Bent u het zat om oproepen te laten vallen, lange wachtrijen en gefrustreerde klanten? Verbeter vandaag nog uw servicekwaliteit door telefoniesoftware te implementeren!
De beste telefoniesoftware zorgt ervoor dat alle inkomende en uitgaande gesprekken worden geregistreerd, opgenomen en doorgestuurd naar de juiste medewerkers van uw klantenondersteuningsteam.
Geïntrigeerd? Dat zou u moeten zijn! Vergeet callcenters, ttelefoniesoftware is de toekomst.
Telefoonsoftware zorgt ervoor dat alle inkomende en uitgaande oproepen worden geregistreerd, opgenomen en doorgestuurd naar de juiste vertegenwoordigers in uw klantenserviceteam.
Geïntrigeerd? Hopelijk wel! Vergeet callcenters, telefoniesoftware is de toekomst.
Telefoniesoftware, ook wel Voice over Internet Protocol (VoIP) genoemd, gebruikt apparaten met internettoegang om te bellen en gebeld te worden.
De term telefoniesoftware wordt vaak door elkaar gebruikt met callcentersoftwareaangezien beide oplossingen werken met dezelfde VoIP-technologie die gesprekken mogelijk maakt door stemmen om te zetten in digitale signalen die worden gecomprimeerd en via internet worden verzonden.
Over het algemeen gebruiken bedrijven telefonieplatforms en -software omdat ze daarmee regionale en internationale gesprekken kunnen voeren zonder een fortuin te hoeven betalen aan zakelijke telecombedrijven. Gefascineerd? Bekijk onze VoIP-partners.
Bel en wordt gebeld, zowel internationale als regionale zonder dat het u een fortuin kost. Het enige dat u hoeft te doen, is een maandelijks, lokaal geprijsd abonnement betalen. Geen extra kosten per minuut, geen verborgen kosten.
Omdat vertegenwoordigers de telefoonsoftware op vrijwel elk apparaat met een internetverbinding kunnen gebruiken, is de software perfect voor teams op afstand of voor vertegenwoordigers die van thuis uit werken.
Telefonie software kan u helpen uw klanten een betere service ervaring te bieden dankzij geavanceerde functies zoals gespreksopname, terugbelopties, gespreksregistratie en meer.
LiveAgent stuurt inkomende oproepen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers door middel van willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing.
Oproepen worden alleen doorgestuurd naar vertegenwoordigers die momenteel online zijn en beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.
LiveAgent biedt u de mogelijkheid om een aangepast interactief spraaktreactiemenu samen te stellen met een terugbeloptie.
U kunt uw eigen interactieve spraakreactieberichten rechtstreeks in LiveAgent opnemen of algemene, vooraf gemaakte interactieve spraakreactiebegroetingen en menuberichten uploaden.
LiveAgent ondersteunt gratis interne gesprekken (en chats!) tussen al uw vertegenwoordigers. Alle oproepen zijn browsergebaseerd en vinden plaats in de app. Het is niet nodig om externe software of applicaties van derden te downloaden.
Wilt u één op één met een klant praten, maar deze is te ver weg? Start een videogesprek! LiveAgent biedt u de mogelijkheid om alle door de browser gestarte oproepen om te zetten in video-oproepen.
Houd het aantal inkomende en uitgaande oproepen bij, kijk welke vertegenwoordiger de meeste oproepen beantwoordt, hoe lang elke oproep duurt en nog veel meer statistieken die u zullen helpen begrijpen hoe u het doet en hoe u uw klantenservice kunt verbeteren.
De Nederlandse telefonie software van LiveAgent kan een onbeperkt aantal oproepopnames opslaan. Elke inkomende en uitgaande oproep die u plaatst, wordt opgenomen en opgeslagen in LiveAgent.
Als u ooit toegang nodig heeft tot de opname voor kwaliteitsborging, training van vertegenwoordigers, ticketoverdracht of juridische doeleinden, kunt u dit met slechts één klik doen.
LiveAgent-telefonie-app ondersteunt meerdere oproepapparaten, waaronder:
LiveAgent is cloudgebaseerd en gemakkelijk in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software in slechts enkele minuten in gebruik, zonder uw IT-medewerkers erbij te betrekken.
Onze Nederlandse telefonie software is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, emails, chats, oproepen en berichten op sociale media kunt beheren.
LiveAgent helpt bedrijven om de best mogelijke klantenservice te bieden sinds 2004. Word lid van de LiveAgent-familie en ontdek waarom we de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven zijn.
Onze software voor klantensucces wordt wereldwijd gebruikt en heeft een volledige tot gedeeltelijke meertalige ondersteuning. Het biedt meer dan 40 app-talen en stelt u in staat om elke speciale letter of letteraccent in de applicatie volledig aan te passen.
Niet meer nodig! LiveAgent is unieke software die meerdere communicatiekanalen onder op één en dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten enkel voor het gebruik van een callcenter. Vergelijk onze oplossing met meerdere kanalen met de rest van de marktaanbieders.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team