Partner
Wat is CloudItalia?
CloudItalia is een Italiaans telecommunicatiedienstbedrijf dat sinds 2012 ook VoIP-oproepdiensten levert aan zakelijke klanten. Het doel van het bedrijf is om diensten te leveren die: “betrouwbaar, goedkoop en met uitstekende prestaties” zijn.


Hoe kunt u CloudItalia verbinden met LiveAgent?
Als u uw CloudItalia VoIP-nummer aan LiveAgent wilt koppelen, kunt u dat eenvoudig doen vanuit LiveAgent. Klik op:
1. Configuraties
2. Oproep
3. Nummers
4. + (knop)
5. Zoek naar CloudItalia
7. En meteen gebruiken

Integratiekosten:
Aangezien CloudItalia al in LiveAgent is ingebouwd, zijn er dus geen integratiekosten. Dus als u een LiveAgent-abonnement hebt, zijn er geen extra kosten. Houd er echter rekening mee dat CloudItalia zijn VoIP-services afzonderlijk in rekening brengt.
Voordelen:
- verbeterde CX
- betere productiviteit van klantenondersteuning
- inkomende en uitgaande oproepen via een internetverbinding
- gratis integratie
- kostenefficiënt
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
Frequently Asked Questions
Wat is CloudItalia?
CloudItalia is een bedrijf dat VoIP-diensten levert aan zakelijke klanten.
Hoe kunt u CloudItalia integreren?
Om CloudItalia te integreren met LiveAgent heeft u alleen uw VoIP-nummer nodig. Nadat u dat hebt verkregen, logt u in op uw LiveAgent-account en navigeert u naar Numbers om het VoIP-nummer van CloudItalia in te voeren.
Hoeveel brengt LiveAgent in rekening voor CloudItalia-integratie?
LiveAgent heeft veel VoIP-partners. Houd er rekening mee dat alle VoIP-partners zelfstandig werken, dus ook CloudItalia. Daarom brengt CloudItalia de diensten apart in rekening. Maar de LiveAgent-integratie is gratis voor alle klanten met een LiveAgent-abonnement.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
Klantenrelaties zijn essentieel voor bedrijven en servicesoftware kan helpen bij het verbeteren van communicatie, klantentevredenheid en integratie met andere software. Automatisering en AI spelen ook een rol. Het is belangrijk om te kijken naar de functionaliteiten van de software en te kiezen welke het beste bij uw bedrijf past.
Nederlandse selfservice software
Zoho Desk en Zendesk zijn beoordeeld voor klantenondersteuning op sociale media. Goede klantenondersteuning is cruciaal voor succes en klanttevredenheid.
Klantenservice terugbelfunctie
Flexibele klantenondersteuning via verschillende kanalen, zoals live chat en telefoon, leidt tot hogere verkoop, omzet en klantentevredenheid. Klantenservicesoftware biedt een efficiënte workflow.