Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Toonaangevende Nederlandse softphone software voor B2B & B2C bedrijven

LiveAgent biedt op SIP gebaseerde VoIP-telefonische ondersteuning als onderdeel van zijn virtuele callcenter oplossing.

Start vandaag nog met het bieden van onberispelijke telefonische ondersteuning – ongeacht uw locatie. Bied ondersteuning vanuit thuis, kantoor of zelfs onderweg met onze eigen app!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Wat is softphone software?

Softphone software is een hulpmiddel dat telefoongesprekken via internet mogelijk maakt in plaats van traditionele telecom signalen te gebruiken.

Omdat het systeem software is, kan het worden gebruikt met computers of mobiele telefoons in plaats van speciale hardware of vaste telefoons.

Waarom gebruiken bedrijven softphone software van LiveAgent?

Flower money icon

Goedkoper

LiveAgent is geïntegreerd met meer dan 35 internationale VoIP-partners. Ontvang een SIP-trunk voor een klein maandelijks bedrag en zeg vaarwel tegen het betalen van extra kosten per minuut.

House icon

Ideaal voor werken op afstand

Door softphone software te gebruiken, kunt u overal werken. Beantwoord oproepen vanuit thuis, kantoor of zelfs onderweg!

Stars

Betrouwbaarder

Softphone technologie biedt voordelen zoals oproepregistratie, oproepopname, doorverbinden, kristalheldere geluiden, IVR-structuren en terugbelopties om de ondersteuning naadloos en gedenkwaardig te maken.

 

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden volledige migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen op de markt.

badges

Softphone softwarefuncties van LiveAgent

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Slimme oproeproutering

LiveAgent stuurt inkomende oproepen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers door middel van willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing.

Oproepen worden alleen doorgestuurd naar vertegenwoordigers die momenteel online zijn en beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.

Interactieve spraakreactie & terugbel opties

LiveAgent biedt u de mogelijkheid om een ​​aangepast menu voor interactieve spraakreactie samen te stellen met een terugbeloptie.

U kunt uw eigen interactieve spraakreacieberichten rechtstreeks in LiveAgent opnemen of algemene, vooraf gemaakte interactieve spraakreactiebegroetingen en menuberichten uploaden.

ivr
Inbound and Outbound Call Center Software

Interne oproepen tussen collega's

LiveAgent ondersteunt gratis interne gesprekken (en chats!) tussen al uw vertegenwoordigers. Alle oproepen zijn browsergebaseerd en gebeuren in de app. Het is niet nodig om externe software of applicaties van derden te downloaden.

Personaliseer de service met videogesprekken

Wilt u één op één met een klant praten, maar deze is te ver weg? Start een videogesprek! LiveAgent biedt u de mogelijkheid om alle door de browser gestarte oproepen om te zetten in videogesprekken.

two people video calling
free-customer-management-software-Performance-analysis-LiveAgent

Oproepen bijhouden, logboeken en rapporten

Houd het aantal inkomende en uitgaande oproepen bij, kijk welke vertegenwoordiger de meeste oproepen beantwoordt, hoe lang elke oproep duurt en nog veel meer statistieken die u zullen helpen begrijpen hoe u het doet en hoe u uw klantenservice kunt verbeteren.

Onbeperkte gespreksopnames

De Nederlandse softphone software van LiveAgent kan een onbeperkt aantal gespreksopnames opslaan. Elke inkomende en uitgaande oproep die u plaatst, wordt opgenomen en opgeslagen in LiveAgent.

Als u ooit toegang nodig heeft tot de opnames voor kwaliteitsborging, training van vertegenwoordigers, ticketoverdracht of juridische doeleinden, kunt u dit met slechts één klik doen.

Call Recording Example inside of the ticket
softphones-devices

Meerdere softphone clients

LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere softphone clients waarmee gebruikers VoIP-gesprekken kunnen voeren.

De mobiele app van LiveAgent

We hebben een systeemeigen app gemaakt voor zowel Android als iOS die vlekkeloos integreert met uw webclient.

Bied onderweg klantenservice met uw draagbare softphone software.

mobile phone all iphone liveagent
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Waarom is de Nederlandse softphone software van LiveAgent de juiste keuze voor u?

adjust shifts

Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde technologie

LiveAgent is cloudgebaseerd en eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software binnen enkele minuten in gebruik zonder uw IT-medewerkers erbij te moeten betrekken.

Call routing benefits

Een alles-in-één platform met meerdere kanalen

De softphone software is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, e-mails, chats, oproepen en berichten op sociale media kunt beheren.

Right tools to increase sales

Vertrouwd door meer dan 21.000 bedrijven

LiveAgent helpt bedrijven om de best mogelijke klantenservice te bieden sinds 2004. Sluit u aan bij de LiveAgent-familie en ontdek waarom we de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven zijn.

Multilingual support included

Volledig meertalige software

Onze software voor klantensucces wordt wereldwijd gebruikt en heeft een volledige tot gedeeltelijke meertalige ondersteuning. Het biedt meer dan 40 app-talen en stelt u in staat om elke speciale letter of letteraccent in de applicatie volledig aan te passen.

Bent u het beu om tussen telefoons, chats, emails en andere communicatietools te schakelen?

Dat is niet meer nodig! LiveAgent is unieke software dat meerdere communicatiekanalen op één en dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten enkel voor het gebruik van een callcenter. Vergelijk onze oplossing met meerdere kanalen met de rest van de marktaanbieders.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

image person 3

LiveAgent verbindt met meer dan 99% van de VoIP-providers

2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg

Wat zeggen onze klanten over ons?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat betekent softphone?

Een softphone is een softwaretelefoon waarmee u via een internetverbinding kunt bellen en gebeld kunt worden van uw klanten.

Wat is de beste softphone?

De beste softphone is voor elk bedrijf anders. Het hangt af van de voorkeuren van uw bedrijf, zoals budget en functionaliteiten. De beste aanpak is om platforms zoals Capterra te bezoeken. Als resultaat kunt u beslissen op basis van klantenrecensies, prijs en functies.

Hoe werkt een softphone?

Softphone werkt als VoIP. VoIP is een Voice over Internet Protocol. U kunt dus overal bellen en gebeld worden met een apparaat met internetverbinding.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo