Gratis proefperiode

DirectCall

Wat is DirectCall?

DirectCall, opgericht in 1994, biedt lokale nummers, 0800 of 30xx in alle netnummers in Brazilië, met overdraagbaarheid.
Nummers waarmee u lokale oproepen kunt beantwoorden in steden waar uw bedrijf niet eens een fysieke infrastructuur heeft, direct bij de exploitant. Directcall is door Anatel geautoriseerd voor vaste en IP-telefonie en onderscheidt zich door een eigen ontwikkeling en robuuste infrastructuur.

DirectCall biedt ook:

  • Opname bij de telefoniste, wat het zoeken en reproduceren van tot 5 jaar opgenomen gesprekken voor managers direct op de Directcall-webfragmenten kan vergemakkelijken.
  • IVR bij de telefoniste, die het serviceprotocol kan automatiseren, bellers kan helpen om zelf de juiste afdeling te vinden, of online informatie.
  • Intelligente herkenning die het beantwoorden van oproepen tot 25% verhoogt, waarbij altijd een lokaal nummer in het netnummer wordt geïdentificeerd.
  • Telefonie-API’s en APP’s voor uw CRM, helpdesk of virtuele winkel beheren het nummer dat wordt overgedragen naar Directcall rechtstreeks bij de telefoniste.

Gebruikers van LiveAgent kunnen hier gratis proefversie van een DirectCall-lijn aanvragen.

Hoe kunt u het gebruiken?

LiveAgent en DirectCall zijn nu partners, waardoor de DirectCall VoIP-integratie eenvoudiger dan ooit is geworden. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor het verbinden van een DirectCall VoIP-nummer met uw callcenter.

Als u DirectCall wilt verbinden met het LiveAgent-callcenter, log dan in op uw LiveAgent-account en volg de instructies .

1. Log in op uw LiveAgent-account

2. Navigeer naar Nummers

DirectCall

3. Zoeken naar DirectCall

DirectCall

4. Klik op toevoegen

5. Voer de vereiste inloggegevens in

DirectCall

Kosten van integratie van DirectCall:

DirectCall en LiveAgent zijn partners. Dus als je een abonnement hebt bij LiveAgent, is de integratie gratis. DirectCall brengt echter kosten in rekening voor zijn diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.

Voordelen van DirectCall

  • Kosteneffectief
  • Verbeterde klantenervaring
  • geavanceerde functionaliteiten
  • toegang tot heel Brazilië
  • hoge beschikbaarheid

Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!

Try it right now

Vaak gestelde vragen

Wat is DirectCall?

DirectCall is een Braziliaanse operator gespecialiseerd in VoIP en vaste telefonie in alle netnummers in Brazilië, geautoriseerd door Anatel.

Hoeveel kost het om DirectCall te integreren met LiveAgent?

LiveAgent heeft DirectCall al geïntegreerd. Integratie is dus gratis. Houd er echter rekening mee dat DirectCall kosten in rekening brengt voor zijn diensten.

Hoe implementeert u een DirectCall VoIP-nummer in LiveAgent?

Zoals we eerder vermeldden, maakt DirectCall al deel uit van LiveAgent. Log gewoon in en volg de onderstaande gids:

1. Navigeer naar Configuraties & Bel & Cijfers & DirectCall

2. Voeg het VoIP-nummer toe en gebruik het meteen

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo