Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Aircall-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor Aircall?

Verwacht u telefoontjes maar bent u niet meer tevreden met Aircall? LiveAgent biedt u een geweldig alternatief voor het opzetten van uw virtueel callcenter en het eenvoudig en effectief bieden van klantenondersteuning.

Migreer binnen enkele minuten van Aircall naar LiveAgent. We bieden ondersteuning bij migratie van Aircall die al uw gegevens van Intercom naar LiveAgent zal importeren. Het is gratis en duurt slechts 5 minuten.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

LiveAgent is meer dan alleen een callcenter

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

AirCall versus LiveAgent in één oogopslag

Functie Liveagent AirCall
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
AirCall biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
AirCall biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
AirCall biedt een callcenter in een abonnement voor €48/medewerker/maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
AirCall biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
AirCall biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
AirCall biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
AirCall biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
AirCall biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
AirCall biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
AirCall biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
AirCall biedt automatisering en regels in een abonnement met prijzen op aanvraag.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
AirCall biedt API-functies in abonnementsvorm met prijzen op aanvraag.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
AirCall biedt IVR-functies in abonnement met prijzen op aanvraag.
Videogesprek
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
AirCall biedt geen videogesprekken..
Onbeperkte geschiendenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
AirCall biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €83/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
AirCall biedt geen onbeperkte websites..
Onbeperkte chatknoppen
YU kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
AirCall biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
AirCall biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
AirCall biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €83/medewerker/maand.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
AirCall biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor € 48/medewerker/maand.
Person deciding between two alternatives

Sterk alternatief voor Aircall

LiveAgent biedt u veel meer dan alleen een virtueel callcenter. De snelste live chatwidget, integratie voor email, integratie voor sociale media en een georganiseerd ticketsysteem geven u precies wat u nodig heeft om de best mogelijke service te bieden aan uw klanten. En dat allemaal voor een werkelijk geweldige prijs. LiveAgent biedt drie abonnementen vol handige functies voor elk soort bedrijf.

Als u op zoek bent naar een geschikt en betrouwbaar alternatief voor Aircall, overweeg dan om LiveAgent uit te proberen. U krijgt meer dan een callcenter voor een redelijke prijs.

Professioneel callcenter

LiveAgent biedt u de mogelijkheid om uw eigen virtueel callcenter op te zetten. Het installatieproces is eenvoudig en het is binnen enkele minuten klaar. Daarna kunt u telefoontjes plegen en beantwoorden via de browser, telefoon of andere apparatuur naar keuze.

Het is absoluut niet nodig om afhankelijk te zijn van externe providers, LiveAgent regelt alles voor u, zodat u zich kunt concentreren op het belangrijke.

Professional built-in call center software

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Union icon

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert geleidelijk uw conversieratio in de loop van de tijd.

Increase icon

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.

Statistic icon

Functierijke oplossing

Met meer dan 175 helpdeskfuncties is het bieden van klantenondersteuning een fluitje van een cent.

Get more for less

Ontvang meer voor minder

Wilt u meer doen met software voor klantenservice voor een eerlijke prijs? LiveAgent biedt u alles wat u nodig heeft. Callcenter, email, live chat, ondersteuning voor sociale media, kennisbank, tal van functies en integraties. Dat alles is voor u beschikbaar voor een redelijke prijs. En u kunt zelfs afzonderlijke functies kiezen voor het geval u uw abonnement naar wens wilt aanpassen.

Op die manier kunt u zich concentreren op wat het belangrijkste is: voor uw klanten zorgen. De rest wordt verzorgd door LiveAgent zonder uw budget te verpesten.

Klaar voor verandering?

Bedrijven stappen over op LiveAgent en dat is niet voor niets. LiveAgent biedt u het beste voor wat betreft het bieden van klantenondersteuning in één betrouwbaar pakket, zodat u tijd en geld kunt besparen. Focus op het belangrijke.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Ontdek waarom bedrijven zijn overgestapt op LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is het Aircall-alternatief?

LiveAgent is een Aircall-alternatief voor elke klant die zijn klantenservicemogelijkheden wil uitbreiden. LiveAgent is een alles-in-één oplossing die een klantenportaal, callcenter, kennisbank, forum, ticketing, live chat en sociale media-integraties biedt voor een uitstekende klantenservice.

Waarom zou u overstappen op LiveAgent?

LiveAgent is een helpdeskoplossing die veel voordelen biedt, zoals verhoogde klantentevredenheid, omzet en verbeterde klantenervaring.

Welke functies heeft LiveAgent?

LiveAgent is een complexe helpdeskoplossing met meer dan 180 functies. De functies zijn gemaakt om zoveel mogelijk processen te automatiseren om een naadloze werkflow voor vertegenwoordigers en een bevredigende klantenervaring te creëren. Enkele opvallende kenmerken die het vermelden waard zijn, zijn geautomatiseerde ticketdistributie, kennisbank, IVR, SoMe-integraties, live chat, online bezoekers en interne chat.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo