Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

habrahabr

Habrahabr

Habrahabr is een Russische samenwerkingsblog, opgericht in juni 2006 met elementen van een sociaal netwerk over IT, informatica en alles wat met internet te maken heeft. Het is de 25ste meest populaire website in Rusland.

Bezoekers kunnen schrijven in de collectieve en persoonlijke hubs, persoonlijke audio of video publiceren, blogs lezen, bedrijven zoeken die op zoek zijn naar een nieuwe baan en natuurlijk communiceren met andere mensen, verenigd door gemeenschappelijke ideeën en doelen.

Habrahabr

Een probleem om op te lossen

De aanleiding voor Habrahabr om op zoek te gaan naar een helpdesksoftware was een toenemend aantal inkomende emails. Zoals elk bedrijf zou doen, deden ze begin 2012 onderzoek en niet veel later,realiseerden ze zich dat LiveAgent de beste oplossing was. Ze vonden het erg handig hoe LiveAgent inkomende emailcommunicatie afhandelt.

“Het kunnen verzamelen van emails van al onze projecten was voor ons een gamechanger.”

Ons doel is om alles te beantwoorden

“De sleutel tot perfecte klantentevredenheid voor ons is om alle inkomende berichten te beantwoorden. Een gedeelde mailbox biedt ons niet de nodige functies om dit te laten gebeuren, maar LiveAgent wel. Door emails van al onze projecten in LiveAgent te verzamelen, hebben we 100% controle over alle vragen van klanten en zijn we er zeker van dat er geen email verloren gaat. “

Habrahabr

De 3 beste functies

Dit zijn de 3 functies in LiveAgent die Habrahabr het handigst vindt:

  • Autotags (en andere regels)
  • Standaardberichten
  • Overdracht van tickets en notities

“Dankzij LiveAgent kunnen onze twee helpdeskmedewerkers gemakkelijk meer dan 150 tickets per dag oplossen.”

Aleksey Shevelev – Project Manager @ Habrahabr

Terug

Meer verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo