Partner
Sipgate is een toonaangevend Europees telecommunicatiebedrijf dat werd opgericht in 2004. LiveAgent biedt de mogelijkheid om VoIP-nummers te integreren in uw callcenter, en werkt zo samen met Sipgate om een naadloze gebruikerservaring te bieden.


Hoeveel kost de integratie van Sipgate?
Als u uw VoIP-nummer wilt koppelen aan LiveAgent, worden er geen extra kosten in rekening gebracht.
Hoe kunt u Sipgate verbinden met LiveAgent?
De eerste stap is om contact op te nemen met Sipgate. Als u nog geen klant bent van Sipgate, moet u de nodige inloggegevens verkrijgen, zoals een VoIP-nummer. De tweede stap is het verbinden van het Sipgate VoIP-nummer in LiveAgent, wat u kunt doen vanuit uw LiveAgent-account aangezien Sipgate al deel uitmaakt van LiveAgent. Navigeer op basis van de schermafbeelding:

Zoek daarna naar Sipgate en voeg de nodige informatie toe en u kunt direct uw VoIP-nummer gebruiken.
Voordelen van het gebruik van Sipgate VoIP-services:
- kostenefficiƫnt
- gemakkelijk beheerbaar online
- mogelijkheid om meerdere apparaten te gebruiken
- geleidelijk verbeterde CX
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Sipgate integration!
Frequently Asked Questions
Wat is CTI in een callcenter?
CTI staat voor Computer Telephony Integration. Deze integratie is voor de klantenservice/service van uw callcenter. Het is meestal een integratie die de productiviteit van uw klantenvertegenwoordigers verhoogt.
Welke software gebruiken callcenters?
Er zijn tegenwoordig genoeg opties op de markt. Maar om de juiste software voor uw bedrijf te kiezen, moet u zaken zoals prijs, functies en dergelijke bepalen. Als u op zoek bent naar een pakketdeal, is LiveAgent een ticketsupportsoftware die onder andere de volgende functies biedt: Callcenter, Live Chat, Email, Sociale Media en Kennisbank. U kunt al uw tickets beheren vanuit ƩƩn interface. Als u nog niet zeker bent, probeer dan een 30-daagse gratis proefperiode in LiveAgent.
Hoeveel kost het om Sipgate te implementeren?
Er zijn geen extra kosten om Sipgate in LiveAgent te implementeren. U hoeft alleen een abonnement te hebben bij zowel LiveAgent als Sipgate. Ā
Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Hoe voeg ik live chat toe aan Fortune 3
Ontvang het laatste nieuws over LiveAgent-updates en kortingen. Plan een demo en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.
Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.
Hoe maakt u contactgroepen in LiveAgent
Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent: Beheer ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Kies een kosteneffectieve oplossing met meer dan 180 functies.