Partner
Wat is DirectCall?
DirectCall, opgericht in 1994, biedt lokale nummers, 0800 of 30xx in alle netnummers in Brazilië, met overdraagbaarheid.
Nummers waarmee u lokale oproepen kunt beantwoorden in steden waar uw bedrijf niet eens een fysieke infrastructuur heeft, direct bij de exploitant. Directcall is door Anatel geautoriseerd voor vaste en IP-telefonie en onderscheidt zich door een eigen ontwikkeling en robuuste infrastructuur.
DirectCall biedt ook:
Opname bij de telefoniste, wat het zoeken en reproduceren van tot 5 jaar opgenomen gesprekken voor managers direct op de Directcall-webfragmenten kan vergemakkelijken.
IVR bij de telefoniste, die het serviceprotocol kan automatiseren, bellers kan helpen om zelf de juiste afdeling te vinden, of online informatie.
Intelligente herkenning die het beantwoorden van oproepen tot 25% verhoogt, waarbij altijd een lokaal nummer in het netnummer wordt geïdentificeerd.
Telefonie-API’s en APP’s voor uw CRM, helpdesk of virtuele winkel beheren het nummer dat wordt overgedragen naar Directcall rechtstreeks bij de telefoniste.
Gebruikers van LiveAgent kunnen hier gratis proefversie van een DirectCall-lijn aanvragen.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent en DirectCall zijn nu partners, waardoor de DirectCall VoIP-integratie eenvoudiger dan ooit is geworden. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor het verbinden van een DirectCall VoIP-nummer met uw callcenter.
Als u DirectCall wilt verbinden met het LiveAgent callcenter, log dan in op uw LiveAgent-account en volg de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers
3. Zoeken naar DirectCall
4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in
Kosten van integratie van DirectCall:
DirectCall en LiveAgent zijn partners. Dus als je een abonnement hebt bij LiveAgent, is de integratie gratis. DirectCall brengt echter kosten in rekening voor zijn diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.
Voordelen van DirectCall
Kosteneffectief
Verbeterde klantenervaring
Geavanceerde functionaliteiten
Toegang tot heel Brazilië
Hoge beschikbaarheid
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de video hieronder

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!
Frequently asked questions
Wat is DirectCall?
DirectCall is een Braziliaanse operator gespecialiseerd in VoIP en vaste telefonie in alle netnummers in Brazilië, geautoriseerd door Anatel.
Hoeveel kost het om DirectCall te integreren met LiveAgent?
LiveAgent heeft DirectCall al geïntegreerd. Integratie is dus gratis. Houd er echter rekening mee dat DirectCall kosten in rekening brengt voor zijn diensten.
Hoe implementeert u een DirectCall VoIP-nummer in LiveAgent?
Zoals we eerder vermeldden, maakt DirectCall al deel uit van LiveAgent. Log gewoon in en volg deze handleiding: Navigeer naar Configuraties > Bel > Cijfers > DirectBellen. Voeg het VoIP-nummer toe en gebruik het meteen
LiveAgent is een klantenservicesoftware die partnerschappen aangaat met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook leermiddelen zoals een blog, woordenlijst en webinars. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangen gebruikers inloggegevens om direct toegang te krijgen tot hun account. De website maakt gebruik van cookies en biedt een persoonlijk gesprek om te ontdekken hoe het bedrijf kan helpen.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en andere diensten aan. Het heeft een ondersteuningsportaal, gegevensmigratie, systeemstatus en logboek wijzigen. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten en werkt samen met VoIP-partners. Er is een partnerprogramma beschikbaar. Er is ook een blog, woordenlijst, academie en kostencalculator. Het bedrijf biedt een gratis proefperiode aan en heeft sales contacten en sociale media-accounts. De installatie wordt in realtime verwerkt en er wordt een bericht met inloggegevens naar uw e-mailadres gestuurd.
Oproep tagging is een krachtige zakelijke tool die labels op telefoongesprekken plaatst op basis van context in het callcenter en kan helpen bij het categoriseren en stroomlijnen van contactcentrumprocessen. Het gebruik ervan biedt voordelen voor een betere klantenservice, zoals gepersonaliseerde service aan klanten, eerdere interacties met klanten en analyse van oproepopnames om patronen in problemen met de klantenservice te identificeren. Callcentersjablonen, callcentertools en efficiënt gebruik van de oproepdispositie kunnen ook zorgen voor betere klantenservice. LiveAgent biedt oplossingen voor inkomende en uitgaande gesprekken, evenals andere software voor klantenondersteuning.
Het blokkeren van ongewenste VoIP-oproepen is cruciaal om de productiviteit te behouden en gevoelige informatie te beschermen. Het kan handmatig of geautomatiseerd gebeuren, en het is mogelijk om apps te gebruiken om spamoproepen te detecteren en te filteren. Het is ook belangrijk om geschikte callcentermedewerkers in te huren en een solide instroom- en trainingsprogramma op te zetten om klanttevredenheid en retentie te verbeteren. Mocht je bedreigende of intimiderende oproepen ontvangen, is het verstandig om de relevante autoriteiten op de hoogte te stellen.