Partner
Hallo, (voorheen Fieber) helpt ondernemers met zakelijk internet, telefonie en clouddiensten. LiveAgent en hallo zijn VoIP-partners, wat betekent dat u nu eenvoudig uw hallo-nummer kunt verbinden via LiveAgent.


Hoeveel kost het om hallo te integreren?
Hallo, LiveAgent is al ingebouwd. Het is dus gratis voor LiveAgent-klanten. Maar houd er rekening mee dat hallo zijn VoIP-diensten afzonderlijk in rekening brengt.
Hoe voegt u uw hallo, VoIP-nummer toe aan LiveAgent?
Hier is een stapsgewijze handleiding:
2. Navigeer in LiveAgent op basis van de schermafbeelding

3. Vul de gegevens in
4. en GEBRUIK
Voordelen:
- verbeterde klantenervaring
- kostenefficiënte oplossing
- de mogelijkheid om een breed scala aan apparaten te gebruiken
Meer weten? Bekijk de video van de callcentersoftware hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free hallo, integration!
Frequently asked questions
Wat is hallo,?
Hallo, is een telecommunicatieservicebedrijf met hoofdkantoor in Nederland.
Hoeveel kost het om hallo te integreren met LiveAgent?
LiveAgent biedt gratis hallo, VoIP-integratie voor LiveAgent-klanten.
Hoe kunt u uw hallo, VoIP verbinden met LiveAgent?
Meld u aan bij uw LiveAgent-account en navigeer naar Bellen - Nummers in het gedeelte Configuratie. Zoek naar hallo, (of voorheen Fieber) en voeg uw VoIP-nummer toe.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die partnerschappen aangaat met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook leermiddelen zoals een blog, woordenlijst en webinars. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangen gebruikers inloggegevens om direct toegang te krijgen tot hun account. De website maakt gebruik van cookies en biedt een persoonlijk gesprek om te ontdekken hoe het bedrijf kan helpen.
LiveAgent biedt een verscheidenheid aan softwareoplossingen voor klantenservice, zoals telefoonsystemen, klachtenbeheer- en callcentersoftware, en cliëntenportaalsoftware. Hun website biedt gebruikers een demo, informatie over prijzen en integraties, en bedrijfsinformatie en ondersteuning. Na aanmelding start LiveAgent de installatie van uw dashboard en stuurt onmiddellijk inloggegevens naar uw e-mailadres.
Op zoek naar een alternatief voor Chaport?
De tekst gaat over LiveAgent en het opstartproces van een account. Er wordt ook verwezen naar het gebruik van cookies op de website en er is een mogelijkheid om een persoonlijk gesprek te plannen voor meer informatie over het platform. Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met het LiveAgent-team, waaronder door middel van een contactformulier, messenger, of live chat.