Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

huawei1

Huawei

Huawei is een Chinese multinationale onderneming voor netwerk- en telecommunicatieapparatuur en -diensten, die oplossingen biedt in 170 landen en regio’s over heel de wereld.

Starten met professionele klantenservice

Als toonaangevende wereldwijde leverancier van ICT-oplossingen realiseerde Huawei zich het belang van realtime contact met klanten. Ze gingen op zoek naar een helpdesksoftware met een ticketsysteem die de efficiëntie van hun ondersteunend personeel zou verbeteren door klantenservice te bieden via live chat. Na hun onderzoek later in 2013 besloten ze om voor LiveAgent te gaan.

“We hebben ons snel aan een gemakkelijke manier aangepast om vragen van klanten op te volgen en te beantwoorden via meerdere digitale kanalen.”

Huawei

Live chat en proactieve chatuitnodigingen

Huawei maakt dagelijks gebruik van live chat en chatuitnodigingen, wat hen helpt bij proactieve interactie met hun klanten. Bovendien zijn ze erin geslaagd om een ​​hoog percentage oproepen van het contactcenter te ontlasten, wat elke dag een grote hoeveelheid tijd bespaart. (U kunt 3x meer klanten bedienen met live chat dan per telefoon.)

 

“Door realtime service te implementeren, konden we de klantentevredenheid met 29% verhogen.”

Verbeteringen bereikt door de implementatie van LiveAgent:

  • Verbeterde online klantenervaring
  • Verhoogde conversieratio van cross-selling en up-selling
  • Verminder en vereenvoudig contactcentrumoproepen en emailtickets
  • Realtime interactie om merkloyaliteit en vertrouwen te vergroten

Huawei

Klantentevredenheid en doelstellingen

Huawei evalueert de algemene klantentevredenheid door gebruik te maken van de LiveAgent-functie voor beloning en berisping. Het ontvangen van zowel positieve als negatieve feedback helpt de algemene kwaliteit van de ondersteuningsvertegenwoordigers van Huawei te verbeteren. Het geeft supervisors een overzicht van wie het goed doet en wie meer training nodig heeft. Het ontvangen van positieve feedback na een chatsessie motiveert ook hun ondersteunend personeel.

Dankzij de integratie van Twitter en Facebook kan Huawei alle berichten en vragen van klanten rechtstreeks in LiveAgent volgen.

“Uitstekende tool die de efficiëntie van ons ondersteunend personeel heeft verbeterd.”

Gokulnaath Gopal – Solution Manager @Huawei

Terug

Meer verhalen

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo