Partner
Wat is Swan?
Swan is een snel ontwikkelende Slowaakse telecommunicatiedienstverlener sinds 1999. Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Slowakije, maar het bedrijf is in heel Europa. Omdat Swan ook een VoIP-provider is, LiveAgent werkte samen met het bedrijf om de gebruikerservaring te verbeteren.

De eerste stap is om contact op te nemen met Swan en een VoIP-nummer te krijgen. De tweede stap is om in te loggen op uw LiveAgent-account. Volg daarna de navigatie op de screenshots hieronder.
De eerste stap is om contact op te nemen met Swan en een VoIP -nummer te verkrijgen. De tweede stap is om u aan te melden bij u LiveAgent account. Volg daarna de navigatie op de screenshots hieronder.


Hoeveel kost het om Swan te integreren met LiveAgent?
Voordelen van VoIP:
- hoge productiviteit
- kosteneffectief
- toegang vanaf verschillende apparaten
- verbeterde klantenervaring
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Swan integration!
Op zoek naar een alternatief voor Olark?
LiveAgent is helpdesksoftware die bedrijven helpt klantenondersteuning te verbeteren en de werkdruk te verminderen. Het biedt aanpasbare chatwidgets en integratie met verschillende communicatiekanalen.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. Bespaar tijd en geld met LiveAgent.
LiveAgent is een hoogst gewaardeerde helpdesk software met meer dan 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt verschillende soorten spraakcommunicatie, waaronder telefoon naar telefoon, telefoon naar computer en computer naar computer. Spraakcommunicatie heeft voordelen zoals natuurlijkere en snellere communicatie met emoties. LiveAgent stroomlijnt het werk van vertegenwoordigers door alle spraakcommunicatie op één plaats mogelijk te maken.