Softphones

Telefonische ondersteuning is nog steeds een van de belangrijkste manieren om klanten snelle en efficiënte ondersteuning te bieden. Elke helpdesk zou er een moeten hebben, hoewel het niet altijd gemakkelijk of betaalbaar is om hardwaretelefoons te kopen. Softphones lossen dit probleem op, zodat uw helpdesk een gelijk speelveld kan hebben.

LiveAgent biedt de mogelijkheid om softphones (softwaretelefoons) aan te sluiten en te gebruiken. Hiermee kunnen gebruikers Voice over Internet Protocol (VoIP) -gesprekken voeren vanaf computerapparatuur. Softphones communiceren met de telefooncentrale via het SIP-protocol (SIP-trunking).

Gesprekken worden nog steeds afgehandeld, opgenomen en bijgehouden door LiveAgent zelf.

Softphone is een optionele app van derden die samenwerkt met uw LiveAgent-callcenter. Als u al een soort softphone-client gebruikt, is dat een groot voordeel.

SoftphonesApparaten

Softphone-clients

waarmee gebruikers VoIP-gesprekken kunnen voeren:

iOS- en Android-apparaten met SIP-functionaliteit

Kennisbankbronnen

Meer weten

Streamline your Facebook support today

Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo