E-ville
  • Gebruiksscenario
  • E-ville

E-ville

E-ville heeft momenteel 4 ondersteuningsmedewerkers die fulltime werken. Deze jongens bieden ondersteuning aan meer dan 100.000 klanten in 2 landen. Dat is heel iets, nietwaar? Het geweldige ondersteuningsteam van E-ville verwerkt elke maand 4.000 (!) tickets. Ja, we hebben het nog steeds over die 4 vertegenwoordigers die we eerder hebben genoemd. Hun belangrijkste communicatiekanaal is goede oude email en de gedeelde inbox in Thunderbird voldeed gewoon niet meer aan hun vereisten.

Het belangrijkste doel van het gebruik van helpdesksoftware verbeteren van de klantenervaring. Dit is precies wat LiveAgent deed voor eshop E-ville.com. e kunnen zinnen als “ongeëvenaarde effectiviteit” of “klantentevredenheid” uitroepen, alles wat we willen, maar het heeft geen zin om deze termen te gebruiken zonder goede oude feiten en cijfers om erachter te staan. Nou, hier gaan we, laten we eens kijken wat we hier hebben.

“We gebruiken LiveAgent sinds het voorjaar van 2016 en we vinden het geweldig dat we alles vanaf elke computer kunnen bijwonen en dat de klanten door dezelfde vertegenwoordigers worden bediend – zei CEO Ville Majanen.”

Wat maakt hun ondersteuning beter of anders dan de concurrentie?

“Ik denk dat we persoonlijker, eerlijker en vriendelijker zijn en dat telt.”

Onze helpdeskoplossing helpt E-ville om hun uiteindelijke doel te bereiken: “Onze klanten moeten snellere reacties en betere service krijgen.” zei Ville Majanen.

“We hebben ons succes gecreëerd op het bieden van een complete ervaring. Het is onze beste poging om de klanten tevreden te houden. Dit kan niet zonder een briljante helpdeskoplossing als onze geliefde LiveAgent.”

Wat is veranderd na de implementatie van LiveAgent?

Wie is er meer gekwalificeerd om op deze vraag te reageren dan het hoofd van de klantenservice van E-ville.com zelf?… “Alles staat allemaal op één enkele plaats! Voordat we ofwel meerdere apps moesten gebruiken of meer moesten betalen voor integraties. Met LiveAgent kunnen we om de best mogelijke klantenservice te bieden zonder te veel te betalen of ons essentiële tools te laten opofferen. “

Ons team bij LiveAgent waardeert feedback van klanten bovenal. We staan ​​achter wat we zeggen en durven daarom lastige vragen te stellen, bijvoorbeeld: wat is de feedback van uw ondersteunend personeel? U kunt u niet voorstellen hoe trots we zijn als onze klanten E-ville leuk vinden, reageert met: “Geen enkele klacht!”

Ville Majanen – CEO @ E-ville.com

Bekijk de rest van de verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x