Gratis proefperiode
ready2order

Ready2Order

Het verhaal van LiveAgent en het bedrijf Ready2Order is een bijna perfecte proof of concept in termen van twee moderne en dynamische bedrijven die samenwerken (één daarvan is de onze ☺). Ready2Order biedt het allernieuwste en toch eenvoudig te bedienen cloud-kassasysteem voor honderden bedrijven met grote namen als ORF, Die Presse of Der brutkasten in hun portfolio.

Als het gaat om het verkoopproces en geldtransacties, is er geen ruimte voor compromissen. Eersteklas klantenondersteuning is een absolute noodzaak op dit gebied en we zijn blij dat Ready2Order LiveAgent heeft gekozen als ondersteuningsplatform van hun keuze.

Dit succesvolle Oostenrijkse bedrijf koos in het eerste kwartaal van 2016 voor LiveAgent. Momenteel hebben ze 30 hoogopgeleide ondersteuningsmedewerkers in dienst die voor meer dan 3.000 bedrijven uit 5 verschillende landen zorgen.

Houd er rekening mee dat hun ondersteuningsaanvragen vaak zeer geavanceerd zijn. Dit komt omdat Ready2Order hun klanten helpt te werken met verschillende soorten betalingen en betalingsverwerkers. Niettemin is hun uitstekend ondersteunend personeel nog steeds in staat om elke maand meer dan 1000 emailtickets af te handelen met een fantastisch klantentevredenheidsniveau van 90% en dit neemt nog steeds toe! Tel daar 1200 telefoontjes per maand bij op en kijk naar een breder perspectief van hun doeltreffendheid/klantentevredenheid. Het is ronduit bewonderenswaardig.

Ready2Order

We hebben Ready2Order gevraagd wat er is veranderd sinds ze LiveAgent hebben geïmplementeerd.

“We hebben een beter overzicht van onze emails en nu hebben we een centraal systeem om alle informatie te verzamelen. De communicatie is ook veel efficiënter”, zegt Christoph Schachner. Het goede overzicht van inkomende en uitgaande email en de verbeterde teamcommunicatie helpen ons om alle vragen binnen 1-2 uur te beantwoorden, problemen snel op te lossen en heel vriendelijk te zijn in de omgang met onze klanten, voegde hij toe. “

Met standaard emailfuncties of een gedeelde inbox zou Ready2Order dit enorme succes nooit kunnen behalen in termen van het leveren van uitmuntendheid op het gebied van klantenervaring. Simpele oplossingen werken meestal en het feit alleen al dat deze specifieke oplossingen eenvoudig zijn, betekent niet dat ze niet waanzinnig krachtig kunnen zijn.

Kunnen leven zonder het doorsturen van emails als een noodzaak voor de toewijzing is een geweldige oplossing.

Ready2Order

We zijn erg trots dat LiveAgent aan de ene kant een geweldig overzicht biedt aan het management, maar het ondersteunend personeel toch tevreden houdt tijdens het gebruik van onze tool. We vroegen Ready2Order naar de feedback van hun vertegenwoordigers. Wat zeggen ze? “Het is een goed hulpmiddel en heel gemakkelijk te gebruiken en te begrijpen.” Eenvoudig antwoord met krachtige boodschap. Dit is precies de ervaring waar we naar streefden bij het ontwikkelen van LiveAgent.

Hoe zit het met de toekomstplannen van Ready2Order?

“Ons doel is om problemen binnen 30 minuten op te lossen. LiveAgent helpt ons de reactietijd te verbeteren en we zijn ervan overtuigd dat dit snel kunnen waar maken.”

Beste Ready2Order – We wensen u veel succes en ga zo door met het goede werk. We zijn er trots op dat onze oplossing degene is die u uiteindelijk zal helpen slagen. Het genoegen is aan onze kant.

Christoph Schachner – Managing Manager @ Ready2Order

Terug

Meer verhalen

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo