SolidTrust Pay
  • Gebruiksscenario
  • SolidTrust Pay

SolidTrust Pay

SolidTrust Pay is een ewallet-betalingssysteem dat bedrijven ondersteunt die zowel betalingen moeten ontvangen als uitbetalen. SolidTrust is uitgegroeid tot elk land ter wereld. SolidTrust biedt zijn handelaren en leden de nodige flexibiliteit, inclusief transacties met kaartproducten, bankoverschrijvingen, bankoverschrijvingen, realtime online bankieren en cheques.

“De overstap naar LiveAgent is een grote stap voorwaarts geweest.”

SolidTrust Pay + LiveAgent

SolidTrust Pay was op zoek naar modernere software die aan de vraag van hun ticketvolume kon voldoen en alle functies kon bieden waarnaar ze op zoek waren – chatten, tickets en een uitgebreide kennisbank. Bij het onderzoeken van hun opties vonden ze dat LiveAgent alle functies bood waarnaar ze op zoek waren, samen met een aantal nieuwe en opwindende functies voor een geweldige prijs. Ze waren ook blij dat we 24 uur per dag contact konden opnemen met de ondersteuning van LiveAgent.

Wat is er veranderd na de implementatie van LiveAgent

“We hebben nu een volledig ondersteuningscentrum geïntegreerd in onze site. We kunnen ook rechtstreeks vanuit ons ondersteuningscentrum spraakoproepen ontvangen. Klanten kunnen nu hun eigen ondersteuningsaccount aanmaken om hun eigen tickets snel en gemakkelijk te bekijken/beheren.”

Meest favoriete functies

We genieten van de gedetailleerde, actuele vertegenwoordigersrapporten. Toezichthoudend personeel geniet ervan om de productiviteit van elke vertegenwoordiger te allen tijde te kunnen zien. Klanten kunnen zelf een ondersteuningsprofiel aanmaken, inclusief een foto van zichzelf – hierdoor hebben we een persoonlijker contact met onze klanten kunnen creëren.

We vinden het ook prettig dat we de optie hebben om tickets binnen het systeem te vertalen in plaats van de tickettekst naar een andere online vertaler te moeten kopiëren en plakken.

Feedback van klanten

Ons ondersteunend personeel geniet van de Beloning/Berisping-functie. Beloond worden door klanten is een duidelijke factor geweest in het feit dat werknemers zich gewaardeerd voelen door klanten en het zien van negatieve opmerkingen heeft het personeel ook in staat gesteld om te zien hoe ze kunnen verbeteren.

De doelstellingen van SolidTrust Pay

De doelen van STP zijn om snelle, efficiënte en uitgebreide ondersteuning te bieden aan hun klanten en ook om een positieve gebruikerservaring te garanderen terwijl ze door hun kennisbankartikelen bladeren of assistentie van vertegenwoordigers nodig hebben.

“Het ontvangen van feedback van klanten is van cruciaal belang als we willen slagen.”

Bekijk de rest van de verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x