Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sipgate

Sipgate is een toonaangevend Europees telecommunicatiebedrijf sinds 2004. LiveAgent biedt de mogelijkheid om VoIP-nummers in uw callcenter te integreren, dus werkt het samen met Sipgate om een vlotte gebruikerservaring te creëren.

Hoeveel kost de integratie van Sipgate?

Als u uw VoIP-nummer met LiveAgent wilt verbinden, worden er geen extra kosten in rekening gebracht.

Hoe kunt u Sipgate verbinden met LiveAgent?

De eerste stap is om contact op te nemen met Sipgate. Als u nog geen klant bent van Sipgate, heeft u de nodige inloggegevens nodig, zoals een VoIP-nummer. De tweede stap is het verbinden van het Sipgate VoIP-nummer in LiveAgent, wat u kunt doen vanuit uw LiveAgent-account aangezien Sipgate al deel uitmaakt van LiveAgent. Navigeer op basis van de schermafbeelding:

Zoek daarna naar Sipgate en voeg de nodige informatie toe en u kunt direct uw VoIP-nummer gebruiken.

Voordelen van het gebruik van Sipgate VoIP-services:

  • kostenefficient
  • gemakkelijk online te beheren
  • mogelijkheid om meerdere apparaten te gebruiken
  • geleidelijk verbeterde klantenervaring

Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!

Try it right now

Vaak gestelde vragen

Wat is CTI in een callcenter?

CTI staat voor Computer Telephony Integration. Deze integratie is voor de klantenservice/service van uw callcenter. Het is meestal een integratie die de productiviteit van uw klantenvertegenwoordigers verhoogt.

Welke software gebruiken callcenters?

Er zijn tegenwoordig tal van opties op de markt. Maar om de juiste software voor uw bedrijf te kiezen, moet u zaken als prijzen, functies, enzovoort bepalen. Als u op zoek bent naar een pakketdeal, LiveAgent is een ticketondersteuningssoftware die het volgende omvat: Callcenter, Live Chat , email, sociale media en kennisbank. U kunt al uw tickets vanuit één interface afhandelen. Als u nog steeds niet zeker bent, probeer dan een 14-daagse gratis proefperiode in LiveAgent.

Hoeveel kost het om Sipgate te implementeren?

Er zijn geen extra kosten om Sipgate in LiveAgent te implementeren. U hoeft alleen een abonnement te hebben bij zowel LiveAgent als Sipgate.  

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo