Huawei is een Chinese multinationale onderneming voor netwerk- en telecommunicatieapparatuur en -diensten, die oplossingen biedt in 170 landen en regio’s over heel de wereld.
Starten met professionele klantenservice
Als toonaangevende wereldwijde leverancier van ICT-oplossingen realiseerde Huawei zich het belang van realtime contact met klanten. Ze gingen op zoek naar een helpdesksoftware met een ticketsysteem die de efficiëntie van hun ondersteunend personeel zou verbeteren door klantenservice te bieden via live chat. Na hun onderzoek later in 2013 besloten ze om voor LiveAgent te gaan.
“We hebben ons snel aan een gemakkelijke manier aangepast om vragen van klanten op te volgen en te beantwoorden via meerdere digitale kanalen.”
Live chat en proactieve chatuitnodigingen
Huawei maakt dagelijks gebruik van live chat en chatuitnodigingen, wat hen helpt bij proactieve interactie met hun klanten. Bovendien zijn ze erin geslaagd om een hoog percentage oproepen van het contactcenter te ontlasten, wat elke dag een grote hoeveelheid tijd bespaart. (U kunt 3x meer klanten bedienen met live chat dan per telefoon.)
“Door realtime service te implementeren, konden we de klantentevredenheid met 29% verhogen.”
Verbeteringen bereikt door de implementatie van LiveAgent:
Verbeterde online klantenervaring
Verhoogde conversieratio van cross-selling en up-selling
Verminder en vereenvoudig contactcentrumoproepen en emailtickets
Realtime interactie om merkloyaliteit en vertrouwen te vergroten
Klantentevredenheid en doelstellingen
Huawei evalueert de algemene klantentevredenheid door gebruik te maken van de LiveAgent-functie voor beloning en berisping. Het ontvangen van zowel positieve als negatieve feedback helpt de algemene kwaliteit van de ondersteuningsvertegenwoordigers van Huawei te verbeteren. Het geeft supervisors een overzicht van wie het goed doet en wie meer training nodig heeft. Het ontvangen van positieve feedback na een chatsessie motiveert ook hun ondersteunend personeel.
Dankzij de integratie van Twitter en Facebook kan Huawei alle berichten en vragen van klanten rechtstreeks in LiveAgent volgen.
“Uitstekende tool die de efficiëntie van ons ondersteunend personeel heeft verbeterd.”
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Het opstarten van uw LiveAgent
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent. Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd. Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Wij zijn momenteel uw LiveAgent dashboard aan het opstarten ...
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Status van de installatie
0%
////////////////////////
Laden ...
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .