Habrahabr
  • Gebruiksscenario
  • Habrahabr

Habrahabr

Habrahabr is een Russische samenwerkingsblog, opgericht in juni 2006, met elementen van een sociaal netwerk over IT, informatica en alles wat met internet te maken heeft. Het is de 25e meest populaire website in Rusland.

Bezoekers kunnen schrijven in de collectieve en persoonlijke hubs, persoonlijke audio of video publiceren, blogs lezen, bedrijven zoeken die op zoek zijn naar een nieuwe job en natuurlijk communiceren met andere mensen, verenigd door gemeenschappelijke ideeën en doelen.

Een probleem om op te lossen

De impuls voor Habrahabr om op zoek te gaan naar een helpdesksoftware was een toenemend aantal inkomende emails. Zoals elk bedrijf zou doen, deden ze begin 2012 onderzoek en niet later realiseerden ze zich dat LiveAgent het beste bij hen paste. Ze vonden het erg handig hoe LiveAgent omgaat met inkomende emailcommunicatie.

“De mogelijkheid om emails van al onze projecten te verzamelen was voor ons een doorbraak.”

Ons doel is om alles te beantwoorden

“De sleutel tot een perfecte klantentevredenheid is voor ons het beantwoorden van alle inkomende berichten. Gedeelde mailbox biedt ons niet de benodigde functies om dit te laten gebeuren, maar LiveAgent wel. Door emails van al onze projecten in LiveAgent te verzamelen, hebben we 100% controle over alle vragen van klanten en weten we zeker dat er geen email verloren gaat.“

De top 3 functies kiezen

Dit zijn de 3 functies in LiveAgent die Habrahabr het handigst vindt:

  • Autotags (en andere regels)
  • Standaardberichten
  • Tickets overzetten en notities

“Dankzij LiveAgent lossen onze twee helpdeskmedewerkers met gemak meer dan 150 tickets per dag op.”

Aleksey Shevelev – Project Manager @ Habrahabr

Bekijk de rest van de verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x