Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sipcall

Wat is Sipcall ?

VoIP-telefonie van Sipcall : Innovatieve oplossingen voor uw bedrijf!

Sipcall biedt de optimale telefonieoplossing voor al uw behoeften: virtuele telefoonsystemen (PBX) met een breed scala aan functies (sipcall vPBX), een betrouwbare verbinding met uw telefoonsysteem via een SIP-trunk of met uw Microsoft Teams-omgeving – Sipcall is uw professionele en competente partner.

Ons bedrijf, gevestigd in Schindellegi, Zwitserland, heeft 35 medewerkers en is sinds 2005 actief in VOIP-telefonie. Wij bieden gecertificeerde SIP-accounts met Zwitserse telefoonnummers voor LiveAgent.

Hoe kunt u het gebruiken?

Als u op zoek bent naar een VoIP-provider om verbinding te maken met uw LiveAgent-callcenter, is Sipcall een goede keuze. Het callcenter van LiveAgent regelt uw oproepen en tickets, terwijl Sipcall de rest doet. Laptop- of smartphonemicrofoons en luidsprekers zijn alles wat u nodig hebt om een ​​beginnend callcenter op te zetten. Mogelijk hebt u andere hardware nodig als u uw gesprekskwaliteit later wilt verbeteren.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hoe kunt u profiteren van een LiveAgent’s callcenter?

Hoewel sommige mensen de voorkeur geven aan digitale klantenervaringen, snakken anderen naar een diepere persoonlijke band met de merken waarmee ze communiceren. Callcentra zijn een geweldige manier om uw klantenrelaties te verbeteren, producten te verkopen, nieuwe klanten en servicegebruikers te werven of algemene klantenservice te bieden.

Met de val van traditionele callcentra en de opkomst van callcentersoftware zoals LiveAgent, is het eenvoudig om dit soort ervaringen voor uw klanten te bieden zonder de bank te breken. Callcenters zijn nu toegankelijk voor alle soorten bedrijven, groot of klein.

Hoe werkt het LiveAgent-callcenter?

LiveAgent maakt het beheren en runnen van een callcenter eenvoudiger voor bedrijven met behulp van de geavanceerde functies. U kunt bijvoorbeeld aangepaste IVR-bomen (Interactive Voice Response) maken, die uw klanten automatisch naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers leiden.

Het beste gedeelte? De IVR-functie van LiveAgent doet al het werk en zorgt voor een probleemloze ervaring voor uw klanten. Het enige wat ze hoeven te doen is naar het IVR-menu te luisteren en op de juiste cijfertoetsen te drukken (zoals 1 voor verkoop) om in contact te komen met de juiste persoon voor de klus.

Callcenter met IVR

Heeft uw klant per ongeluk contact opgenomen met de verkeerde afdeling? De oplossing is simpel: gebruik doorverbinden om de klant door te verbinden met een van uw collega’s en bespaar tijd.

Heeft u moeite om te onthouden wat uw klanten hebben gezegd? Geen zorgen, LiveAgent neemt alle inkomende en uitgaande oproepen op en slaat ze op in het systeem. Als u uw geheugen wilt opfrissen, zoekt u gewoon het ticket en luistert u naar de volledige gespreksopname. Oproepopname kan ook worden gebruikt voor het trainen van nieuwe vertegenwoordigers en het tonen van de juiste reacties op klantenoproepen.

Wilt u meer informatie over de functies van ons callcenter? Bekijk onze callcenter-functiepagina met alle informatie over de callcentermogelijkheden van LiveAgent.

Hoe integreert u Sipcall VoIP met LiveAgent?

Als u uw LiveAgent’s callcenter wilt maken met Sipcall als uw VoIP-provider, volg dan deze eenvoudige handleiding.

  • Open LiveAgent en ga naar Configuratie; Bel; Cijfers . Klik op de oranje knop Creëren bovenaan.
  • Selecteer Sipcall in de lijst met VoIP-providers.
Sipcall
Selecteer Sipcall
  • Geef het nummer een naam, selecteer een afdeling, voer uw inloggegevens in en selecteer uw voorkiesnummer. U kunt ook de optie om alle ontvangen en gemaakte telefoontjes van dit nummer op te nemen aan- of uitvinken. Als u wilt voltooien, klikt u onderaan op de knop Toevoegen.
Sipcall
Sipcall-telefoonnummer configureren

Het telefoonnummer staat in LiveAgent en is klaar voor gebruik. Als u wilt, kunt u meer Sipcall-telefoonnummers toevoegen of nummers van andere VoIP-providers.

Sipcall
Sipcall telefoonnummer toegevoegd

Meer informatie over LiveAgent callcentersoftware

Bent u op zoek naar meer informatie over het opzetten en runnen van een callcenter? Als u geïnteresseerd bent, neem dan een kijkje op de LiveAgent academie voor meer informatie over callcentra en andere onderwerpen uit de wereld van klantenondersteuning.

Benieuwd wat LiveAgent nog meer kan doen? Bekijk de onderstaande video om de volledige rondleiding door onze klantenondersteuningssoftware te zien.

LiveAgent Product Tour
Back to Integrations Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo