Gratis proefperiode
RefresherSuccesverhaal 1

Refresher

Levensstijl. Mode. Technologie. Muziek. Alles wat trending en geliefd is bij millennials, is te vinden op één van de meest bezochte websites in Slowakije. Bovendien is dit project tot nu toe zo succesvol dat het onlangs is uitgebreid naar Tsjechië. U zou goed moeten zoeken om iemand te vinden die nog niet heeft gehoord van Refresher – een vlaggenschipwebsite – waar u  leert “what’s up”. Waarom hebben ze helpdesksoftware nodig, vraagt ​​u zich misschien af?

Stel u een situatie voor waarin u het hele team van redacteuren moet aansturen, van het nieuwe Kanye West-album tot de 10 meest interessante feiten over Pablo Escobar tot de beste sneaker-releases van 2016. Voeg daar wat marketingactiviteiten en ontwerpmateriaal aan toe en u kunt het al voor u zien hoe uw emailclient een onhandelbare puinhoop wordt. Dit is waar LiveAgent met al zijn functies, op de proppen komt om het u gemakkelijker te maken.

Refresher besloot begin 2015 all-in te gaan met LiveAgent. Ze waren op zoek naar een oplossing die alle communicatie zou helpen stroomlijnen met het oog op efficiëntie. Vergeleken met tientallen mensen die in één gedeelde mailbox opereerden, bewees LiveAgent zichzelf als een oplossing. Het Refresher-team kon het aantal ondersteunende medewerkers terugbrengen van 14 naar slechts 5 vertegenwoordigers.

Refresher

Dit resultaat lijkt nog bewonderenswaardiger als u naar het grotere plaatje kijkt. Het volledige Refresher-ondersteuningsteam kan nu reageren en meer dan 1700 tickets per maand oplossen.

Naast betere communicatie binnen hun redactie, wordt LiveAgent ook ingezet voor communicatie met adverteerders. Hun marketingafdeling kan nu vrijwel onmiddellijk op tickets reageren en het helpt ook om de volledige geschiedenis van de communicatie met een klant, slechts één klik verwijderd, te hebben. Dit heeft geresulteerd in een enorme omzetgroei.

“Wat we geweldig vinden aan LiveAgent is flexibiliteit in termen van reageren op tickets en veel betere communicatie binnen ons team.”

Refresher

Wat is er veranderd na de implementatie van LiveAgent?

Automatiseringsregels die op de achtergrond werden uitgevoerd, hielpen het team van Refresher om tickets onmiddellijk en zonder extra gedoe over te dragen aan de juiste persoon. Het handmatig toewijzen van tickets aan teamleden is ook voor hen erg handig. LiveAgent helpt Refresher om echt belangrijke zakelijke communicatie uit gemeenschapsberichten te filteren. Dit wordt opnieuw bereikt door krachtige automatiseringsalgoritmen die op de achtergrond worden uitgevoerd. Een rechte lijn hebben tussen buzz gecreëerd door de gemeenschap op Facebook en Twitter of via email en de altijd belangrijke inkomstenstromen, d.w.z. adverteerders waren de sleutel tot een gestage groei.

Dus wat is het belangrijkste voordeel van LiveAgent voor uw bedrijf? “Ik zou mezelf moeten herhalen, maar ik kan niet genoeg benadrukken hoe veel sneller, flexibeler en netter onze communicatie is geworden.” Gabor Boros. “Toen ik mijn vertegenwoordigers vroeg hoe ze het vinden om met LiveAgent te werken, was hun antwoord kort: Cool!”

Gabor Boros – CEO @ Refresher

Terug

Meer verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .