Partner
Sipgate is een toonaangevend Europees telecommunicatiebedrijf dat is opgericht in 2004. LiveAgent biedt de mogelijkheid om VoIP-nummers te integreren in uw callcenter, en werkt dus samen met Sipgate om creëer een naadloze gebruikerservaring.


Hoeveel kost de integratie van Sipgate?
Als u uw VoIP-nummer wilt koppelen aan LiveAgent, worden er geen extra kosten in rekening gebracht.
Hoe kunt u Sipgate verbinden met LiveAgent?
De eerste stap is om contact op te nemen met Sipgate. Als u nog geen klant bent van Sipgate, moet u de nodige inloggegevens verkrijgen, zoals een VoIP-nummer. De tweede stap is het verbinden van het Sipgate VoIP-nummer in LiveAgent, wat u kunt doen vanuit uw LiveAgent-account aangezien Sipgate al deel uitmaakt van LiveAgent. Navigeer op basis van de schermafbeelding:

Zoek daarna naar Sipgate en voeg de nodige informatie toe en u kunt direct uw VoIP-nummer gebruiken.
Voordelen van het gebruik van Sipgate VoIP-services:
- kostenefficient
- gemakkelijk online te beheren
- mogelijkheid om meerdere apparaten te gebruiken
- geleidelijk verbeterde klantenervaring
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!
Frequently asked questions
Wat is CTI in een callcenter?
CTI staat voor Computer Telephony Integration. Deze integratie is voor de klantenservice/service van uw callcenter. Het is meestal een integratie die de productiviteit van uw klantenvertegenwoordigers verhoogt.
Welke software gebruiken callcenters?
Er zijn tegenwoordig genoeg opties op de markt. Maar om de juiste software voor uw bedrijf te kiezen, moet u zaken als prijzen, functies, enzovoort bepalen. Als u op zoek bent naar een pakketdeal, LiveAgent is ondersteuningssoftware voor ticketing met: callcenter, live chat, email, sociale media en kennisbank. U kunt al uw tickets vanuit één interface afhandelen. Als u het nog steeds niet zeker weet, probeer dan een gratis proefperiode van 14 dagen in LiveAgent.
Hoeveel kost het om Sipgate te implementeren?
Er zijn geen extra kosten om Sipgate in LiveAgent te implementeren. U hoeft alleen een abonnement te hebben bij zowel LiveAgent als Sipgate.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die partnerschappen aangaat met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook leermiddelen zoals een blog, woordenlijst en webinars. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangen gebruikers inloggegevens om direct toegang te krijgen tot hun account. De website maakt gebruik van cookies en biedt een persoonlijk gesprek om te ontdekken hoe het bedrijf kan helpen.
Live chat is een effectieve manier om klanten te ondersteunen en hun tevredenheid te verhogen, en biedt onmiddellijke hulp en een hoog rendement op investering. Het verminderen van inkomende vragen en het verbeteren van de algemene inbox zorgen voor een efficiëntere ondersteuningservaring. Het implementeren van live chat kan leiden tot hogere klantenloyaliteit en verkoop, conversies en omzet. Het koppelen van een chatvenster is een chatknop die aan de zijkant van een website is geplaatst en kan worden vastgezet aan de linker- of rechterkant om de chatknop op de juiste plaats te zetten. LiveAgent biedt ook een gratis proefversie die alle functies, inclusief livechat bevat.
LiveAgent offers ticket templates, custom ticket fields, and efficient ticket management for effective customer support. It also provides VoIP phone systems, self-service software, and complaint management. LiveAgent has helped increase customer satisfaction and sales for many businesses. It comes with a user-friendly interface, useful reporting features, and reasonable pricing. Quality Unit, NV owns LiveAgent and provides various support options, including a blog and word list.
Op zoek naar een alternatief voor Lucep?
LiveAgent is een software die klanten via verschillende kanalen laat communiceren met bedrijven, zoals email, live chat, sociale media en callcenter ondersteuning. Het is een sterk alternatief voor Lucep. Met LiveAgent kunnen bedrijven hun workflow vergemakkelijken met meer dan 175 functies en 40 integraties. De installatie van het eigen callcenter is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten.