Partner
Wat is Sinch?
Sinch is een wereldwijde VoIP-provider die uitgebreide opties voor klantencommunicatie biedt. Het kan wereldwijde spraakoproepen van klanten, data-oproepen en zelfs videogesprekken. Sms’en wordt ook niet weggelaten, u kunt sms-berichten, sms en zelfs Facebook Messenger en Instagram via API.
Met Sinch kunt u kiezen uit verschillende soorten nummers, zoals virtuele lange nummers, shortcodes en gratis nummers. Sinch biedt ook extra geweldige functies, zoals flash-oproepen, spraakverificatie of sms-verificatie. De oplossingen zijn geschikt voor gebruik in verschillende bedrijven – onder meer de gezondheidszorg, financiën, detailhandel, reizen en media.
Hoe kunt u Sinch gebruiken?
Gebruik Sinch als uw VoIP-serviceprovider en zorg voor uw klanten vanuit een uniform ticketsysteem met meerdere kanalen, waar u kunt elk communicatiekanaal volgen. Sinch kan een geweldige aanvulling zijn op uw LiveAgent-callcenter. Gebruik de Rest API-integratie met LiveAgent om alle oproepen die naar uw Sinch-nummer komen, door te schakelen naar het LiveAgent-callcenter.
LiveAgent kan u helpen gesprekken met klanten te beheren en de beste klantenservice te bieden. Ons callcenter is verbonden met andere kanalen, wat betekent dat u alles kunt beheren wat uw klanten u toewerpen en elk verzoek vanaf één enkele plaats kunt volgen.
Het callcenter wordt ook ondersteund door geweldige functies zoals aangepasteIVR-trees, aangepaste chatknoppen, onbeperkte gespreksopnames, of automatisch terugbellen. Bekijk de volledige lijst met callcenterfuncties.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Sinch?
- Gevarieerde en handige functies
- Biedt uitgebreide sms-berichten en videogesprekken
- Bruikbaar in een groot aantal industrieën
- Verificatie API-opties
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Is de LiveAgent-integratie met Sinch gratis?
De integratie met Sinch is inbegrepen in een van onze abonnementen, dus er zijn geen extra kosten. U kunt eenvoudig uw Sinch-nummer verbinden met LiveAgent en beginnen met het beheren van klantenoproepen.
Hoe kan ik Sinch integreren met LiveAgent?
De Sinch-integratie is eenvoudig dankzij een geïntegreerde plug-in. Het enige dat u hoeft te doen, is informatie verstrekken aan LiveAgent. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.
- De volgende stap is om naar uw Sinch-account te gaan en het gedeelte Apps in het linkerdeelvenster te openen. Klik op Maak een nieuwe app . Geef het een naam en geef een korte beschrijving van de app. Als u klaar bent, ziet u de nieuwe app in de lijst met apps.

- Klik op de app om deze te configureren en ga naar het gedeelte Spraak en video . Selecteer Callback-URL naar SIP-doorschakeling en voer Host-gegevens vanaf de eerste stap in dit formaat in: “ sip: {number} @ your.asterisk.host” sterk>.
Wijs het Sinch-nummer toe dat u voor deze app beschikbaar heeft en klik op Update Spraak- & Video-instellingen . Als u nog geen Sinch-nummer hebt, is er een optie om er een te huren.

- Maak nu een tweede app en geef het een naam. Gebruik de Key en Secret van deze app voor SIP-verificatie in LiveAgent. U hebt ook uw Sinch gebruikersnaam en wachtwoord nodig voor de volgende stappen.

- Open LiveAgent en ga naar Configuratie; Bel; Cijfers . Klik op de oranje knop om Creëer een nieuw nummer aan. Zoek in het nieuwe venster naar en selecteer Sinch in de lijst met VoIP-providers.

- De laatste stap is het configureren van de integratie. Geef uw Sinch gebruikersnaam , wachtwoord en telefoon nummer , evenals de Key en Secret vanaf de tweede stap. U kunt ook de afdeling selecteren waarnaar de oproepen worden gerouteerd, het nummer een naam geven en een prefix opgeven. Als u klaar bent, klikt u op Toevoegen en uw Sinch-nummer wordt verbonden met LiveAgent

U hebt Sinch succesvol geïntegreerd met LiveAgent. Kijk gerust rond op onze pagina met oproepfuncties om te zien hoe u het LiveAgent-callcenter kunt gebruiken. Bekijk zeker onze Academy-pagina voor tips & trucs met betrekking tot telefonische ondersteuning.
Frequently asked questions
Hoeveel kost Sinch?
De Sinch-integratie met LiveAgent is inbegrepen in een van de abonnementen, dus er zijn geen extra betalingen en u kunt het vrij gebruiken.
Wat is Sinch?
Sinch is een VoIP-provider met wereldwijde spraakoproepen, data-oproepen en zelfs video-oproepen. Ze leveren wereldwijd diensten.
Hoe kan ik Sinch gebruiken met LiveAgent?
Gebruik het om uw Sinch-nummer aan LiveAgent te koppelen en uw klantencallcenter in te stellen.
Callcenter supervisor dagelijkse checklijst
Het is belangrijk om voor een dienst alle apparatuur en gereedschappen goed te testen om kostbare fouten en een beschadigde reputatie te voorkomen. Het is handig om minstens één keer tijdens de dienst met het team in te checken om problemen op te lossen voordat ze groot worden en om de voortgang te volgen. Regelmatig feedback vragen aan medewerkers kan helpen bij het creëren van een productieve, tevreden werkomgeving. Het documenteren van behaalde doelen en het bijhouden van het takenoverzicht kan de productiviteit verhogen en werknemers motiveren. Het briefen van de inkomende supervisor kan zorgen voor een efficiënte overdracht van informatie. Tools zoals Google Agenda, Slack, Asana and Trello kunnen helpen bij het organiseren van taken en communicatie binnen het team.
Een callcenter heeft basisapparatuur nodig, zoals computers en software, maar veel callcenters gebruiken extra apparatuur, zoals automatische kiezers en headsets, om de klantenservice te verbeteren. Een callcenteroplossing kan helpen bij het centraliseren van het personeelsbestand en het verbeteren van de productiviteit van vertegenwoordigers, wat kan leiden tot een betere, gepersonaliseerde ervaring voor klanten en klantretentie. Een cloudgebaseerd callcenter is een kosteneffectieve oplossing met gemakkelijke implementatie en schaalbaarheid, met de juiste configuratie, gespecialiseerde medewerkers en geschikte apparatuur en processen.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf heeft ook een partnerprogramma en biedt diverse ondersteuningsmogelijkheden. Na aanmelding start het proces om uw LiveAgent-dashboard te starten, waarna inloggegevens naar uw mailbox worden gestuurd.