Heeft u nood aan betrouwbare telefonie software?

Bent u verbroken oproepen, lange wachtrijen en gefrustreerde klanten beu? Verbeter uw servicekwaliteit vandaag nog door telefonie software te implementeren!

Telefonie software zorgt ervoor dat alle inkomende en uitgaande oproepen worden geregistreerd, opgenomen en doorgestuurd naar de juiste vertegenwoordiger in uw klantenserviceteam.

Geïntrigeerd? Terecht! Vergeet callcenters, telefonie software is de toekomst.

Professionele software voor callcentra

Wat is telefoniesoftware?

Telefonie software, ook bekend als Voice over Internet Protocol (VoIP), maakt gebruik van apparaten met internettoegang om te bellen en gebeld te worden.

De term telefonie software wordt vaak door elkaar gebruikt met callcenter software omdat beide oplossingen werken met dezelfde VoIP-technologie die oproepen mogelijk maakt door stemmen om te zetten in digitale signalen die worden gecomprimeerd en via internet worden verzonden.

Over het algemeen gebruiken bedrijven telefonie software omdat ze hiermee regionale en internationale gesprekken kunnen voeren zonder een fortuin te betalen aan telecombedrijven. Geïntrigeerd? Bekijk onze VoIP-partners.

Waarom gebruiken bedrijven telefonie software?

geld 1

Goedkoper

Bel en wordt gebeld, zowel internationale als regionale zonder dat het u een fortuin kost. Het enige dat u hoeft te doen, is een maandelijks, lokaal geprijsd abonnement betalen. Geen extra kosten per minuut, geen verborgen kosten.

Chat-apps voor mobiele telefoons

Minder hardware

Waarom de hele dag naast een vaste telefoon blijven wachten? Met telefonie software heeft u enkel een internetverbinding nodig om te bellen en gebeld te worden. Doe dit op uw smartphone, laptop, desktopcomputer, tablet – noem maar op!

Hoog gebouw aan de linkerkant en klein huis aan de rechterkant

Ideaal voor werken op afstand

Omdat vertegenwoordigers de telefonie software kunnen gebruiken op vrijwel elk apparaat met een internetverbinding, is de software perfect voor teams op afstand, of vertegenwoordigers die van thuis uit werken.

klantenfeedback tevredenheid onderscheidingen

Betrouwbaarder

Telefonie software kan u helpen uw klanten een betere service ervaring te bieden dankzij geavanceerde functies zoals gespreksopname, terugbelopties, gespreksregistratie en meer.

De telefonie softwarefuncties van LiveAgent

Slimme oproeproutering

LiveAgent stuurt inkomende oproepen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers door middel van willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing.

Oproepen worden alleen doorgestuurd naar vertegenwoordigers die momenteel online zijn en beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.

Interactieve spraakreactie & terugbelopties

LiveAgent biedt u de mogelijkheid om een ​​aangepast interactief spraaktreactiemenu samen te stellen met een terugbeloptie.

U kunt uw eigen interactieve spraakreactieberichten rechtstreeks in LiveAgent opnemen of algemene, vooraf gemaakte interactieve spraakreactiebegroetingen en menuberichten uploaden.

Inkomende en uitgaande software voor callcenter

Interne oproepen tussen collega's

LiveAgent ondersteunt gratis interne gesprekken (en chats!) tussen al uw vertegenwoordigers. Alle oproepen zijn browsergebaseerd en vinden plaats in de app. Het is niet nodig om externe software of applicaties van derden te downloaden.

Persoonlijke service met videogesprekken

Wilt u één op één met een klant praten, maar deze is te ver weg? Start een videogesprek! LiveAgent biedt u de mogelijkheid om alle door de browser gestarte oproepen om te zetten in video-oproepen.

two people video calling
gratis-klantenbeheer-software-prestatieanalyse-LiveAgent

Oproepen opvolgen, logboeken en verslagen

Houd het aantal inkomende en uitgaande oproepen bij, kijk welke vertegenwoordiger de meeste oproepen beantwoordt, hoe lang elke oproep duurt en nog veel meer statistieken die u zullen helpen begrijpen hoe u het doet en hoe u uw klantenservice kunt verbeteren.

Onbeperkte gespreksopnames

De telefonie software van LiveAgent kan een onbeperkt aantal oproepopnames opslaan. Elke inkomende en uitgaande oproep die u plaatst, wordt opgenomen en opgeslagen in LiveAgent.

Als u ooit toegang nodig heeft tot de opname voor kwaliteitsborging, training van vertegenwoordigers, ticketoverdracht of juridische doeleinden, kunt u dit met slechts één klik doen.

Gespreksopnamevoorbeeld in het ticket
liveagent tools

Ondersteunt meerdere oproepapparaten

De telefonie software van LiveAgent ondersteunt meerdere oproepapparaten, waaronder:

  1. Koptelefoon
  2. Browsers
  3. Mobiele apps
  4. Hardware telefones
  5. Softphones

De mobiele app van LiveAgent

We hebben een eigen app gemaakt voor zowel Android als iOS die vlekkeloos integreert met uw webclient.

Bied onderweg klantenservice met uw draagbare telefonie software.

 
mobiele telefoon alle iphone liveagent

Waarom is de telefoniesoftware van LiveAgent de juiste keuze voor u?

LiveAgent login

Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde technologie

LiveAgent is cloudgebaseerd en gemakkelijk in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software in slechts enkele minuten in gebruik, zonder uw IT-medewerkers erbij te betrekken.

Definitie van klantenbetrokkenheid

Een alles-in-één platform met meerdere kanalen

De telefonie software is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, emails, chats, oproepen en berichten op sociale media kunt beheren.

Laat u inspireren

Vertrouwd door meer dan 21.000 bedrijven

LiveAgent helpt bedrijven om de best mogelijke klantenservice te bieden sinds 2004. Word lid van de LiveAgent-familie en ontdek waarom we de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven zijn.

Meertalige ondersteuning inbegrepen

Volledig meertalige software

Onze software voor klantensucces wordt wereldwijd gebruikt en heeft een volledige tot gedeeltelijke meertalige ondersteuning. Het biedt meer dan 40 app-talen en stelt u in staat om elke speciale letter of letteraccent in de applicatie volledig aan te passen.

Bent u het beu om tussen telefoons, chats, emails en andere communicatietools te schakelen?

Niet meer nodig! LiveAgent is unieke software die meerdere communicatiekanalen onder op één en dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten enkel voor het gebruik van een callcenter. Vergelijk onze oplossing met meerdere kanalen met de rest van de marktaanbieders.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

afbeelding persoon 3

Wat zeggen onze klanten over ons?

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .