Ready2Order
  • Gebruiksscenario
  • Ready2Order

Ready2Order

Het verhaal van LiveAgent en het bedrijf Ready2Order is een bijna perfecte proof of concept in termen van twee moderne en dynamische bedrijven die samenwerken (een daarvan is van ons ☺). Ready2Order biedt een state-of-the-art en toch eenvoudig te bedienen cloud-kassasysteem voor honderden bedrijven met grote namen als ORF, Die Presse of Der brutkasten in hun portfolio.

Als het gaat om verkoopprocessen en geldtransacties, is er geen ruimte voor compromissen. Topklasse klantenondersteuning is een absolute must-have op dit gebied en we zijn blij dat Ready2Order LiveAgent heeft gekozen als ondersteuningsplatform van hun keuze.

Dit succesvolle Oostenrijkse bedrijf koos in het eerste kwartaal van 2016 voor LiveAgent. Momenteel hebben ze 30 hoogopgeleide ondersteuningsvertegenwoordigers die zorgen voor meer dan 3000 bedrijven uit 5 verschillende landen.

Houd er rekening mee dat hun ondersteuningszaken vaak zeer geavanceerd zijn. Dit wordt alleen verwacht omdat Ready2Order hun klanten helpt om met verschillende soorten betalingen en betalingsverwerkers te werken. Desalniettemin is uitstekend ondersteunend personeel nog steeds in staat om elke maand meer dan 1000 emailtickets op te lossen met een fantastisch klantentevredenheidsniveau van 90% en nog steeds groeiend! Voeg daar 1200 telefoontjes per maand aan toe en kijk naar een breder perspectief van hun effectiviteit/klantentevredenheidsratio. Het is ronduit bewonderenswaardig.

We vroegen Ready2Order wat er is veranderd sinds ze LiveAgent hebben geïmplementeerd.

“We hebben beter overzicht over onze emails en hebben nu een centraal systeem om alle informatie te verzamelen. De communicatie is ook veel efficiënter, zegt Christoph Schachner. Het goede overzicht van inkomende en uitgaande email en de verbeterde teamcommunicatie helpen ons om alle vragen binnen 1-2 uur te beantwoorden, problemen snel op te lossen en zeer vriendelijk te zijn tijdens de interactie met onze klanten, voegde hij eraan toe.”

Met standaard e-mailfuncties of een gedeelde inbox zou Ready2Order nooit dit enorme succes kunnen behalen op het gebied van uitmuntendheid op het gebied van klantenervaring. Eenvoudige oplossingen werken meestal en het feit dat deze specifieke oplossingen eenvoudig zijn, betekent niet dat ze niet waanzinnig krachtig kunnen zijn.

Het is een uitkomst om te kunnen leven zonder emails door te sturen als een noodzaak voor de toewijzing.

We zijn erg trots dat LiveAgent aan de ene kant een goed overzicht biedt aan het management, maar toch ondersteunend personeel tevreden houdt tijdens het gebruik van onze tool. We hebben ook de agenten van Ready2Order om feedback gevraagd. Wat zeggen ze? “Het is een goed hulpmiddel en heel gemakkelijk te gebruiken en te begrijpen.” Eenvoudig antwoord met krachtige boodschap. Dit is precies de ervaring waar we naar op zoek waren bij het ontwikkelen van LiveAgent.

Hoe zit het met de toekomstplannen van Ready2Order?

“Ons doel is om problemen binnen 30 minuten op te lossen. LiveAgent helpt ons de responstijd te verbeteren en we hebben er alle vertrouwen in dat we daar snel zullen zijn.”

Nou, beste Ready2Order – We wensen u alle geluk van de wereld en ga zo door. We zijn er trots op dat onze oplossing degene is die u uiteindelijk moet helpen slagen. Het plezier staat aan onze kant.

Christoph Schachner – Managing Manager @ Ready2Order

Bekijk de rest van de verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x