Partner
BR DID is een betrouwbare leverancier van telecommunicatie-oplossingen voor ondernemingen van verschillende omvang. Ze hebben met succes een sterke aanwezigheid opgebouwd in meer dan 900 steden in het Braziliaanse landschap.
Via de veelzijdige BR DID-service krijgen bedrijven talloze opties om gebruik te maken van hun VoIP-nummer. Of het nu via een mobiele applicatie is, een IP-telefoon, een PBX-systeem of zelfs door oproepen rechtstreeks naar een mobiel apparaat te sturen, BR DID zorgt voor naadloze communicatie via meerdere platforms.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent heeft onlangs een partnerschap gesloten met BR DID, waardoor het integratieproces nog nooit eerder zo eenvoudig is geworden. Belangrijk is dat er geen extra kosten in rekening worden gebracht door LiveAgent wanneer u uw BR DID-nummer verbindt met uw callcenter.
Om uw BR DID-service te koppelen aan het LiveAgent-callcenter, logt u eenvoudigweg in op uw LiveAgent-account en volgt u de stapsgewijze richtlijnen die worden verstrekt.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers

3. Zoek naar BR DID

4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in

Kosten van het integreren van BR DID:
Een LiveAgent-abonnement wordt geleverd met gratis integratie, maar BR DID heeft zijn diensten tegen betaling omdat ze een onafhankelijk bedrijf zijn.
Voordelen van BR DID:
- Kosteneffectief
- Schaalbaarheid
- Verbeterde CX.
- Toegang in Braziliƫ.
Meer weten over hoe callcentersoftware werkt? Bekijk de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free BR DID integration!
LiveAgent is een hoogst gewaardeerde helpdesk software met meer dan 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt verschillende soorten spraakcommunicatie, waaronder telefoon naar telefoon, telefoon naar computer en computer naar computer. Spraakcommunicatie heeft voordelen zoals natuurlijkere en snellere communicatie met emoties. LiveAgent stroomlijnt het werk van vertegenwoordigers door alle spraakcommunicatie op ƩƩn plaats mogelijk te maken.
Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring
LiveAgent's servicedesk software integrates all customer communication channels into one platform, making it easier to manage and serve customers effectively.