Sipcall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Sipcall?
VoIP-telefonie van Sipcall : Innovatieve oplossingen voor uw bedrijf!
Sipcall biedt de optimale telefonieoplossing voor al uw behoeften: virtuele telefoonsystemen (PBX) met een breed scala aan functies (sipcall vPBX), een betrouwbare verbinding met uw telefoonsysteem via een SIP-trunk of met uw Microsoft Teams-omgeving – Sipcall is uw professionele en competente partner.
Ons bedrijf, gevestigd in Schindellegi, Zwitserland, heeft 35 medewerkers en is sinds 2005 actief in VOIP-telefonie. Wij bieden gecertificeerde SIP-accounts met Zwitserse telefoonnummers voor LiveAgent.
Hoe kunt u het gebruiken?
Als u op zoek bent naar een VoIP-provider om verbinding te maken met uw LiveAgent-callcenter, is Sipcall een goede keuze. Het callcenter van LiveAgent handelt uw oproepen en tickets af, terwijl Sipcall de rest doet. Laptop- of smartphonemicrofoons en luidsprekers zijn alles wat je nodig hebt om een beginnend callcenter op te zetten. Mogelijk hebt u andere hardware nodig als u uw gesprekskwaliteit later wilt verbeteren.
Hoe kunt u profiteren van een LiveAgent’s callcenter?
Hoewel sommige mensen de voorkeur geven aan digitale klantenervaringen, snakken anderen naar een diepere persoonlijke band met de merken waarmee ze communiceren. Callcenters zijn een geweldige manier om uw klantenrelaties te verbeteren, producten te verkopen, nieuwe klanten en servicegebruikers te werven of algemene klantenservice te bieden.
Met de val van traditionele callcentra en de opkomst van callcentersoftware zoals LiveAgent, is het eenvoudig om dit soort ervaringen voor uw klanten te bieden zonder de bank te breken. Callcenters zijn nu toegankelijk voor alle soorten bedrijven, groot of klein.
Hoe werkt het LiveAgent-callcenter?
LiveAgent maakt het beheren en runnen van een callcenter eenvoudiger voor bedrijven met behulp van de geavanceerde functies. U kunt bijvoorbeeld aangepaste IVR (Interactive Voice Response)-structuren maken, die uw klanten automatisch naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers leiden.
Het beste gedeelte? De IVR-functie van LiveAgent doet al het werk en zorgt voor een probleemloze ervaring voor uw klanten. Het enige wat ze hoeven te doen is naar het IVR-menu te luisteren en op de juiste cijfertoetsen te drukken (zoals 1 voor verkoop) om in contact te komen met de juiste persoon voor de klus.
Heeft uw klant per ongeluk contact opgenomen met de verkeerde afdeling? De oplossing is simpel: gebruik doorverbinden om de klant door te verbinden met een van uw collega’s en bespaar tijd.
Heeft u moeite om te onthouden wat uw klanten hebben gezegd? Geen zorgen, LiveAgent neemt alle inkomende en uitgaande oproepen op en slaat ze op in het systeem. Als u uw geheugen wilt opfrissen, zoekt u gewoon het ticket en luistert u naar de volledige gespreksopname. Oproepopname kan ook worden gebruikt voor het trainen van nieuwe vertegenwoordigers en het tonen van de juiste reacties op klantenoproepen.
Wilt u meer informatie over de functies van ons callcenter? Bekijk onze Callcenterfunctiepagina met alle informatie over de callcentermogelijkheden van LiveAgent.
Hoe integreert u Sipcall VoIP met LiveAgent?
Als u uw LiveAgent’s callcenter wilt maken met Sipcall als uw VoIP-provider, volg dan deze eenvoudige handleiding.
- Open LiveAgent en ga naar Configuratie > Bel > Nummers. Klik bovenaan op de oranje knop Maken.
- Selecteer Sipcall in de lijst met VoIP-providers.
- Geef het nummer een naam, selecteer een afdeling, voer uw inloggegevens in en selecteer uw voorkiesnummer. U kunt ook de optie aan- of uitvinken om alle ontvangen en gevoerde telefoongesprekken van dit nummer op te nemen. Als u wilt eindigen, klikt u onderaan op de knop Toevoegen.
Het telefoonnummer staat in LiveAgent en is klaar voor gebruik. Als u wilt, kunt u meer Sipcall-telefoonnummers toevoegen of nummers van andere VoIP-providers.
Meer informatie over LiveAgent callcentersoftware
Bent u op zoek naar meer informatie over het opzetten en runnen van een callcenter? Als u geïnteresseerd bent, neem dan een kijkje op deLiveAgent academy voor meer informatie over callcentra en andere onderwerpen uit de wereld van klantenondersteuning.
Benieuwd wat LiveAgent nog meer kan doen? Bekijk de onderstaande video om de volledige rondleiding door onze klantenondersteuningssoftware te zien.
LiveAgent is a VoIP-based customer support software that offers various modules such as call centers, complaints management, and email management. The company provides a free trial period for VoIP integration with VoipTel International and no additional costs for connecting a VoipTel VoIP-number with the software. The article also explains VoIP technology and how it works, and provides information about LiveAgent as a VoIP-supported customer service software.
De tekst bespreekt manieren om klanten betrokken te houden en het verlies van klanten te voorkomen. Het belang van een goede callcenter-ervaring wordt benadrukt en er worden voorbeelden gegeven van de voordelen van goede klantenservice. Verschillende softwareoplossingen worden aangeboden, waaronder LiveAgent. Er wordt ingegaan op sjablonen en onderwerpregels voor het betrekken van inactieve klanten en het belang van het analyseren van de resultaten van een campagne. Klantenservice citaten, gezegden en slogans worden gegeven als belangrijke tips. Het hele bedrijf moet klantgericht zijn en er wordt benadrukt dat de klant de belangrijkste reden is waarom een bedrijf bestaat.