Bent u het beu om oproepen te onderbreken, lange wachtrijen en gefrustreerde klanten? Verbeter vandaag nog uw servicekwaliteit door telefoniesoftware te implementeren!
Telefoonsoftware zorgt ervoor dat alle inkomende en uitgaande oproepen worden geregistreerd, opgenomen en doorgestuurd naar de juiste vertegenwoordigers in uw klantenserviceteam.
Geïntrigeerd? Hopelijk wel! Vergeet callcenters, telefoniesoftware is de toekomst.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Telefonie software, ook bekend als Voice over Internet Protocol (VoIP), maakt gebruik van apparaten met internettoegang om te bellen en gebeld te worden.
De term telefonie software wordt vaak door elkaar gebruikt met callcenter software omdat beide oplossingen werken met dezelfde VoIP-technologie die oproepen mogelijk maakt door stemmen om te zetten in digitale signalen die worden gecomprimeerd en via internet worden verzonden.
Over het algemeen gebruiken bedrijven telefonie software omdat ze hiermee regionale en internationale gesprekken kunnen voeren zonder een fortuin te betalen aan telecombedrijven. Geïntrigeerd? Bekijk onze VoIP-partners.
Bel en wordt gebeld, zowel internationale als regionale zonder dat het u een fortuin kost. Het enige dat u hoeft te doen, is een maandelijks, lokaal geprijsd abonnement betalen. Geen extra kosten per minuut, geen verborgen kosten.
Omdat vertegenwoordigers de telefoonsoftware op vrijwel elk apparaat met een internetverbinding kunnen gebruiken, is de software perfect voor teams op afstand of voor vertegenwoordigers die van thuis uit werken.
Telefonie software kan u helpen uw klanten een betere service ervaring te bieden dankzij geavanceerde functies zoals gespreksopname, terugbelopties, gespreksregistratie en meer.
LiveAgent stuurt inkomende oproepen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers door middel van willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing.
Oproepen worden alleen doorgestuurd naar vertegenwoordigers die momenteel online zijn en beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.
LiveAgent biedt u de mogelijkheid om een aangepast interactief spraaktreactiemenu samen te stellen met een terugbeloptie.
U kunt uw eigen interactieve spraakreactieberichten rechtstreeks in LiveAgent opnemen of algemene, vooraf gemaakte interactieve spraakreactiebegroetingen en menuberichten uploaden.
LiveAgent ondersteunt gratis interne gesprekken (en chats!) tussen al uw vertegenwoordigers. Alle oproepen zijn browsergebaseerd en vinden plaats in de app. Het is niet nodig om externe software of applicaties van derden te downloaden.
Wilt u één op één met een klant praten, maar deze is te ver weg? Start een videogesprek! LiveAgent biedt u de mogelijkheid om alle door de browser gestarte oproepen om te zetten in video-oproepen.
Houd het aantal inkomende en uitgaande oproepen bij, kijk welke vertegenwoordiger de meeste oproepen beantwoordt, hoe lang elke oproep duurt en nog veel meer statistieken die u zullen helpen begrijpen hoe u het doet en hoe u uw klantenservice kunt verbeteren.
De Nederlandse telefonie software van LiveAgent kan een onbeperkt aantal oproepopnames opslaan. Elke inkomende en uitgaande oproep die u plaatst, wordt opgenomen en opgeslagen in LiveAgent.
Als u ooit toegang nodig heeft tot de opname voor kwaliteitsborging, training van vertegenwoordigers, ticketoverdracht of juridische doeleinden, kunt u dit met slechts één klik doen.
De telefonie software van LiveAgent ondersteunt meerdere oproepapparaten, waaronder:
LiveAgent is cloudgebaseerd en gemakkelijk in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software in slechts enkele minuten in gebruik, zonder uw IT-medewerkers erbij te betrekken.
Onze Nederlandse telefonie software is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, emails, chats, oproepen en berichten op sociale media kunt beheren.
LiveAgent helpt bedrijven om de best mogelijke klantenservice te bieden sinds 2004. Word lid van de LiveAgent-familie en ontdek waarom we de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven zijn.
Onze software voor klantensucces wordt wereldwijd gebruikt en heeft een volledige tot gedeeltelijke meertalige ondersteuning. Het biedt meer dan 40 app-talen en stelt u in staat om elke speciale letter of letteraccent in de applicatie volledig aan te passen.
Niet meer nodig! LiveAgent is unieke software die meerdere communicatiekanalen onder op één en dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten enkel voor het gebruik van een callcenter. Vergelijk onze oplossing met meerdere kanalen met de rest van de marktaanbieders.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Telefoniesoftware is een systeem waarmee u kunt bellen en gebeld kunt worden via apparaten met internet. Het wordt ook wel VoIP (Voice over Internet Protocol) genoemd.
De eerste stap is het maken van een lijst met de behoeften en voorkeuren van uw bedrijf met betrekking tot het systeem. Onderzoek daarna software op platforms voor klantenbeoordeling. Vergelijk bij het onderzoeken van software functies, integraties, maatwerk en gebruiksgemak. Dit proces zou u moeten helpen door verschillende software te navigeren en te beslissen op welke u zich wilt abonneren. Als u echter nog steeds twijfelt over de software, test dan de productproeven om te zien welke u het meest verkiest.
Een groot voordeel van telefoniesoftware zijn de hoge kosten, aangezien u geen middelen hoeft uit te geven aan apparaten. Het volgende voordeel is toegankelijkheid. U kunt vrijwel overal verbinding maken. Het enige dat u nodig heeft, is een internetverbinding om op klanten te reageren. Bovendien kunt u de voicemail van uw bedrijf verlagen door te kiezen waar en hoe uw klanten bellen.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar