Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ondersteuning via meerdere kanalen

Wat is ondersteuning voor meerdere kanalen?

Geef uw klanten een breed scala aan mogelijkheden om u te bereiken door een aantal verschillende communicatiekanalen te integreren.

U kunt kiezen uit een breed scala aan sociale-mediaplatforms zoals Facebook of Twitter om een breder publiek te bereiken en nieuwe potentiële klanten aan te trekken.

Probeer op dezelfde manier uw bedrijf naar meer soorten apparaten te verspreiden en gemakkelijk bereikbaar te worden, waar en wanneer dan ook. U kunt uw bedrijf uitbreiden naar mobiele telefoons, emailproviders of chatdiensten gaan gebruiken voor directe verbinding met klanten.

Vaak gestelde vragen

Wat is de definitie van ondersteuning via meerdere kanalen?

Ondersteuning via meerdere kanalen betekent klantenservice via meerdere kanalen via meer dan twee verschillende kanalen. Het verwijst naar de situatie waarin een bedrijf ondersteuning biedt via vele kanalen en klanten de meest geschikte kunnen kiezen. Op deze manier kunnen bedrijven klanten ondersteunen op het kanaal van hun voorkeur.

 

Wat zijn de principes van ondersteuning via meerdere kanalen?

Er zijn verschillende regels voor gebruik via meerdere kanalen. De eerste is het begrijpen van uw doelgroep. Hierdoor weet u waar meer vertegenwoordigers van uw potentiële klanten zijn en waar zij het liefst contact mee zullen opnemen. Een andere is het plannen van services, niet van kanalen. Het is belangrijk om een doel voor ogen te hebben, niet alleen een weg. Een andere regel is dat het zelden voorkomt dat de klant van punt A naar punt B gaat. U moet er rekening mee houden dat hij vaak wegloopt van het gekozen pad. Een andere regel is dat de klantenervaring geen grenzen kent, daarom moet de communicatietaal van het hele merk en medewerkers over het merk consistent zijn. Ten slotte is het belangrijk om verschillende oplossingen te proberen.

 

Kunt u ondersteuning bieden via meerdere kanalen met LiveAgent?

Met LiveAgent kunt u ondersteuning bieden via meerdere kanalen. LiveAgent is een helpdesk met meerdere kanalen. Integreert email, live chat, telefoon, Facebook en Twitter in één applicatie. Hierdoor kan de klantenservice van uw merk op meerdere kanalen en op een hoog niveau worden uitgevoerd.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.