Zoiper integration
Partner website
Meer weten
Partner Privacy Policy
Zoiper Privacybeleid
Wat is Zoiper?
Zoiper is een softphone-app die een geweldige allrounder kan zijn om te bellen. De functieset is anders in elk beschikbaar abonnement. De gratis versie biedt essentiële maar geweldige functionaliteit. Het betalende abonnement biedt extra opties zoals HD-oproepen en encryptie. De derde optie is een aangepaste oplossing waarbij de gebruiker het ontwerp en de beschikbare functieset kan kiezen.
Hoe kunt u Zoiper gebruiken?
Zoiper is een betrouwbare softphone-applicatie die kan worden gebruikt om oproepen van klanten af te handelen. Sterker nog, dankzij de eenvoudige implementatie en integratie met LiveAgent, kunt u het gebruiken als uw belangrijkste softphone-app om samen te werken met de callcenterfuncties van LiveAgent. Het werkt perfect met het callcenter van LiveAgent en u kunt het gebruiken met functies zoals IVR, onbeperkte gespreksopnames, interne gesprekken en meer .
Wat zijn de voordelen van Zoiper?
- Snelle implementatie
- Gemakkelijk te integreren
- Perfecte functionaliteit
- Gemakkelijk te gebruiken en te navigeren
Hoe integreer ik Zoiper met LiveAgent?
Het is makkelijk. Het enige dat u nodig heeft om aan de slag te gaan, is Zoiper downloaden en uw VoIP-servicenummer al verbonden hebben met LiveAgent. Als u eenmaal bent begonnen met het instellen van Zoiper, moet je een nieuw apparaat aanmaken in LiveAgent met uw VoIP-nummer.
- Ga naar Configuratie > Bel > Apparaten en maak een nieuwe SIP-telefoon. Vermeld het nummer dat u van uw VoIP-service heeft en geef de telefoon een naam zoals u wilt. Zodra u dit apparaat opslaat, ziet u een scherm met uw inloggegevens.
- Tijdens het instellen van Zoiper heeft u nu de mogelijkheid om uw VoIP-account te verbinden. Gebruik de inloggegevens van de vorige stap. Geef de inloggegevens op in dit formaat gebruiker@host en geef vervolgens uw wachtwoord op.
- Dat is het, u hebt succesvol uw Zoiper softphone verbonden met LiveAgent. U kunt nu beginnen met het ontvangen en behandelen van klantengesprekken in uw LiveAgent callcenter.
Handle customer queries over phone with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!
Frequently Asked Questions
Wat is Zoiper?
Zoiper is een softphone-app die wordt geleverd in een gratis versie met benodigdheden en een betaalde versie met extra functies. Ongeacht het gekozen abonnement, Zoiper is door iedereen eenvoudig te installeren, implementeren en gebruiken. Het biedt een geweldige en gebruiksvriendelijke interface en betrouwbare belfunctionaliteit.
Hoe kunt u Zoiper gebruiken?
Zoiper kan worden gebruikt als de speciale softphone-app om uw LiveAgent-callcenter van stroom te voorzien. Het werkt goed met de functieset van het LiveAgent-callcenter en biedt een goede kwaliteit waarmee vertegenwoordigers gemakkelijk inkomende oproepen van klanten kunnen afhandelen.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Zoiper?
Zoiper is zeer eenvoudig te installeren en te implementeren, waardoor het een van de softphones is met de snelste implementatietijden. Het is ook gemakkelijk te gebruiken dankzij de prachtige interface en geweldige configuratie-instellingen waarmee u de gesprekskwaliteit kunt aanpassen.
Hoe integreert u Zoiper met LiveAgent?
Zodra u uw VoIP-nummer heeft, kunt u eenvoudig een nieuw apparaat in LiveAgent maken dat het nummer zal gebruiken. Vervolgens hoeft u met de verstrekte gegevens alleen de gegevens als een nieuw account in Zoiper in te voeren om de integratie te voltooien.
De tekst bespreekt manieren om klanten betrokken te houden en het verlies van klanten te voorkomen. Het belang van een goede callcenter-ervaring wordt benadrukt en er worden voorbeelden gegeven van de voordelen van goede klantenservice. Verschillende softwareoplossingen worden aangeboden, waaronder LiveAgent. Er wordt ingegaan op sjablonen en onderwerpregels voor het betrekken van inactieve klanten en het belang van het analyseren van de resultaten van een campagne. Klantenservice citaten, gezegden en slogans worden gegeven als belangrijke tips. Het hele bedrijf moet klantgericht zijn en er wordt benadrukt dat de klant de belangrijkste reden is waarom een bedrijf bestaat.
Het gegeven tekstbestand bevat informatie over het bedrijf Quality Unit, NV, dat verschillende ondersteunings- en klantenservicesoftware aanbiedt, zoals VoIP-telefoonsystemen en emailbeheersoftware. Het bedrijf heeft verschillende partners en biedt een partnerprogramma aan. Er zijn ook diverse manieren om contact op te nemen met de salesafdeling van het bedrijf, zoals telefonisch en via social media. Het tekstbestand eindigt met informatie over het opstarten van een account bij LiveAgent, een product van Quality Unit, en het cookiebeleid van de website. Er kan een persoonlijk gesprek gepland worden om te ontdekken hoe LiveAgent kan helpen bij het verbeteren van de klantenservice.
De tekst gaat over LiveAgent, een klantenservicesoftware die verschillende functies aanbiedt, waaronder VoIP-telefoonsystemen, callcentersoftware en emailbeheer. De website maakt gebruik van cookies en er wordt informatie gegeven over het opstarten van een account. Contactgegevens van de sales afdeling worden vermeld, samen met de algemene voorwaarden, veiligheidsbeleid en privacybeleid. LiveAgent stuurt inloggegevens naar het opgegeven emailadres na afronding van de installatie.
Dit artikel beschrijft zakelijke Voice over IP-technologie en het belang van klantenondersteuning via meerdere kanalen. Het introduceert LiveAgent, een klantenservicesoftware met verschillende functies en integraties, en biedt prijzen, alternatieven en testimonials. Het artikel eindigt met informatie over het opstarten van een LiveAgent-account en het ontvangen van inloggegevens. LiveAgent biedt inkomende callcentersoftware, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware, evenals VoIP-telefoonsystemen, selfservice software en klachtenbeheerssystemen. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en biedt ook een blog, woordenlijst en webinars voor klanten. Gebruikers kunnen een gratis proefversie van LiveAgent uitproberen en er is ook een partnerprogramma beschikbaar. Bedrijven moeten zich bewust zijn van omnichannel benaderingen en overwegen automatisering te gebruiken om processen te stroomlijnen.