Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

solidtrust pay

SolidTrust Pay

SolidTrust Pay is een ewallet betalingssysteem dat bedrijven ondersteunt die zowel betalingen moeten ontvangen als uitbetalen. SolidTrust is aanwezig in elk land ter wereld. SolidTrust biedt zijn handelaars en leden de nodige flexibiliteit, waaronder transacties met kaartproducten, bankoverschrijvingen, realtime online bankieren en cheques.

“De overstap naar LiveAgent is een grote stap voorwaarts geweest.”

SolidTrust Pay + LiveAgent

SolidTrust Pay was op zoek naar modernere software die aan de vraag van hun ticketvolume kon voldoen en die alle functies kon bieden waarnaar ze op zoek waren: chat, tickets en een uitgebreide kennisbank. Bij het onderzoeken van hun opties kwamen ze erachter dat Live Agent alle functies bood waarnaar ze op zoek waren samen met enkele nieuwe en opwindende functies voor een geweldige prijs. Ze waren ook blij dat ze 24 uur per dag contact konden opnemen met LiveAgent-ondersteuning.

SolidTrust Pay

Wat is er veranderd na het implementeren van LiveAgent

“We hebben nu een compleet ondersteuningscentrum geïntegreerd in onze website. We kunnen ook rechtstreeks vanuit ons ondersteuningscentrum spraakoproepen ontvangen. Klanten kunnen nu hun eigen ondersteuningsaccount aanmaken om hun eigen tickets snel en gemakkelijk te bekijken/beheren.”

Favoriete functies

We genieten van de gedetailleerde, actuele vertegenwoordigersverslagen. Toezichthoudend personeel geniet ervan om de productiviteit van elke vertegenwoordiger te allen tijde te kunnen zien. Klanten kunnen een eigen ondersteuningsprofiel maken inclusief een foto van zichzelf – hierdoor hebben we een persoonlijker contact met onze klanten kunnen creëren.

We genieten ook van de mogelijkheid om tickets binnen het systeem te vertalen in plaats van de tekst van het ticket te moeten kopiëren en plakken naar een andere online vertaler.

SolidTrust Pay

Klantenfeedback

Ons ondersteunend personeel geniet van de functie beloning/berisping. Beloond worden door klanten is een duidelijke factor geweest in het feit dat medewerkers zich gewaardeerd voelen door klanten en omdat ze negatieve opmerkingen kunnen zien, heeft het personeel ook kunnen zien hoe ze kunnen verbeteren.

De doelstellingen van SolidTrust Pay

De doelstellingen van STP zijn om snelle, efficiënte en uitgebreide ondersteuning te bieden aan hun klanten en ook om een ​​positieve gebruikerservaring te garanderen terwijl ze door hun kennisbankartikels bladeren of assistentie van vertegenwoordigers nodig hebben.

“Het ontvangen van feedback van klanten is cruciaal als we willen slagen.”

Terug

Meer verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo