Aquasprouts
  • Gebruiksscenario
  • Aquasprouts

AquaSprouts

AquaSprouts bestaat om innovatie en opwinding te creëren voor aquaponics die voor iedereen toegankelijk zijn. Wij geloven dat aquaponics een hoeksteen kan zijn van toekomstige voedselsystemen, afval vermindert en mensen overal in staat stelt schoon, gezond voedsel te produceren voor zichzelf en hun gemeenschappen. We weten dat onderwijs en praktische toegang de sleutels tot succes zijn voor nieuwe technologie. AquaSprouts werkt bij ons sinds november 2015 en ze hebben 5 ondersteuningsmedewerkers fulltime aan het werk , nuttig advies geven aan klanten uit meer dan 10 landen.

Een klantentevredenheid van 96,5% is ronduit indrukwekkend. Dit cijfer schittert nog meer, gezien het feit dat de ondersteuningsmedewerkers van AquaSprouts elke maand meer dan 500 complexe vragen behandelen.Met betrekking tot ondersteuningskanalen. , goede oude email is waar het ‘groene’ bedrijf meestal op vertrouwt.

Ze negeren echter niet de voordelen die realtime communicatie via live chat met zich meebrengt. Vertegenwoordigers doorlopen meer dan 100 chatsessies naast hun uitzonderlijke emailondersteuning. LiveAgent is niet de eerste helpdesksoftware die AquaSprouts ooit heeft gebruikt. Vóór de migratie naar ons platform gebruikte het bedrijf de huidige marktleider ZenDesk. Dit kleine feit maakt hun uiteindelijke beslissing om all-in te gaan met LiveAgent nog spannender.

We zijn erg trots als bedrijven die werkzaam zijn op het gebied van duurzame energie voor onze oplossing kiezen. Het helpen van de planeet Aarde en bijgevolg het hele menselijke ras is een nobele zaak die moet worden bestreden zonder compromissen of spijt.

Vaak zijn het de kleine dingen die ertoe doen. Onze klant AquaSprouts laat de wereld zien dat zoiets eenvoudigs als het verzorgen van uw aquarium en vissen een belangrijke rol speelt in deze wereld. Overal bij u thuis, op kantoor of zelfs in een klaslokaal, AquaSprouts laat een uniek perspectief op het aquarium zien.

“We hebben ons succes gebouwd op het bieden van een complete ervaring. Het is ons uiterste best om de klanten tevreden te houden. Dit kan niet worden gedaan zonder briljante helpdeskoplossing als onze geliefde LiveAgent.”

Wat is er veranderd na de implementatie van LiveAgent?

Wie is er meer gekwalificeerd om deze vraag te beantwoorden dan het hoofd van de klantenservice van AquaSprout zelf?… “Alles staat allemaal op één enkele plaats! Voordat we ofwel meerdere apps moesten gebruiken, of meer moesten betalen voor integraties. Met LiveAgent kunnen we de beste klant bieden service mogelijk, zonder de bank te breken of ons essentiële hulpmiddelen te laten opofferen. “

“We zijn ook meer geneigd om verkoopagenten en andere medewerkers Live Agent-accounts te geven, omdat het toevoegen van nieuwe gebruikers zeer betaalbaar is. Het team gebruikt ook interne tickets om beter met externe leden te kunnen werken.”

En van welke functies genieten ze het meest?

Er is veel te zien in LiveAgent, maar om er maar een paar te noemen:

  • Onbeperkte emailafhandeling/maskering
  • Volledig aangepaste CSS-kennisbank
  • Livechat + aangepaste chatboxen/knoppen
  • Video-/voicechat rechtstreeks vanaf de site
  • Gebruikersforums – omgaan met sociale media
  • Hun ondersteuningsteam is uitstekend

“We kunnen gemakkelijk op de hoogte blijven van elk communicatiekanaal vanaf één scherm. We zijn overal waar onze klanten zijn! Jack Ikard wees erop.”

Volgens het hoofd klantenservice is LiveAgent een essentiële troef geworden. “We konden geen betere ondersteuningssoftware bedenken die ZOVEEL functies bevat in één eenvoudige prijs.”

Hoe zit het met de leercurve? Hoe moeilijk was het om aan LiveAgent te wennen?

“Makkelijk! Er was geen leercurve, alles is heel logisch geplaatst.”

Last but zeker not least: waarom bent u LiveAgent gaan gebruiken?

“Omdat ons gratis jaarabonnement voor het opstarten met Zendesk afliep, en we vastbesloten waren software te vinden waarmee we het meeste waar voor ons geld konden krijgen. LiveAgent heeft alle vakjes aangevinkt.”

Pragmatisch en budgetbewust eindigde als de juiste. Laten we om dit af te ronden nog een punt toevoegen om over na te denken. Ondanks alle marketingkracht van liefdesmerken op het gebied van klantenondersteuning, is kiezen voor een alternatief misschien wel het beste wat u kunt doen.

Het betekent niet dat u genoegen moet nemen met een inferieur product. Het is eigenlijk andersom – de beste keuze voor u is misschien wel de verborgen schat die u vindt als u op de derde link in een Google Zoeken-wachtrij klikt, niet de eerste.

Jack Ikard – Head of customer service @AquaSprouts

Bekijk de rest van de verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x