Functierijke softphone-software

Verhoog uw callcenterondersteuning met aangepaste IVR-structuren en automatische terugbelverzoeken.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Toonaangevende Nederlandse softphone software voor B2B & B2C bedrijven

LiveAgent biedt op SIP gebaseerde VoIP-telefonische ondersteuning als onderdeel van zijn virtuele callcenter oplossing.

Start vandaag nog met het bieden van onberispelijke telefonische ondersteuning – ongeacht uw locatie. Bied ondersteuning vanuit thuis, kantoor of zelfs onderweg met onze eigen app!

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Wat is softphone software?

Softphone-software, of VoIP-software voor callcentra, is een tool die telefoongesprekken via internet mogelijk maakt in plaats van traditionele telcosignalen te gebruiken.

>

Waarom gebruiken bedrijven softphone software van LiveAgent?

Goedkoper

LiveAgent is geïntegreerd met meer dan 35 internationale VoIP-partners. Ontvang een SIP-trunk voor een klein maandelijks bedrag en zeg vaarwel tegen het betalen van extra kosten per minuut.

Ideaal voor werken op afstand

Door softphone software te gebruiken, kunt u overal werken. Beantwoord oproepen vanuit thuis, kantoor of zelfs onderweg!

Betrouwbaarder

Softphone technologie biedt voordelen zoals oproepregistratie, oproepopname, doorverbinden, kristalheldere geluiden, IVR-structuren en terugbelopties om de ondersteuning naadloos en gedenkwaardig te maken.

 

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden volledige migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen op de markt.

Softphone softwarefuncties van LiveAgent

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Slimme oproeproutering

LiveAgent stuurt inkomende oproepen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers door middel van willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing.

Oproepen worden alleen doorgestuurd naar vertegenwoordigers die momenteel online zijn en beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.

Interactieve spraakreactie & terugbel opties

LiveAgent biedt u de mogelijkheid om een ​​aangepast menu voor interactieve spraakreactie samen te stellen met een terugbeloptie.

U kunt uw eigen interactieve spraakreacieberichten rechtstreeks in LiveAgent opnemen of algemene, vooraf gemaakte interactieve spraakreactiebegroetingen en menuberichten uploaden.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interne oproepen tussen collega's

LiveAgent ondersteunt gratis interne gesprekken (en chats!) tussen al uw vertegenwoordigers. Alle oproepen zijn browsergebaseerd en gebeuren in de app. Het is niet nodig om externe software of applicaties van derden te downloaden.

Personaliseer de service met videogesprekken

Wilt u één op één met een klant praten, maar deze is te ver weg? Start een videogesprek! LiveAgent biedt u de mogelijkheid om alle door de browser gestarte oproepen om te zetten in videogesprekken.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Oproepen bijhouden, logboeken en rapporten

Houd het aantal inkomende en uitgaande oproepen bij, kijk welke vertegenwoordiger de meeste oproepen beantwoordt, hoe lang elke oproep duurt en nog veel meer statistieken die u zullen helpen begrijpen hoe u het doet en hoe u uw klantenservice kunt verbeteren.

Onbeperkte gespreksopnames

De Nederlandse softphone software van LiveAgent kan een onbeperkt aantal gespreksopnames opslaan. Elke inkomende en uitgaande oproep die u plaatst, wordt opgenomen en opgeslagen in LiveAgent.

Als u ooit toegang nodig heeft tot de opnames voor kwaliteitsborging, training van vertegenwoordigers, ticketoverdracht of juridische doeleinden, kunt u dit met slechts één klik doen.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Meerdere softphone clients

LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere softphone clients waarmee gebruikers VoIP-gesprekken kunnen voeren.

De mobiele app van LiveAgent

We hebben een systeemeigen app gemaakt voor zowel Android als iOS die vlekkeloos integreert met uw webclient.

Bied onderweg klantenservice met uw draagbare softphone software.

LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning bieden aan onze klanten.

black Slido logo

Waarom is de Nederlandse softphone software van LiveAgent de juiste keuze voor u?

adjust shifts

Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde technologie

LiveAgent is cloudgebaseerd en eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software binnen enkele minuten in gebruik zonder uw IT-medewerkers erbij te moeten betrekken.

Call routing benefits

Een alles-in-één platform met meerdere kanalen

De softphone software is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, e-mails, chats, oproepen en berichten op sociale media kunt beheren.

Right tools to increase sales

Vertrouwd door meer dan 21.000 bedrijven

LiveAgent helpt bedrijven om de best mogelijke klantenservice te bieden sinds 2004. Sluit u aan bij de LiveAgent-familie en ontdek waarom we de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven zijn.

Multilingual support in LiveAgent

Volledig meertalige software

Onze software voor klantensucces wordt wereldwijd gebruikt en heeft een volledige tot gedeeltelijke meertalige ondersteuning. Het biedt meer dan 40 app-talen en stelt u in staat om elke speciale letter of letteraccent in de applicatie volledig aan te passen.

Bent u het beu om tussen telefoons, chats, emails en andere communicatietools te schakelen?

Dat is niet meer nodig! LiveAgent is unieke software dat meerdere communicatiekanalen op één en dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten enkel voor het gebruik van een callcenter. Vergelijk onze oplossing met meerdere kanalen met de rest van de marktaanbieders.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

LiveAgent verbindt met meer dan 99% van de VoIP-providers

Wat zeggen onze klanten over ons?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat betekent softphone?

Een softphone is een softwaretelefoon waarmee u via een internetverbinding kunt bellen en gebeld kunt worden van uw klanten.

Wat is de beste softphone?

De beste softphone is voor elk bedrijf anders. Het hangt af van de voorkeuren van uw bedrijf, zoals budget en functionaliteiten. De beste aanpak is om platforms zoals Capterra te bezoeken. Als resultaat kunt u beslissen op basis van klantenrecensies, prijs en functies.

Hoe werkt een softphone?

Softphone werkt als VoIP. VoIP is een Voice over Internet Protocol. U kunt dus overal bellen en gebeld worden met een apparaat met internetverbinding.

Related Articles to Nederlandse softphone software
Probeer een meer persoonlijke manier om met uw klanten te communiceren. Probeer het videogesprek van LiveAgent. U hebt alleen uw LiveAgent-account nodig. Lees er meer over.

Oproeproutering

LiveAgent is een klantenservicesoftware die partnerschappen aangaat met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook leermiddelen zoals een blog, woordenlijst en webinars. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangen gebruikers inloggegevens om direct toegang te krijgen tot hun account. De website maakt gebruik van cookies en biedt een persoonlijk gesprek om te ontdekken hoe het bedrijf kan helpen.

Een gehost callcenter is een softwareoplossing die inkomende en uitgaande oproepen afhandelt, evenals IVR-interacties via één enkel systeem.

Gehost callcenter

LiveAgent is een klantenservicesoftware die ondersteuning biedt via telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen en meer. Het bedrijf biedt ook training, sjablonen, webinars en een typetest. Er is een partnerprogramma, evenals verkoopcontacten voor verschillende regio's. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht naar uw e-mailadres gestuurd met inloggegevens. Het opstartproces van uw LiveAgent-dashboard wordt ook beschreven en er worden cookies gebruikt op de website van het bedrijf. Algemene voorwaarden, veiligheidsbeleid, privacybeleid en een AVG-sitemap zijn ook beschikbaar.

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

LiveAgent is klantensucces software die gebruikt kan worden door bedrijven van elke omvang en sector om communicatie met hun klanten te verbeteren en biedt soepele workflow voor werknemers, verbeterde klantenervaring en efficiënte responstijd. Grote merken zoals Huawei, BMW, Yamaha en O2 vertrouwen op LiveAgent, die ook handig is voor kleine bedrijven. De keuze voor de juiste servicedesk software hangt af van de specifieke behoeften van uw bedrijf en LiveAgent is gecreëerd om zo flexibel mogelijk te zijn. Servicedesk-software biedt incidentbeheer en ondersteuning voor servicedesk-aanbieders om klanten te helpen met hun vragen, waardoor het werknemers workflow, klantenervaring en responstijd verbetert.

Een callcenter van de grond krijgen is geen gemakkelijke taak. Toch is het mogelijk. Hier is onze checklijst voor het instellen van een callcenter die u door elke stap van dit proces leidt.

Callcenter configuratie checklijst

Het opzetten van procedures voor kwaliteitsborging van de klantenservice is belangrijk om een consistent niveau van klantenservice te bieden en gebieden te identificeren die verbetering behoeven. Reguliere klantonderzoeken, beoordeling van gespreksopnames en mystery shopping-audits zijn enkele stappen die nodig zijn. Voordat u live gaat met uw callcenter, is het essentieel om tests uit te voeren om alle bestaande problemen te identificeren en op te lossen. Een checklist voor het instellen van een callcenter kan u helpen bij belangrijke stappen zoals het bepalen van doelen en doelstellingen, het selecteren van callcentersoftware en leveranciers en het trainen van uw team. LiveAgent kan ook helpen bij het opzetten van uw eigen callcenterbedrijf.

We've prepared for you several IVR examples covering standard IVR trees.

IVR examples

The given text demonstrates examples of IVR (Interactive Voice Response) scripts, including basic, advanced, and dynamic IVR, as well as DTMF input. It covers different scenarios such as voicemail, offline, and queue, and provides tips and tricks for setting up an IVR system.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo