Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

OptiTELECOM

Wat is OptiTELECOM?

OptiTELECOM is sinds 2008 actief op IP-oplossingen, namelijk voor telefooncentrales en IP-telefoons.

OptiTELECOM streeft er voortdurend naar om de meest innovatieve en toch stabiele oplossingen voor onze klanten aan te bieden, met een spectaculaire combinatie van commerciële en technische functies om altijd de beste oplossingen te kunnen bieden.

Het heeft een gespecialiseerd technisch ondersteuningsteam dat 24 uur per dag beschikbaar is om de werking van de virtuele telefooncentrale van uw bedrijf te ondersteunen, omdat de werking van uw bedrijf onze zorg is.

De virtuele telefooncentraledienst, evenals de bijbehorende communicatie, wordt geleverd door een nationale referentie-operator die naar behoren is geregistreerd en gemachtigd om in Portugal te werken.

Hoe kunt u het gebruiken??

Als u op zoek bent naar een VoIP-provider om verbinding te maken met uw LiveAgent-callcenter, dan is OptiTELECOM een goede keuze. Het callcenter van LiveAgent handelt uw oproepen en tickets af, OptiTELECOM doet de rest. Laptop- of smartphonemicrofoons en luidsprekers zijn alles wat u nodig hebt om een ​​beginnend callcenter op te zetten. Mogelijk hebt u andere hardware nodig als u de gesprekskwaliteit later wilt verbeteren.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hoe kunt u profiteren van een LiveAgent-callcenter?

LiveAgent maakt het beheren en runnen van een callcenter eenvoudiger voor bedrijven met behulp van de geavanceerde functies. U kunt bijvoorbeeld aangepaste IVR (Interactive Voice Response) structuren creëren , die uw klanten automatisch naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers leidt.

Het beste gedeelte? De IVR-functie van LiveAgent doet al het werk en zorgt voor een probleemloze ervaring voor uw klanten. Het enige wat ze hoeven te doen is naar het IVR-menu te luisteren en op de juiste cijfertoetsen te drukken (zoals 1 voor verkoop) om in contact te komen met de juiste persoon voor de klus.

Callcenter met IVR

Heeft uw klant per ongeluk contact opgenomen met de verkeerde afdeling? De oplossing is eenvoudig: gebruik het doorverbinden van oproepen om de klant naar een van uw collega’s te leiden en tijd te besparen.

Heeft u moeite om te onthouden wat uw klanten hebben gezegd? Geen zorgen, LiveAgent neemt alle inkomende en uitgaande oproepen op en slaat ze op in het systeem. Als u uw geheugen wilt opfrissen, zoekt u gewoon het ticket en luistert u naar de volledige gespreksopname. Oproepopname kan ook worden gebruikt voor het trainen van nieuwe vertegenwoordigers en het tonen van de juiste reacties op klantenoproepen.

Wilt u meer informatie over de functies van ons callcenter? Bekijk onze Callcenter functiepagina die alle informatie heeft over de callcentermogelijkheden van LiveAgent.

Hoe OptiTELECOM VoIP te integreren met LiveAgent?

Als u uw LiveAgent-callcenter wilt maken met OptiTELECOM als uw VoIP-provider, volg dan deze eenvoudige handleiding.

  • Open LiveAgent en ga naar Configuratie; Bel; Cijfers . Klik op de oranje Maken knop bovenaan.
  • Selecteer OptiTELECOM uit de lijst met VoIP-providers
OptiTELECOM
Selecteer OptiTelecom
  • Voer een naam en het nummer in, selecteer een afdeling, voer uw inloggegevens in en selecteer uw voorkiesnummer. U kunt ook de optie om alle ontvangen en gemaakte telefoontjes van dit nummer op te nemen aan- of uitvinken. Als u wilt voltooien, klikt u onderaan op de knop Toevoegen.
OptiTELECOM
OptiTelecom telefoonnummer configureren

Het telefoonnummer staat in LiveAgent en is klaar voor gebruik. Als u wilt, kunt u meer OptiTelecom-telefoonnummers toevoegen of nummers van andere VoIP-providers.

OptiTELECOM

Meer informatie over LiveAgent callcentersoftware

Bent u op zoek naar meer informatie over het opzetten en runnen van een callcenter? Als u geïnteresseerd bent, neem dan een kijkje op de LiveAgent’s academie voor meer informatie over callcentra en andere onderwerpen uit de wereld van klantenondersteuning.

Benieuwd wat LiveAgent nog meer kan doen? Bekijk de onderstaande video om de volledige rondleiding door onze klantenondersteuningssoftware te zien.

LiveAgent Product Tour

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!

Try it right now

Vaak gestelde vragen

Wat is OptiTELECOM?

OptiTELECOM is een Portugese operator gespecialiseerd in VoIP sinds 2008, gericht op IP-oplossingen, namelijk voor Telefooncentrales en IP-telefoons.

Hoeveel kost het om OptiTELECOM te integreren met LiveAgent?

LiveAgent heeft OptiTELECOM al binnen geïntegreerd. Integratie is dus gratis. Houd er echter rekening mee dat OptiTELECOM kosten in rekening brengt voor haar diensten.

Hoe implementeert u een OptiTELECOM VoIP-nummer in LiveAgent?

Zoals we eerder vermeldden, maakt OptiTELECOM al deel uit van LiveAgent. Log gewoon in en volg de onderstaande gids:

1. Navigeer naar Configuraties; Bel; Cijfers; OptiTELECOM

2. Voeg het VoIP-nummer toe en gebruik het meteen

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo