Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Handtekening vertegenwoordiger

Wat is de handtekening van een vertegenwoordiger?

Een handtekening van een handtekening is een specifieke handtekening die kan worden toegevoegd aan emails, verschillende sjablonen, opmerkingen of verschillende berichten. Verrtegenwoordigers kunnen een bestaande bewerken of aanpassen en hun eigen gepersonaliseerde handtekening toevoegen in profielinstellingen. In een LiveAgent is het mogelijk om de handtekening alleen in tekstformaat te maken.

Handtekening vertegenwoordiger
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “What is an agent signature?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The Agent’s signature is the signature of the agent in the panel that can be added to e-mail messages, message templates, comments and other types of outgoing messages to the client. The signature can be edited by the agent in the profile settings. In LiveAgent it is available in text format.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How should an agent signature look?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The Agent’s signature in LiveAgent appears in the text option. The signature should contain the name, surname and position / function performed in the company. In addition, you can also define special signatures for the affiliate program, alerts or blog.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to set up an agent signature in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The Agent’s signature is set in the LiveAgent panel in the agent’s settings. Then select the ‘Email notification’ option and enter the signature.” } } ] }

FAQ

Wat is de handtekening van een vertegenwoordiger?

De handtekening van de vertegenwoordiger is de handtekening van de vertegenwoordiger in het paneel die worden toegevoegd aan emailberichten, berichtsjablonen, opmerkingen en andere typen van uitgaande berichten naar de klant. De handtekening kan worden bewerkt door de vertegenwoordiger in de profielinstellingen. In LiveAgent is het beschikbaar in tekst formaat.

Hoe moet een handtekening van een vertegenwoordiger eruitzien?

De handtekening van de vertegenwoordiger in LiveAgent verschijnt in de tekstoptie. De handtekening moet de naam, achternaam en functie / functie bevatten uitgevoerd in het bedrijf. Daarnaast kunt u ook speciale handtekeningen voor het partnerprogramma, waarschuwingen of blog.

Hoe stel ik een handtekening van een vertegenwoordig in LiveAgent in?

De handtekening van de vertegenwoordiger wordt ingesteld in het LiveAgent-paneel in de vertegenwoordiger’s instellingen. Selecteer vervolgens de optie “Emailmelding” en voer de handtekening.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.