Softphones

Telefonische ondersteuning is nog steeds een van de belangrijkste manieren om klanten snelle en efficiënte ondersteuning te bieden. Elke helpdesk zou er een moeten hebben, hoewel het niet altijd handig of betaalbaar is om hardwaretelefoons te kopen. Softphones lossen dit probleem op, zodat uw helpdesk een gelijk speelveld kan hebben.

De gehoste callcentersoftware van LiveAgent biedt de mogelijkheid om softphones (softwaretelefoons) aan te sluiten en te gebruiken. Hiermee kunnen gebruikers voice over Internet Protocol (VoIP)-gesprekken voeren vanaf computerapparatuur. Softphones communiceren met de call exchange provider via het SIP-protocol (SIP trunking).

Gesprekken worden nog steeds afgehandeld, opgenomen en bijgehouden door LiveAgent zelf.

Softphone is een optionele app van derden die samenwerkt met uw LiveAgent-callcenter. Als u al een soort softphone-client gebruikt, is dat een groot voordeel.

LiveAgent-apparaten

Softphone-clients

waarmee gebruikers VoIP-gesprekken kunnen voeren:

iOS- en Android-apparaten met SIP-functionaliteit

Kennisbankbronnen

Meer weten

Organize your calls with LiveAgent

Connect your favorite softphone to the LiveAgent call center and start providing awesome phone support for every customer. Get started with our free 14-day trial today!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo