Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Instant chat

Wat is instant chat?

Instant chat, ook wel bekend als IM, is een chatberichtensysteem dat berichten in realtime via internet verzendt. Chatberichten zijn doorgaans korte berichten die tussen twee of meer mensen worden uitgewisseld.

Hoe werkt een instant chat?

Om IM-gebruikers te verzenden en te ontvangen, kunnen gebruikers specifieke software downloaden of chatten via browsergebaseerde chattools. Gebruikers kunnen andere gebruikers online zien en in realtime met hen chatten via apparaten zoals computers, telefoons, iPads en zelfs gameconsoles.

Wat kunt u via een IM verzenden?

Met moderne instant-chatsoftware kunnen gebruikers klikbare hyperlinks, GIF’s, foto’s, bijlagen, documenten, video’s en zelfs spraakopnamen verzenden. Met meer geavanceerde software kunnen gebruikers elkaar ook bellen via video- en spraakoproepen, en bij sommige kunnen gebruikers zelfs hun schermen met elkaar delen.

Hoe maakt u een instant chat op een website

Als u een instant chatoptie op uw website wilt bieden, hoeft u alleen maar een chatknopwidget op uw website te plaatsen. Er is geen codering nodig, kopieer en plak gewoon uw knopcode in uw website. Raadpleeg deze stapsgewijze handleiding om te zien hoe u dit moet doen.

Hoe kunt u instant chat gebruiken bij klantenondersteuning?

Als u instant chat wilt gebruiken bij de klantenondersteuning, overweeg dan om live chatsoftware te gebruiken. Live chatsoftware werkt op precies dezelfde manier als een instant chat – het stelt vertegenwoordigers in staat om in realtime met klanten te chatten. Het enige verschil is dat klanten geen software hoeven te downloaden om te chatten met vertegenwoordigers van de klantenondersteuning. Als klanten willen chatten met vertegenwoordigers van de klantenondersteuning, hoeven ze alleen maar op de live chatknop en widget op de bedrijfswebsite te klikken.

Houden klanten van live chat?

Klanten maken graag gebruik van live chat. Sterker nog, 79% van de consumenten geeft er de voorkeur aan om live te chatten met medewerkers van de klantenondersteuning omdat ze onmiddellijke reacties bieden.

Is het de moeite waard om te investeren in live chatsoftware alleen voor instant messaging?

De meeste live chatsoftware is een onderdeel van een grotere softwareoplossing, zoals helpdesksoftware. Naast live chat en IM-functies bevat helpdesksoftware geavanceerde functies zoals ticketsoftware, kennisbanksoftware of callcentersoftware. Daarom is het zeker de moeite waard om te investeren in live chatsoftware – aangezien u extra functionaliteit krijgt die u alleen maar zal helpen om een ​​hoger niveau van klantenservice te bieden. Bekijk deze link voor meer informatie over helpdesksoftware en de voordelen van het gebruik ervan.

Meer weten?

Bekijk ons ​​uitgebreide onderzoek, waar we belangrijke informatie hebben verzameld en LiveAgent hebben vergeleken met andere chatplug-ins voor WordPress.

Vaak gestelde vragen

Wat betekent instant chat?

Instant chat is een vorm van online chat die realtime verzending van berichten via internet mogelijk maakt. Korte berichten worden meestal tussen twee gebruikers verzonden, maar sommige berichtendiensten kunnen de tekst in realtime weergeven terwijl deze wordt gegenereerd zonder op "verzenden" te klikken.

 

Hoe werkt instant chat?

Instant chat werkt op zo'n manier dat u via de messenger contact kunt opnemen met een specifieke persoon en het bericht rechtstreeks naar hem of haar gaat. Berichten worden in realtime verzonden via een directe verbinding. Meestal heeft het ook de mogelijkheid om bestanden over te zetten. Dit alles zorgt ervoor dat de chat efficiënt kan verlopen.

 

Wat is de instant chat in Live Agent?

LiveAgent's instant chat maakt deel uit van de volledige ondersteuningssoftware oplossing. Het maakt realtime contact met de klant mogelijk, waardoor het klantenservice op het hoogste technische niveau kan bieden. Dit speelt in op de behoeften van klanten die vaak onmiddellijke hulp nodig hebben.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.