CloudItalia integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is CloudItalia?
CloudItalia is een Italiaans telecommunicatiedienstbedrijf dat sinds 2012 ook VoIP-oproepdiensten levert aan zakelijke klanten. Het doel van het bedrijf is om diensten te leveren die: “betrouwbaar, goedkoop en met uitstekende prestaties” zijn.
Hoe kunt u CloudItalia verbinden met LiveAgent?
Als u uw CloudItalia VoIP-nummer aan LiveAgent wilt koppelen, kunt u dat eenvoudig doen vanuit LiveAgent. Klik op:
1. Configuraties
2. Oproep
3. Nummers
4. + (knop)
5. Zoek naar CloudItalia
7. En meteen gebruiken
Integratiekosten:
Aangezien CloudItalia al in LiveAgent is ingebouwd, zijn er dus geen integratiekosten. Dus als u een LiveAgent-abonnement hebt, zijn er geen extra kosten. Houd er echter rekening mee dat CloudItalia zijn VoIP-services afzonderlijk in rekening brengt.
Voordelen:
- verbeterde CX
- betere productiviteit van klantenondersteuning
- inkomende en uitgaande oproepen via een internetverbinding
- gratis integratie
- kostenefficiënt
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
Frequently Asked Questions
Wat is CloudItalia?
CloudItalia is een bedrijf dat VoIP-diensten levert aan zakelijke klanten.
Hoe kunt u CloudItalia integreren?
Om CloudItalia te integreren met LiveAgent heeft u alleen uw VoIP-nummer nodig. Nadat u dat hebt verkregen, logt u in op uw LiveAgent-account en navigeert u naar Numbers om het VoIP-nummer van CloudItalia in te voeren.
Hoeveel brengt LiveAgent in rekening voor CloudItalia-integratie?
LiveAgent heeft veel VoIP-partners. Houd er rekening mee dat alle VoIP-partners zelfstandig werken, dus ook CloudItalia. Daarom brengt CloudItalia de diensten apart in rekening. Maar de LiveAgent-integratie is gratis voor alle klanten met een LiveAgent-abonnement.
De tekst beschrijft de voordelen van zakelijke VoIP-telefonie, zoals kostenbesparing en geavanceerde functies zoals schermdeling en videovergaderingen. Het introduceert ook LiveAgent als klantenservicesoftware die VoIP ondersteunt en biedt informatie over VoipTel International als telecomaanbieder in Zwitserland. Bedrijven worden aangemoedigd om rekening te houden met factoren zoals flexibiliteit en integraties met andere software bij het kiezen van de beste zakelijke VoIP-provider. Integratie van VoipTel in LiveAgent is gratis, maar er kunnen kosten verbonden zijn aan de diensten van VoipTel.
The text discusses the use of VoIP in business, with a focus on customer support through the LiveAgent software platform. The benefits of VoIP services, such as cost savings and advanced communication features, are highlighted. Businesses are advised to consider factors like flexibility and mobile app support when choosing a VoIP provider. The article also includes information on pricing, alternatives, and testimonials for LiveAgent. Overall, the text emphasizes the value of effective customer support in driving business success.
LiveAgent is a customer service software that offers various features and integrations. They also have a support portal and offer data migration and system status updates. The company prides itself on its awards and customer reviews and has partnerships with VoIP providers. Users who sign up for LiveAgent will receive an email with login information once their account is installed. The website uses cookies, which are explained in their privacy and cookie policy.
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met spraakcommunicatie, geavanceerde automatisering en meer dan 175 integraties. Het biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en is geschikt voor het beheren van alle klantvragen vanuit één interface. Yootel is een VoIP-operator die zakelijke telefonie-oplossingen biedt, zoals Centrex, Trunk Sip en uniforme communicatie, evenals marketingoplossingen en een beheeroplossing voor contactcentra.