Op zoek naar een alternatief voor het Kustomer-klantenserviceplatform? Schakel over naar LiveAgent en bied klantenservice van wereldklasse via ons platform met meerdere kanalen. Voeg een beetje menselijkheid toe aan uw klanteninteractie en verbeter de klantenbetrokkenheid terwijl u bespaart op één van onze voordelige abonnementen.
Creëer de best mogelijke klantenervaring met de juiste tools ter ondersteuning van uw klantenondersteuningsteam. Verbeter de productiviteit van uw vertegenwoordigers met ons ticketsysteem met meerdere kanalen.
Blijf lezen om meer te weten te komen over LiveAgent of probeer het vandaag nog uit met onze gratis proefperiode van 30 dagen.
Functie | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Kustomer
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Kustomer biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Kustomer biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Kustomer biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt selfserviceportaal.
|
Kustomer biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Kustomer biedt een Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Kustomer biedt een Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratien.
|
Kustomer biedt een Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Kustomer biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt kennisbank.
|
Kustomer biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Kustomer biedt geen klantenforum.
|
Automatiseringe en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Kustomer biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Kustomer biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Kustomer biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Kustomer biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Kustomer biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Kustomer biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Kustomer biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Kustomer biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Kustomer biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Kustomer biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Creëer een uitzonderlijke klantervaring via favoriete klantenservicekanalen en overtref de verwachtingen van de klant. LiveAgent beschikt over de juiste tools om uw klantenserviceteam te helpen de beste klantervaring te bieden.
Los problemen op alle kanalen op met ons veelzijdige ticketbeheerplatform dat e-mails, live chat en callcenter, kennisbank en sociale media – Facebook, Twitter en Instagram. Ze worden allemaal ondersteund door geavanceerde functies om de efficiëntie van agenten te vergroten en u te helpen een krachtige helpdesk te creëren.
Een enkele tool zoals Kennisbank kan het verschil maken voor de hele klantenervaring. Kennisbank voor klanten is een geweldige productiviteitsfunctie waarmee uw geavanceerde klanten problemen zelf kunnen oplossen met behulp van handige artikelen.
Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen vol nuttige informatie te maken. U kunt ook merkopties aanpassen en een kennisbank maken die uw bedrijfsdoelstellingen en identiteit vertegenwoordigt. Kennisbank is gewoon een handige selfservice-optie en een essentiële functie voor elke helpdesk.
Klantenservice-ervaring hangt af van probleemloze ervaring van vertegenwoordigers met uw helpdesksoftware. LiveAgent heeft alles wat u nodig heeft voor beter klantenrelatiebeheer. Verhoog uw gemiddelde reactiesnelheid metde snelste live chatwidget op de markt, verbind uw sociale kanalen en zelfs Viber en WhatsApp.
Alles wordt ondersteund door essentiële functies die uw workflows soepel laten verlopen. Creëer intelligente automatiseringen die uw communicatie op orde brengen en u redden van vertegenwoordigersconflicten . Klantengeschiedenis bijhouden, tags, notities, filters of maak een groot aantal integraties die uw workflow in één enkele interface verbinden.
We willen net als u antwoorden geven op verzoeken van klanten. Daarom is onze adviserende klantenservice 24/7 beschikbaar voor iedereen die informatie zoekt.
Laat ons een bericht achter via email of live chat, bel ons of bekijk ons klantenportaal wanneer u hulp nodig heeft of wanneer u wat productleren wil doen. U kunt ook artikelen lezen in onze LiveAgent academy voor informatie over hoe contactcentra werken en hoe u de klantentevredenheid onder alle omstandigheden kunt verbeteren.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Kom mee op een rondleiding door LiveAgent en start vandaag nog uw gratis proefperiode van 30 dagen. Geen verplichtingen en geen kredietkaartgegevens nodig. Als u al hebt besloten om voor een van onze abonnementen te gaan, kunt u ze hier bekijken a>.
LiveAgent heeft een betaalbaar prijsmodel dat geschikt is voor bedrijven van elke omvang. Dus bent u klaar? Klik op onderstaande knop en start direct.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.
Op zoek naar een Hiver-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen om zijn vermogen om de klantenservice te verbeteren en de verkoop te verhogen. Klanten ervaren een verbeterde responstijd en een hogere klanttevredenheid. Het wordt beschouwd als een betaalbare en effectieve oplossing.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team