DirectCall integration
Partner website
Wat is DirectCall?
DirectCall, opgericht in 1994, biedt lokale nummers, 0800 of 30xx in alle netnummers in Brazilië, met overdraagbaarheid.
Nummers waarmee u lokale oproepen kunt beantwoorden in steden waar uw bedrijf niet eens een fysieke infrastructuur heeft, direct bij de exploitant. Directcall is door Anatel geautoriseerd voor vaste en IP-telefonie en onderscheidt zich door een eigen ontwikkeling en robuuste infrastructuur.
DirectCall biedt ook:
- Opname bij de telefoniste, wat het zoeken en reproduceren van gesprekken die tot 5 jaar zijn opgenomen, voor managers rechtstreeks op de Directcall-webextracten kan vergemakkelijken.
- IVR bij de telefoniste, waarmee het serviceprotocol kan worden geautomatiseerd, bellers kunnen worden geholpen zelf de juiste afdeling te vinden of online informatie kunnen krijgen.
- Intelligente herkenning die het beantwoorden van oproepen tot 25% verhoogt, waarbij altijd een lokaal nummer in het netnummer wordt geïdentificeerd.
- Telefonie-API’s en APP’s voor uw CRM, helpdesk of virtuele winkel beheren het nummer dat naar Directcall wordt overgedragen rechtstreeks bij de operator.
Gebruikers van LiveAgent kunnen hier gratis proefversie van een DirectCall-lijn aanvragen.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent en DirectCall zijn nu partners, waardoor de DirectCall VoIP-integratie eenvoudiger dan ooit is geworden. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor het verbinden van een DirectCall VoIP-nummer met uw callcenter.
Als u DirectCall wilt verbinden met het LiveAgent callcenter, log dan in op uw LiveAgent-account en volg de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers
3. Zoeken naar DirectCall
4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in
Kosten van integratie van DirectCall:
DirectCall en LiveAgent zijn partners. Dus als je een abonnement hebt bij LiveAgent, is de integratie gratis. DirectCall brengt echter kosten in rekening voor zijn diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.
Voordelen van DirectCall
- Kosteneffectief
- Verbeterde CX
- Geavanceerde functionaliteiten
- toegang over heel Brazilië
- hoge beschikbaarheid
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de video hieronder
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Directcall integration!
Frequently Asked Questions
Wat is DirectCall?
DirectCall is een Braziliaanse operator gespecialiseerd in VoIP en vaste telefonie in alle netnummers in Brazilië, geautoriseerd door Anatel.
Hoeveel kost het om DirectCall te integreren met LiveAgent?
LiveAgent heeft DirectCall al geïntegreerd. Integratie is dus gratis. Houd er echter rekening mee dat DirectCall kosten in rekening brengt voor zijn diensten.
Hoe implementeert u een DirectCall VoIP-nummer in LiveAgent?
Zoals we eerder vermeldden, maakt DirectCall al deel uit van LiveAgent. Log gewoon in en volg deze handleiding: Navigeer naar Configuraties > Bel > Cijfers > DirectBellen. Voeg het VoIP-nummer toe en gebruik het meteen
Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware
LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.
ComTalk is een telecommunicatiebedrijf dat diensten levert in heel Europa met het hoofdkantoor in Denemarken. Het bedrijf staat bekend om kwaliteitsproducten en geweldige klantenservice. LiveAgent werkt samen met ComTalk om een betere oplossing te bieden aan klanten die hun VoIP-nummers willen verbinden met het LiveAgent callcenter. Integratie van ComTalk in LiveAgent kost klanten geen extra kosten. Neem contact op met ComTalk om een VoIP-nummer te bekomen en volg eenvoudige stappen om het te verbinden met LiveAgent. Voordelen zijn effectieve communicatie, betere klantenervaring, lagere kosten en betere toegang via meerdere apparaten. Daarnaast biedt LiveAgent een 30-daagse gratis proefperiode voor de ComTalk-integratie.