Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste LiveHelpNow-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor LiveHelpNow?

Bent u op zoek naar een eenvoudigere en efficiëntere oplossing voor uw helpdesk? LiveAgent heeft de oplossing voor u. Bied ondersteuning via alle belangrijke communicatiekanalen met een betrouwbare softwareoplossing. We hebben het allemaal – email, live chat, sociale media, callcenterondersteuning en kennisbank.

Lees verder en ontdek waarom u LiveAgent moet kiezen als uw helpdeskoplossing.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Union icon

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Increase icon

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.

Statistic icon

Rijk aan functies

Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.

LiveHelpNow versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent LiveHelpNow
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveHelpNow biedt ticketing in een abonnement voor €21/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
LiveHelpNow biedt Live Chat in een abonnement voor €21/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
LiveHelpNow biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfservicepotaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveHelpNow biedt een selfservicepotaal in een abonnement voor €21/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
LiveHelpNow biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €21/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van $€39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
LiveHelpNow biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €21/medewerker/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
LiveHelpNow biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
LiveHelpNow biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveHelpNow biedt een kennisbank in een abonnement voor €21/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
LiveHelpNow biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveHelpNow biedt automatisering en regels in een abonnement voor €21/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveHelpNow biedt API-functies in een abonnement voor €21/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
LiveHelpNow biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
LiveHelpNow biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
LiveHelpNow biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveHelpNow biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €36/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
LiveHelpNow biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €36/medewerker/maand.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveHelpNow biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €36/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
LiveHelpNow biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveHelpNow biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €36/medewerker/maand.
undraw report mx0a

Een sterk alternatief voor LiveHelpNow

Breng uw klantenondersteuning naar een hoger niveau. LiveAgent biedt u de beste tools en functies om u te helpen geweldige klantenondersteuning te bieden. Een betrouwbaar ticketingsysteem sorteert al uw communicatie, of het nu gaat om email, live chat of zelfs sociale media zoals Instagram en Facebook.

LiveAgent heeft meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties om u te helpen uw workflow te vergemakkelijken.

De snelste live chat

Live chatwidget is één van de beste manieren om uw klanten met u in contact te laten komen. Het draait allemaal om directe communicatie en daarom moet het zo snel mogelijk zijn.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. Bied razendsnel ondersteuning.

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Krijg meer voor minder

Goede klantenservice hoeft uw budget niet te verpesten. LiveAgent heeft drie geweldige betalende abonnementen die u de beste tools en functies bieden voor het bieden van klantenondersteuning. Kies degene die het beste bij u past.

Mocht u iets extra’s willen, dan kunt u altijd losse functies kopen. Bekijk onze abonnementen en ontdek meer.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

undraw winners ao2o

Klaar om over te stappen?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is het LiveHelpNow-alternatief?

LiveAgent is realtime software voor klantenondersteuning die u kunt gebruiken om contact te leggen met uw klanten via meerdere kanalen, zoals sociale media, email, telefoon en chat.

Wat biedt LiveAgent?

LiveAgent kan u helpen beter in te spelen op de behoeften van uw klant door een live chatvenster op uw website te bieden. Hierdoor kunt u websitebezoekers op uw site helpen in plaats van ze naar een externe site te sturen om informatie te zoeken.

Waarom zou u voor LiveAgent kiezen?

LiveAgent is gebruiksvriendelijke helpdesksoftware waarmee u met uw bezoekers kunt communiceren en hun vragen in realtime vanaf één platform kunt beantwoorden.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo