Areto Systems
  • Gebruiksscenario
  • Areto Systems

Areto System

Areto Systems biedt een online kredietkaartverwerkingsservice aan online bedrijven in meer dan 140 verschillende landen. Met een sterke online betalingsgateway kan Areto Systems online betalingsdiensten bieden voor handelarenaccounts met een laag risico en handelaren met een hoog risico.

We bevonden ons in een situatie die zowel aangenaam als uitdagend was. Ons bedrijf groeide snel en we moesten meer mensen aannemen omdat er steeds meer verzoeken en verkopen binnenkwamen. We probeerden dat op te lossen via email, maar dat was eerlijk gezegd onmogelijk. LiveAgent kwam als een redder voor ons (lacht), zei Justin Farrugia.

Het vinden van de juiste tools en het leveren van een uitstekende klantenervaring is vooral moeilijk in de financiële wereld. Toch houden bedrijven als Areto Systems van grote uitdagingen. Vorig jaar hebben ze ervoor gekozen om LiveAgent te gebruiken als hun belangrijkste ondersteuningstool met maar één doel voor ogen: zo dicht mogelijk bij perfecte service komen. Spoiler alert: ze zijn geslaagd.

Areto Systems kan al hun ondersteuningsbehoeften afhandelen met slechts 3 vertegenwoordigers. Laten we er nog een keer op wijzen dat het bedrijf actief is in een zeer gevoelig gebied van financiële zaken. De ondersteuningsspecialisten van Areto zijn in staat om meer dan 300 complexe tickets per maand op te lossen en tegelijkertijd klanten uit meer dan 140 landen te bedienen. Vertrouwen, loyaliteit en tevredenheid zijn drie keer zo belangrijk als het om geld gaat. Areto Systems blinkt uit in misschien wel de belangrijkste gebieden met een klantentevredenheid van 99%.

“LiveAgent geeft ons meer controle en een algemene verbetering om alles georganiseerd te houden. Efficiënte kanalisatie van tickets en dus efficiënter resourcebeheer zijn ook belangrijke factoren. Rapportagemogelijkheden, afdelingsfuncties en eenvoudige automatisering zijn een uitkomst voor ons.”

De dames en heren van Areto vinden het heerlijk elke ochtend met een schone lei te kunnen beginnen.

“We beantwoorden alle vragen binnen een paar uur en we laten aan het einde van de dag geen onbeantwoord verkoopticket achter, voegde Justin Farrugia eraan toe.”

Om alles af te ronden, hebben we Areto gevraagd naar hun doelen met betrekking tot klantenondersteuning.

“We willen zo efficiënt mogelijk zijn als het gaat om reactievermogen, aangezien we ons ervan bewust zijn dat responsief en efficiënt zijn, een klant op zijn gemak stelt. LiveAgent helpt ons om het gewenste niveau van efficiëntie te bereiken om een ​​snelle service te bieden aan talloze klanten met een klein team. “

We wensen u veel succes. Go Areto!

Justin Farrugia – Managing Director @ Areto Systems

Bekijk de rest van de verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x