Verwacht u telefoontjes maar bent u niet meer tevreden met Aircall? LiveAgent biedt u een geweldig alternatief voor het opzetten van uw virtueel callcenter en het eenvoudig en effectief bieden van klantenondersteuning.
Migreer binnen enkele minuten van Aircall naar LiveAgent. We bieden ondersteuning bij migratie van Aircall die al uw gegevens van Intercom naar LiveAgent zal importeren. Het is gratis en duurt slechts 5 minuten.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
AirCall
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
AirCall biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
AirCall biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt callcenter in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
AirCall biedt een callcenter in een abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
AirCall biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
AirCall biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
AirCall biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
AirCall biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
AirCall biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
AirCall biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
AirCall biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
AirCall biedt automatisering en regels in een abonnement met prijzen op aanvraag.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
AirCall biedt API-functies in abonnementsvorm met prijzen op aanvraag.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
AirCall biedt IVR-functies in abonnement met prijzen op aanvraag.
|
Videogesprek
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
AirCall biedt geen videogesprekken..
|
Onbeperkte geschiendenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
AirCall biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €83/medewerker/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
AirCall biedt geen onbeperkte websites..
|
Onbeperkte chatknoppen
YU kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
AirCall biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
AirCall biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
|
AirCall biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €83/medewerker/maand.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
AirCall biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor € 48/medewerker/maand.
|
LiveAgent biedt u veel meer dan alleen een virtueel callcenter. De snelste live chatwidget, integratie voor email, integratie voor sociale media en een georganiseerd ticketsysteem geven u precies wat u nodig heeft om de best mogelijke service te bieden aan uw klanten. En dat allemaal voor een werkelijk geweldige prijs. LiveAgent biedt drie abonnementen vol handige functies voor elk soort bedrijf.
Als u op zoek bent naar een geschikt en betrouwbaar alternatief voor Aircall, overweeg dan om LiveAgent uit te proberen. U krijgt meer dan een callcenter voor een redelijke prijs.
LiveAgent biedt u de mogelijkheid om uw eigen virtueel callcenter op te zetten. Het installatieproces is eenvoudig en het is binnen enkele minuten klaar. Daarna kunt u telefoontjes plegen en beantwoorden via de browser, telefoon of andere apparatuur naar keuze.
Het is absoluut niet nodig om afhankelijk te zijn van externe providers, LiveAgent regelt alles voor u, zodat u zich kunt concentreren op het belangrijke.
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert geleidelijk uw conversieratio in de loop van de tijd.
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.
Met meer dan 175 helpdeskfuncties is het bieden van klantenondersteuning een fluitje van een cent.
Wilt u meer doen met software voor klantenservice voor een eerlijke prijs? LiveAgent biedt u alles wat u nodig heeft. Callcenter, email, live chat, ondersteuning voor sociale media, kennisbank, tal van functies en integraties. Dat alles is voor u beschikbaar voor een redelijke prijs. En u kunt zelfs afzonderlijke functies kiezen voor het geval u uw abonnement naar wens wilt aanpassen.
Op die manier kunt u zich concentreren op wat het belangrijkste is: voor uw klanten zorgen. De rest wordt verzorgd door LiveAgent zonder uw budget te verpesten.
Bedrijven stappen over op LiveAgent en dat is niet voor niets. LiveAgent biedt u het beste voor wat betreft het bieden van klantenondersteuning in één betrouwbaar pakket, zodat u tijd en geld kunt besparen. Focus op het belangrijke.
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.
Nederlandse selfservice software
LiveAgent biedt een scala aan producten en diensten, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en inkomend callcentersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Met LiveAgent kunnen klanten zelfservice gebruiken via een selfserviceportaal, inclusief een kennisbank, FAQ's en gemeenschapsforums.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team