Toonaangevende softphone software voor B2B & B2C bedrijven

LiveAgent biedt op SIP gebaseerde VoIP-telefonische ondersteuning als onderdeel van zijn virtuele callcenter oplossing.

Start vandaag nog met het bieden van onberispelijke telefonische ondersteuning – ongeacht uw locatie. Bied ondersteuning vanuit thuis, kantoor of zelfs onderweg met onze eigen app!

Wat is softphone software?

Softphone software is een hulpmiddel dat telefoongesprekken via internet mogelijk maakt in plaats van traditionele telecom signalen te gebruiken.

Omdat het systeem software is, kan het worden gebruikt met computers of mobiele telefoons in plaats van speciale hardware of vaste telefoons.

Waarom gebruiken bedrijven softphone software van LiveAgent?

geld 1

Goedkoper

LiveAgent is geïntegreerd met meer dan 35 internationale VoIP-partners. Ontvang een SIP-trunk voor een klein maandelijks bedrag en zeg vaarwel tegen het betalen van extra kosten per minuut.

Klantenservice hoofdtelefoon

Minder hardware

Bel en wordt gebeld vanuit uw browser of onze eigen iOS- en Android-apparaten. Zeg vaarwel tegen hardwaretelefoons, vaste lijnen, kabels en oude gadgets.

Hoog gebouw aan de linkerkant en klein huis aan de rechterkant

Ideaal voor werken op afstand

Door softphone software te gebruiken, kunt u overal werken. Beantwoord oproepen vanuit thuis, kantoor of zelfs onderweg!

klantenfeedback tevredenheid onderscheidingen

Betrouwbaarder

Door softphone-software te gebruiken, kunt u overal werken. Beantwoord oproepen vanuit thuis, kantoor of zelfs onderweg!

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden volledige migratiediensten van de meeste populaire helpdeskoplossingen op de markt.

badges

Softphone softwarefuncties van LiveAgent

Oproeproutering

Slimme oproeproutering

LiveAgent stuurt inkomende oproepen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers door middel van willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing.

Oproepen worden alleen doorgestuurd naar vertegenwoordigers die momenteel online zijn en beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.

Interactieve spraakreactie & terugbel opties

LiveAgent biedt u de mogelijkheid om een ​​aangepast menu voor interactieve spraakreactie samen te stellen met een terugbeloptie.

U kunt uw eigen interactieve spraakreacieberichten rechtstreeks in LiveAgent opnemen of algemene, vooraf gemaakte interactieve spraakreactiebegroetingen en menuberichten uploaden.

interactieve spraakreactie
Inkomende en Uitgaande Callcentersoftware

Interne oproepen tussen collega's

LiveAgent ondersteunt gratis interne gesprekken (en chats!) tussen al uw vertegenwoordigers. Alle oproepen zijn browsergebaseerd en gebeuren in de app. Het is niet nodig om externe software of applicaties van derden te downloaden.

Personaliseer de service met videogesprekken

Wilt u één op één met een klant praten, maar deze is te ver weg? Start een videogesprek! LiveAgent biedt u de mogelijkheid om alle door de browser gestarte oproepen om te zetten in videogesprekken.

two people video calling
gratis-klantenbeheer-software-prestatieanalyse-LiveAgent

Oproepen bijhouden, logboeken en rapporten

Houd het aantal inkomende en uitgaande oproepen bij, kijk welke vertegenwoordiger de meeste oproepen beantwoordt, hoe lang elke oproep duurt en nog veel meer statistieken die u zullen helpen begrijpen hoe u het doet en hoe u uw klantenservice kunt verbeteren.

Onbeperkte gespreksopnames

LiveAgent softphone software kan een onbeperkt aantal gespreksopnames opslaan. Elke inkomende en uitgaande oproep die u plaatst, wordt opgenomen en opgeslagen in LiveAgent.

Als u ooit toegang nodig heeft tot de opnames voor kwaliteitsborging, training van vertegenwoordigers, ticketoverdracht of juridische doeleinden, kunt u dit met slechts één klik doen.

Gespreksopnamevoorbeeld in het ticket
softphones-devices

Meerdere softphone clients

LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere softphone clients waarmee gebruikers VoIP-gesprekken kunnen voeren.

De mobiele app van LiveAgent

We hebben een systeemeigen app gemaakt voor zowel Android als iOS die vlekkeloos integreert met uw webclient.

Bied onderweg klantenservice met uw draagbare softphone software.

mobiele telefoon alle iphone liveagent
Peter Komornik

LiveAgent combineertuitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido zwart

Waarom is de softphone software van LiveAgent de juiste keuze voor u?

pas de dienstregeling aan

Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde technologie

LiveAgent is cloudgebaseerd en eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software binnen enkele minuten in gebruik zonder uw IT-medewerkers erbij te moeten betrekken.

Voordelen van oproeproutering

Een alles-in-één platform met meerdere kanalen

De softphone software is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, e-mails, chats, oproepen en berichten op sociale media kunt beheren.

Juiste tools om de verkoop te verhogen

Vertrouwd door meer dan 21.000 bedrijven

LiveAgent helpt bedrijven om de best mogelijke klantenservice te bieden sinds 2004. Sluit u aan bij de LiveAgent-familie en ontdek waarom we de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven zijn.

Meertalige ondersteuning inbegrepen

Volledig meertalige software

Onze software voor klantensucces wordt wereldwijd gebruikt en heeft een volledige tot gedeeltelijke meertalige ondersteuning. Het biedt meer dan 40 app-talen en stelt u in staat om elke speciale letter of letteraccent in de applicatie volledig aan te passen.

Bent u het beu om tussen telefoons, chats, emails en andere communicatietools te schakelen?

Dat is niet meer nodig! LiveAgent is unieke software dat meerdere communicatiekanalen op één en dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten enkel voor het gebruik van een callcenter. Vergelijk onze oplossing met meerdere kanalen met de rest van de marktaanbieders.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

afbeelding persoon 3

LiveAgent verbindt met meer dan 99% van de VoIP-providers

SWAN logo
SWAN logo
SWAN logo
SWAN logo
SWAN logo
SWAN logo

 

Bekijk alle partners en integraties.

Wat zeggen onze klanten over ons?

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .