Wat is Sinch?
Sinch is een wereldwijde VoIP-provider die uitgebreide opties voor klantencommunicatie biedt. Het kan wereldwijde spraakoproepen van klanten , data-oproepen en zelfs videogesprekken beheren. Sms’en is ook inbegrepen, u kunt sms-berichten, en zelfs Facebook Messenger en Instagram beheren via API.
Met Sinch kunt u kiezen uit verschillende soorten nummers, zoals virtuele lange nummers, shortcodes en gratis nummers. Sinch biedt ook extra geweldige functies, zoals flash-oproepen, spraakverificatie of sms-verificatie. De oplossingen zijn geschikt voor gebruik in verschillende bedrijven – onder meer de gezondheidszorg, financiën, detailhandel, reizen en media.
Hoe kunt u Sinch gebruiken?
Gebruik Sinch als uw VoIP-serviceprovider en begin uw klanten te helpen vanuit een uniform ticketsysteem met meerdere kanalen , waar u elk communicatiekanaal kunt volgen. Sinch kan een geweldige aanvulling zijn op uw LiveAgent-callcenter. Gebruik de Rest API-integratie met LiveAgent om alle oproepen die naar uw Sinch-nummer komen, door te schakelen naar het LiveAgent-callcenter.
LiveAgent kan u helpen gesprekken met klanten te beheren en de beste klantenservice te bieden. Ons callcenter is verbonden met andere kanalen, wat betekent dat u alles kunt beheren wat uw klanten u toewerpen en elk verzoek vanaf één enkele plaats kunt volgen.
Het callcenter wordt ook ondersteund door geweldige functies zoals aangepaste IVR-structuren , aangepaste chatknoppen , onbeperkt aantal gespreksopnames , of automatisch terugbellen . Bekijk de volledige lijst met callcenterfuncties.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Sinch?
- Gevarieerde en handige functies
- Biedt uitgebreide sms-berichten en videogesprekken
- Bruikbaar in een groot aantal industrieën
- Verificatie API-opties
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Is de LiveAgent-integratie met Sinch gratis?
De integratie met Sinch is opgenomen in een van onze abonnementen, dus er zijn geen extra kosten. U kunt eenvoudig uw Sinch-nummer verbinden met LiveAgent en beginnen met het beheren van klantenoproepen.
Hoe kan ik Sinch integreren met LiveAgent?
De Sinch-integratie is eenvoudig dankzij een geïntegreerde plug-in. Het enige dat u hoeft te doen, is informatie verstrekken aan LiveAgent. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.
- De volgende stap is om naar uw Sinch-account te gaan en het gedeelte Apps in het linkerdeelvenster te openen. Klik op Maak een nieuwe app . Geef het een naam en geef een korte beschrijving van de app. Als u klaar bent, ziet u de nieuwe app in de lijst met apps.
- Klik op de app om deze te configureren en ga naar het gedeelte Spraak en video . Selecteer Callback-URL naar SIP-doorschakeling en voer Host-gegevens vanaf de eerste stap in dit formaat in: “ sip: {number} @ your.asterisk.host” sterk>.
Wijs het Sinch-nummer toe dat u voor deze app beschikbaar heeft en klik op Update Spraak- & Video-instellingen . Als u nog geen Sinch-nummer hebt, is er een optie om er een te huren.
- Maak nu een tweede app en geef het een naam. Gebruik de Key en Secret van deze app voor SIP-verificatie in LiveAgent. U hebt ook uw Sinch gebruikersnaam en wachtwoord nodig voor de volgende stappen.
- Open LiveAgent en ga naar Configuratie; Bel; Cijfers . Klik op de oranje knop om Creëer een nieuw nummer aan. Zoek in het nieuwe venster naar en selecteer Sinch in de lijst met VoIP-providers.
- De laatste stap is het configureren van de integratie. Geef uw Sinch gebruikersnaam , wachtwoord en telefoon nummer , evenals de Key en Secret vanaf de tweede stap. U kunt ook de afdeling selecteren waarnaar de oproepen worden gerouteerd, het nummer een naam geven en een prefix opgeven. Als u klaar bent, klikt u op Toevoegen en uw Sinch-nummer wordt verbonden met LiveAgent
U hebt Sinch succesvol geïntegreerd met LiveAgent. Kijk gerust rond op onze pagina met oproepfuncties om te zien hoe u kunt gebruikmaken van het LiveAgent-callcenter. Neem zeker een kijkje op onze Academie-pagina om tips te leren & trucs met betrekking tot telefonische ondersteuning.
Frequently asked questions
Hoeveel kost Sinch?
De Sinch-integratie met LiveAgent is inbegrepen in een van de abonnementen, dus er zijn geen extra betalingen en u kunt het vrij gebruiken.
Wat is Sinch?
Sinch is een VoIP-provider met wereldwijde spraakoproepen, data-oproepen en zelfs video-oproepen. Ze leveren wereldwijd diensten.
Hoe kan ik Sinch gebruiken met LiveAgent?
Gebruik het om uw Sinch-nummer aan LiveAgent te koppelen en uw klantencallcenter in te stellen.