Partner
Wat is CloudItalia?
CloudItalia is een Italiaans telecommunicatiedienstbedrijf dat sinds 2012 ook VoIP-oproepdiensten levert aan zakelijke klanten. Het doel van het bedrijf is om diensten te leveren die: “betrouwbaar, goedkoop en met uitstekende prestaties” zijn.


Hoe kunt u CloudItalia verbinden met LiveAgent?
Als u uw CloudItalia VoIP-nummer aan LiveAgent wilt koppelen, kunt u dat eenvoudig doen vanuit LiveAgent. Klik op:
1. Configuraties
2. Oproep
3. Nummers
4. + (knop)
5. Zoek naar CloudItalia
7. En meteen gebruiken

Integratiekosten:
Aangezien CloudItalia al in LiveAgent is ingebouwd, zijn er dus geen integratiekosten. Dus als u een LiveAgent-abonnement hebt, zijn er geen extra kosten. Houd er echter rekening mee dat CloudItalia zijn VoIP-services afzonderlijk in rekening brengt.
Voordelen:
- verbeterde klantenervaring
- een betere productiviteit van de klantenservice
- inkomende en uitgaande oproepen via een internetverbinding
- gratis integratie
- kostenefficient
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
Frequently asked questions
Wat is CloudItalia?
CloudItalia is een bedrijf dat VoIP-diensten levert aan zakelijke klanten.
Hoe kunt u CloudItalia integreren?
Om CloudItalia te integreren met LiveAgent heeft u alleen uw VoIP-nummer nodig. Nadat u dat hebt verkregen, logt u in op uw LiveAgent-account en navigeert u naar Numbers om het VoIP-nummer van CloudItalia in te voeren.
Hoeveel brengt LiveAgent in rekening voor CloudItalia-integratie?
LiveAgent heeft veel VoIP-partners. Houd er rekening mee dat alle VoIP-partners zelfstandig werken, dus ook CloudItalia. Daarom brengt CloudItalia de diensten apart in rekening. Maar de LiveAgent-integratie is gratis voor alle klanten met een LiveAgent-abonnement.
LiveAgent offers ticket templates, custom ticket fields, and efficient ticket management for effective customer support. It also provides VoIP phone systems, self-service software, and complaint management. LiveAgent has helped increase customer satisfaction and sales for many businesses. It comes with a user-friendly interface, useful reporting features, and reasonable pricing. Quality Unit, NV owns LiveAgent and provides various support options, including a blog and word list.
Bedrijven kunnen 24/7 ondersteuning bieden via kennisbanken en selfserviceportals. Als klanten geen antwoorden kunnen vinden, wenden ze zich tot andere kanalen zoals callcentra. Het gebruik van helpdesksoftware kan SLA's beheren en klantenportalen creëren. LiveAgent biedt klantenservicesoftware en integraties met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, en emailbeheersoftware. Bedrijf over ons informatie en partnerschap zijn beschikbaar op de website.
Als recente aanmelder voor LiveAgent ontvangt u binnenkort inloggegevens per e-mail. Het LiveAgent dashboard wordt momenteel opgestart en de installatie status is 0%. Onze website maakt gebruik van cookies en wij nodigen u uit om een persoonlijk gesprek te plannen om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. U kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier, Messenger of Live chat.
Vonage is een API-platform dat wereldwijd actief is en bedrijven helpt om revolutionaire communicatie-ervaringen voor hun klanten op te bouwen. Het werkt samen met LiveAgent om de beste klantenervaring te bieden voor callcenters en biedt vele voordelen zoals kostenbesparing, wereldwijde toegang en betrouwbare communicatie. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor de integratie met Vonage. Het integratieproces is eenvoudig en effectief. Een gratis proefperiode van 14 dagen is beschikbaar om de integratie te testen. Vonage biedt verschillende kanalen voor klantenondersteuning, maar heeft geen live chatondersteuning. Benemen is een ander telefoniebedrijf dat ook VoIP-diensten levert en samenwerkt met LiveAgent. Het integreren van Benemen in LiveAgent is gratis en biedt vele voordelen zoals verbeterde CX, lagere kosten en betrouwbaarheid.