Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en migreer uw gegevens gratis vanuit Desk.com.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreren vanuit Desk.com?

LiveAgent biedt een gratis migratie vanuit Desk.com die kan worden gedaan via onze geïntegreerde plug-in of door onze technische ondersteuningsmedewerkers. Het overzetten van uw gegevens van Desk.com naar LiveAgent is snel, veilig en gratis. Migreer vandaag nog van Desk.com naar LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Migreren vanuit Desk.com?
Slido green logo

Desk.com versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Desk.com
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Desk.com biedt ticketing in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Desk.com biedt Live Chat in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand .
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt Callcenter in All-inclusive abonnement voor €49/vertegenwoordiger/maand.
Desk.com biedt een callcenter aan voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een Selfserviceportaal in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Desk.com biedt een selfserviceportaal in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Desk.com biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van € 39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Desk.com biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Desk.com biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Desk.com biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Desk.com biedt een kennisbank voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Desk.com biedt klantenforum in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Desk.com biedt automatisering en regels in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Desk.com biedt API-functies in een abonnement voor €150/vertegenwoordiger/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Desk.com biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen..
LiveAgent biedt videogesprekken.
Desk.com biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Desk.com biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Desk.com biedt onbeperkte websites in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Desk.com biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Desk.com biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Desk.com biedt geen onbeperkte gespreksopname.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Desk.com biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €300/vertegenwoordiger/maand.
Migrate data to LiveAgent on your own

Gebruik onze migratie plug-in van Desk.com

U bent slechts een paar klikken verwijderd van het overzetten van uw Desk.com-gegevens naar LiveAgent. Het enige dat u hoeft te doen, is inloggen op uw LiveAgent dashboard en op de activeringsschuif in uw plug-ins klikken. Voor de migratie van Desk.com is alleen uw API-sleutel nodig – er is geen extra codering nodig.

Gratis migratie vanuit Desk.com door onze medewerkers

Neem contact met ons op via live chat of email om ons te laten weten dat u uw gegevens van Desk.com wilt migreren. We zullen al uw gegevens gratis en veilig migreren. Ondertussen kunt u achterover leunen, ontspannen en genieten van een kopje koffie.

Data migration from one solution to another

Gegevens die u kunt migreren vanuit Desk.com

Gegevens die u kunt migreren vanuit Desk.com

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.
Mensen

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.
Labels

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Voordelen van het migreren van gegevens van Desk.com naar LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Uitstekende klantenservice

Onze vertegenwoordigers staan ​​24/7 klaar om u te helpen met al uw problemen.
Ultimate omni-channel help desk software experience

Volledige functionele helpdesk oplossing

Onze software biedt meer dan 179 helpdeskfuncties, aangevuld met meer dan 40 integraties.
Person collecting papers into the net

Aanzienlijke besparingen en rendement op investering

LiveAgent biedt een volledig gratis abonnement, alsook drie betalende abonnementen tegen spotprijzen.
Multilingual support in LiveAgent

Meerdere talen die ondersteund worden

LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal.

Migreer vandaag nog uw gegevens van Desk.com

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeelde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

$15 maand

Ticket

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • Onbeperkte emailadressen
  • Geavanceerde rapportage
  • Klantenportaal + forum
$29 maand

Ticket+chat

  • Idem zoals in Ticket + plus:
  • Onbeperkte chatknoppen
  • Feedbackbeheer
  • Realtime bezoekerstoezicht
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • & chatknop
  • 1 telefoonnummer
  • 1 emailadres

Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

  • Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

    “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

    Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

    “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

    “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

    “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

    “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

    “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

    “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo