Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

atomer

Atomer

Atomer biedt hun klanten de mogelijkheid om een ​​compleet webgebaseerd systeem te leasen waarin ze eenvoudig online winkels of websites kunnen maken. Het team is zich ervan bewust dat een hoogwaardig systeem niet kan zonder hoogwaardige technische ondersteuning. Na het testen van verschillende soorten helpdesksoftware en ticketsystemen, zijn ze tot de conclusie gekomen dat LiveAgent de enige is die bij hen past en aan al hun behoeften voldoet.

Martin Drugaj van Atomer zegt: LiveAgent helpt ons dagelijks om verzoeken van klanten af te handelen. De beslissing om deze helpdesksoftware te gebruiken was de juiste keuze en 95% klantentevredenheid is daar het bewijs van.

Atomer

Werken met LiveAgent

Martin vult aan: “Onze medewerkers zijn gemakkelijk gewoon geworden aan LiveAgent. Werken met LiveAgent is eenvoudig en intuïtief. We helpen onze klanten dagelijks met het oplossen van hun verzoeken en we zijn erg blij dat onze tool om dit te doen LiveAgent is. Het biedt de perfecte transparantie in communicatie tussen ons en de klant. “

“Het biedt de perfecte transparantie in de communicatie tussen ons en de klant.”

Dankzij live chat, een onderdeel van LiveAgent, kunnen onze klanten in realtime contact opnemen met technische ondersteuning en direct antwoord krijgen. We hebben momenteel ongeveer 380 chatgesprekken per maand die worden beantwoord met LiveAgent.

Atomer

All4net, het bedrijf achter Atomer, voert ook andere projecten uit. “Dankzij afdelingen in LiveAgent kunnen we indien nodig gemakkelijk tickets opnieuw toewijzen. Op deze manier is het mogelijk om gemakkelijk om bij te springen voor een collega van een andere afdeling”, zegt Martin.

Atomer

Wat vinden uw collega’s van LiveAgent?

“Ze prijzen transparantie en eenvoud van functies zoals: live chat, afdelingen, tickets en notities uitstellen/opnieuw toewijzen, die ze vrij vaak gebruiken.

“De klantentevredenheid groeit snel.”

Ing. Martin Drugaj – Chief Executive Officer @ Atomer

Terug

Meer verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo