal in vergelijking met webshops of andere vormen van ecommerce.

We zijn ons zeer goed bewust van dit feit, dus we vroegen, wat is specifiek voor uw ondersteuning? Wat onderscheidt u van uw concurrenten? “Ik denk het vermogen om complexe en moeilijke vragen te beantwoorden met goed geïnformeerde en weloverwogen antwoorden.” vertelde oprichter Richard Jaques ons.

Het is geen gemakkelijke taak om lastige klantenopdrachten te doorstaan ​​en complexe maar begrijpelijke antwoorden te geven. Het ondersteuningsteam kan echter nog steeds bijna 600 tickets per maand oplossen. Kwantiteit is één ding, maar hoe zit het met kwaliteit? Cotswold Web is duidelijk iets op het spoor met een klantentevredenheidsniveau van meer dan 98%. Respect!

Cotswold Web

LiveAgent is niet de eerste helpdesksoftware die ze gedurende het hele bestaan ​​van Cotswoldweb hebben gebruikt. Het bedrijf besloot om van HelpScout naar onze oplossing te migreren. Waarom hebben ze ervoor gekozen om dat te doen?

“We hebben veel meer flexibiliteit tegen veel lagere kosten. Een win-win!”, Aldus Richard Jaques. “

“Het hebben van zowel live chat als ticketing in één product is uitstekend, ook het installatiegemak ging gepaard met een uitstekend niveau van configuratie-opties. Normaal gesproken gaan deze 2 dingen niet hand in hand, ik vind de maturiteit van LiveAgemt indrukwekkend, “voegde hij toe. We hebben weer een reden om trots te zijn en we zijn nu nog meer toegewijd aan onze klanten.

En welke functie vindt u het beste?

“We houden van de mogelijkheid om gemakkelijk sjablonen te maken. Ook is het als manager erg handig om de toegang eenvoudig te beperken, afhankelijk van de afdeling. We gebruiken de “gamificatie”, strijden om badges voor “Inspecteur” enz. Leuk 🙂 “

LiveAgent streeft ernaar gebruiksvriendelijk te zijn en heel natuurlijk aan te voelen. Volgens wat Cotswold Web ons heeft verteld, hebben we het goed gedaan. Heeft LiveAgent uw klantenondersteuning verbeterd? “JA – tickets zien er niet uit als tickets in LiveAgent. Reacties zien eruit als normale emails en voor ons is dit erg belangrijk omdat LiveAgent kan worden gebruikt voor verkoop en ondersteuning. ” zei Richard. Hoe zit het met feedback van uw ondersteuningsteam? “Dat dit het beste ticket- en chatsysteem is dat we hebben gebruikt.”

Cotswold Web

“We zagen een grote leverancier LiveAgent gebruiken en dachten dat als zij het gebruiken, het wel goed moest zijn. We zijn begonnen met het uitproberen van de software en vonden het een zeer volwassen product vergeleken met andere die we hebben gebruikt. Enorm onder de indruk en de kosten maakten het een complete deal. “

Bij het kiezen van een nieuwe helpdesksoftware hebben managers van Cotswold Web hun huiswerk gemaakt. “We hebben geprobeerd om op verschillende niveaus van proefperiode tot meer dan 6 maanden gebruik te maken van het hele team van de onderstaande software: Help Scout, Zendesk, Teamwork Desk en Freshdesk. Al het bovenstaande is goed, maar komt niet in de buurt van LiveAgent om redenen zoals:

  • software maturiteit
  • software diepgang
  • gebruiksvriedelijk
  • kostprijs

We zijn het helemaal eens.

Richard Jaques – Founder @ Costwold Web

Terug

Meer verhalen

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo