Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?

Bent u het beu om oproepen te onderbreken, lange wachtrijen en gefrustreerde klanten? Verbeter vandaag nog uw servicekwaliteit door telefoniesoftware te implementeren!

Telefoonsoftware zorgt ervoor dat alle inkomende en uitgaande oproepen worden geregistreerd, opgenomen en doorgestuurd naar de juiste vertegenwoordigers in uw klantenserviceteam.

Geïntrigeerd? Hopelijk wel! Vergeet callcenters, telefoniesoftware is de toekomst.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Professional built-in call center software

Wat is telefoniesoftware?

Telefonie software, ook bekend als Voice over Internet Protocol (VoIP), maakt gebruik van apparaten met internettoegang om te bellen en gebeld te worden.

De term telefonie software wordt vaak door elkaar gebruikt met callcenter software omdat beide oplossingen werken met dezelfde VoIP-technologie die oproepen mogelijk maakt door stemmen om te zetten in digitale signalen die worden gecomprimeerd en via internet worden verzonden.

Over het algemeen gebruiken bedrijven telefonie software omdat ze hiermee regionale en internationale gesprekken kunnen voeren zonder een fortuin te betalen aan telecombedrijven. Geïntrigeerd? Bekijk onze VoIP-partners.

Waarom gebruiken bedrijven telefonie software?

Flower money icon

Goedkoper

Bel en wordt gebeld, zowel internationale als regionale zonder dat het u een fortuin kost. Het enige dat u hoeft te doen, is een maandelijks, lokaal geprijsd abonnement betalen. Geen extra kosten per minuut, geen verborgen kosten.

House icon

Ideaal voor werken op afstand

Omdat vertegenwoordigers de telefoonsoftware op vrijwel elk apparaat met een internetverbinding kunnen gebruiken, is de software perfect voor teams op afstand of voor vertegenwoordigers die van thuis uit werken.

 

Stars

Betrouwbaarder

Telefonie software kan u helpen uw klanten een betere service ervaring te bieden dankzij geavanceerde functies zoals gespreksopname, terugbelopties, gespreksregistratie en meer.

De telefonie softwarefuncties van LiveAgent

Slimme oproeproutering

LiveAgent stuurt inkomende oproepen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers door middel van willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing.

Oproepen worden alleen doorgestuurd naar vertegenwoordigers die momenteel online zijn en beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.

Interactieve spraakreactie & terugbelopties

LiveAgent biedt u de mogelijkheid om een ​​aangepast interactief spraaktreactiemenu samen te stellen met een terugbeloptie.

U kunt uw eigen interactieve spraakreactieberichten rechtstreeks in LiveAgent opnemen of algemene, vooraf gemaakte interactieve spraakreactiebegroetingen en menuberichten uploaden.

Inbound and Outbound Call Center Software

Interne oproepen tussen collega's

LiveAgent ondersteunt gratis interne gesprekken (en chats!) tussen al uw vertegenwoordigers. Alle oproepen zijn browsergebaseerd en vinden plaats in de app. Het is niet nodig om externe software of applicaties van derden te downloaden.

Persoonlijke service met videogesprekken

Wilt u één op één met een klant praten, maar deze is te ver weg? Start een videogesprek! LiveAgent biedt u de mogelijkheid om alle door de browser gestarte oproepen om te zetten in video-oproepen.

two people video calling
free-customer-management-software-Performance-analysis-LiveAgent

Oproepen opvolgen, logboeken en verslagen

Houd het aantal inkomende en uitgaande oproepen bij, kijk welke vertegenwoordiger de meeste oproepen beantwoordt, hoe lang elke oproep duurt en nog veel meer statistieken die u zullen helpen begrijpen hoe u het doet en hoe u uw klantenservice kunt verbeteren.

Onbeperkte gespreksopnames

De Nederlandse telefonie software van LiveAgent kan een onbeperkt aantal oproepopnames opslaan. Elke inkomende en uitgaande oproep die u plaatst, wordt opgenomen en opgeslagen in LiveAgent.

Als u ooit toegang nodig heeft tot de opname voor kwaliteitsborging, training van vertegenwoordigers, ticketoverdracht of juridische doeleinden, kunt u dit met slechts één klik doen.

Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Ondersteunt meerdere oproepapparaten

De telefonie software van LiveAgent ondersteunt meerdere oproepapparaten, waaronder:

  1. Koptelefoon
  2. Browsers
  3. Mobiele apps
  4. Hardware telefones
  5. Softphones

De mobiele app van LiveAgent

We hebben een systeemeigen app gemaakt voor zowel Android als iOS die naadloos integreert met uw webclient.

Bied klantenservice op verplaatsing met uw draagbare telefoonsoftware.

mobile phone all iphone liveagent

Waarom is de telefoniesoftware van LiveAgent de juiste keuze voor u?

LiveAgent Login

Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde technologie

LiveAgent is cloudgebaseerd en gemakkelijk in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software in slechts enkele minuten in gebruik, zonder uw IT-medewerkers erbij te betrekken.

Definition of customer engagement

Een alles-in-één platform met meerdere kanalen

Onze Nederlandse telefonie software is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, emails, chats, oproepen en berichten op sociale media kunt beheren.

get inspired

Vertrouwd door meer dan 21.000 bedrijven

LiveAgent helpt bedrijven om de best mogelijke klantenservice te bieden sinds 2004. Word lid van de LiveAgent-familie en ontdek waarom we de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven zijn.

Multilingual support included

Volledig meertalige software

Onze software voor klantensucces wordt wereldwijd gebruikt en heeft een volledige tot gedeeltelijke meertalige ondersteuning. Het biedt meer dan 40 app-talen en stelt u in staat om elke speciale letter of letteraccent in de applicatie volledig aan te passen.

Bent u het beu om tussen telefoons, chats, emails en andere communicatietools te schakelen?

Niet meer nodig! LiveAgent is unieke software die meerdere communicatiekanalen onder op één en dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten enkel voor het gebruik van een callcenter. Vergelijk onze oplossing met meerdere kanalen met de rest van de marktaanbieders.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

image person 3

Wat zeggen onze klanten over ons?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Phone software FAQ

Wat is telefoniesoftware?

Telefoniesoftware is een systeem waarmee u kunt bellen en gebeld kunt worden via apparaten met internet. Het wordt ook wel VoIP (Voice over Internet Protocol) genoemd.

Hoe kies ik voor telefoniesoftware?

De eerste stap is het maken van een lijst met de behoeften en voorkeuren van uw bedrijf met betrekking tot het systeem. Onderzoek daarna software op platforms voor klantenbeoordeling. Vergelijk bij het onderzoeken van software functies, integraties, maatwerk en gebruiksgemak. Dit proces zou u moeten helpen door verschillende software te navigeren en te beslissen op welke u zich wilt abonneren. Als u echter nog steeds twijfelt over de software, test dan de productproeven om te zien welke u het meest verkiest.

Wat zijn de voordelen van telefoniesoftware?

Een groot voordeel van telefoniesoftware zijn de hoge kosten, aangezien u geen middelen hoeft uit te geven aan apparaten. Het volgende voordeel is toegankelijkheid. U kunt vrijwel overal verbinding maken. Het enige dat u nodig heeft, is een internetverbinding om op klanten te reageren. Bovendien kunt u de voicemail van uw bedrijf verlagen door te kiezen waar en hoe uw klanten bellen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo