Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Aquasprouts1

Aquasprouts

AquaSprouts bestaat om innovatie en opwinding te creëren voor aquaponics die voor iedereen toegankelijk zijn. Wij geloven dat aquaponics een hoeksteen kan zijn van toekomstige voedselsystemen, afval vermindert en mensen overal in staat stelt schoon, gezond voedsel voor zichzelf en hun gemeenschap te produceren. We weten dat onderwijs en hands-on toegang de sleutels zijn tot succes voor nieuwe technologie. AquaSprouts werkt sinds november 2015 bij ons en ze hebben 5 ondersteuningsmedewerkers die fulltime werken en nuttig advies geven aan klanten uit meer dan 10 landen. Een klantentevredenheid van 96,5% is ronduit indrukwekkend. Dit aantal schittert nog meer, aangezien het ondersteunend personeel van AquaSprouts elke maand meer dan 500 complexe vragen doorloopt. Wat betreft ondersteuningskanalen, is goede oude email waar het ‘groene’ bedrijf meestal op vertrouwt. Ze negeren echter niet de voordelen die realtime communicatie via live chat met zich meebrengt. Vertegenwoordigers doorlopen meer dan 100 chatsessies naast hun uitzonderlijke emailondersteuning. LiveAgent is niet de eerste helpdesksoftware die AquaSprouts ooit heeft gebruikt. Voor de migratie naar ons platform maakte het bedrijf gebruik van de huidige marktleider ZenDesk. Dit kleine feitje maakt hun uiteindelijke beslissing om all-in te gaan met LiveAgent nog spannender.

Aquasprouts

We zijn erg trots als bedrijven die actief zijn op het gebied van duurzame energie voor onze oplossing kiezen. Het helpen van de planeet Aarde en bijgevolg het hele menselijke ras is een nobele zaak die moet worden bestreden zonder compromissen of spijt.

Vaak zijn het de kleine dingen die ertoe doen. Onze klant AquaSprouts laat de wereld zien dat zoiets eenvoudigs als het verzorgen van uw aquarium en vissen een belangrijke rol speelt in deze wereld. Overal bij u thuis, op kantoor of zelfs in een klaslokaal, AquaSprouts laat een uniek perspectief op het aquarium zien.

“We hebben ons succes gebouwd op het bieden van een complete ervaring. Het is onze beste poging om de klanten tevreden te houden. Dit kan niet zonder een briljante helpdeskoplossing als onze geliefde LiveAgent.”

Wat is veranderd na de implementatie van LiveAgent?

Wie is er meer gekwalificeerd om op deze vraag te reageren dan het hoofd van de klantenservice van AquaSprout zelf?… “Alles staat allemaal op één enkele plaats! Voordat we ofwel meerdere apps moesten gebruiken, of meer moesten betalen voor integraties. Met LiveAgent kunnen we de beste klantenservice mogelijk geven, zonder de bank te breken of ons essentiële tools te laten opofferen. “

“We zijn ook meer geneigd om verkoopsvertegenwoordigers en andere personeelsleden LiveAgent-accounts te geven, omdat het toevoegen van nieuwe gebruikers zeer betaalbaar is. Het team gebruikt ook interne tickets om beter samen te werken met externe leden.”

Aquasprouts

En welke functies gebruiken ze het liefste?

Er is veel te zien in LiveAgent, maar om er maar een paar te noemen:

  • Onbeperkte afhandeling en maskering van email
  • Volledig aangepaste CSS-kennisbank
  • Live chat + aangepaste chatboxen/knoppen
  • Video- en spraak rechtstreeks vanaf de website
  • Gebruiksforum – omgaan met sociale media
  • Hun ondersteuningsteam is uitstekend

“We kunnen gemakkelijk vanaf één scherm op de hoogte blijven van elk communicatiekanaal. We zijn overal waar onze klanten zijn! Jack Ikard wees erop.”

Volgens het hoofd klantenservice is LiveAgent een essentiële troef geworden. “We konden geen betere ondersteuningssoftware bedenken die ZOVEEL functies bevat in één eenvoudige prijs.”

Aquasprouts

Hoe zit het met de leercurve? Hoe moeilijk was het om aan LiveAgent te wennen?

“Makkelijk! Er was geen leercurve, alles is heel logisch geplaatst.”

Ten slotte: waarom bent u LiveAgent gaan gebruiken?

“Omdat ons gratis jaarabonnement voor het opstarten met Zendesk afliep en we vastbesloten waren software te vinden waarmee we het meeste waar voor ons geld konden krijgen. LiveAgent heeft alle vakjes aangevinkt.”

Pragmatisch en budgetbewust eindigde als de juiste keuze. Om af te ronden, willen we nog een punt toevoegen om over na te denken. Ondanks alle marketingkracht van liefdesmerken op het gebied van klantenondersteuning, is kiezen voor een alternatief misschien wel het beste wat u kunt doen.

Het betekent niet dat u genoegen moet nemen met een inferieur product. Het is eigenlijk andersom: de beste keuze voor u is misschien wel de verborgen schat die u vindt als u op de derde link in een Google Zoeken-wachtrij klikt, niet de eerste.

Jack Ikard – Head of customer service @AquaSprouts

Terug

Meer verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo