Wat is ondersteuning voor meerdere kanalen?
Geef uw klanten een breed scala aan mogelijkheden om u te bereiken door een aantal verschillende communicatiekanalen te integreren.
U kunt kiezen uit een breed scala aan sociale-mediaplatforms zoals Facebook of Twitter om een breder publiek te bereiken en nieuwe potentiële klanten aan te trekken.
Probeer op dezelfde manier uw bedrijf uit te breiden naar meer soorten apparaten en gemakkelijk bereikbaar te worden, waar en wanneer dan ook. U kunt uw bedrijf uitbreiden naar mobiele telefoons, emailproviders of chatdiensten gaan gebruiken voor een directe verbinding met klanten. U kunt zelfs meerdere merken tegelijk beheren met de add-on multibrand. Het gebruik van services zoals NGINX betekent dat je grote hoeveelheden gelijktijdige verbindingen kunt verwerken.
Frequently asked questions
Wat is de definitie van ondersteuning via meerdere kanalen?
Ondersteuning via meerdere kanalen betekent klantenservice via meerdere kanalen via meer dan twee verschillende kanalen. Het verwijst naar de situatie waarin een bedrijf ondersteuning biedt via vele kanalen en klanten de meest geschikte kunnen kiezen. Op deze manier kunnen bedrijven klanten ondersteunen op het kanaal van hun voorkeur.
Wat zijn de principes van ondersteuning via meerdere kanalen?
Er zijn verschillende regels voor gebruik via meerdere kanalen. De eerste is het begrijpen van uw doelgroep. Hierdoor weet u waar meer vertegenwoordigers van uw potentiële klanten zijn en waar zij het liefst contact mee zullen opnemen. Een andere is het plannen van services, niet van kanalen. Het is belangrijk om een doel voor ogen te hebben, niet alleen een weg. Een andere regel is dat het zelden voorkomt dat de klant van punt A naar punt B gaat. U moet er rekening mee houden dat hij vaak wegloopt van het gekozen pad. Een andere regel is dat de klantenervaring geen grenzen kent, daarom moet de communicatietaal van het hele merk en medewerkers over het merk consistent zijn. Ten slotte is het belangrijk om verschillende oplossingen te proberen.
Kunt u ondersteuning bieden via meerdere kanalen met LiveAgent?
Met LiveAgent kunt u ondersteuning bieden via meerdere kanalen. LiveAgent is een helpdesk met meerdere kanalen. Integreert email, live chat, telefoon, Facebook en Twitter in één applicatie. Hierdoor kan de klantenservice van uw merk op meerdere kanalen en op een hoog niveau worden uitgevoerd.