Virtual-Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Gelegen in Luzern, Zwitserland, staat Virtual-Call als een toonaangevende communicatiedienstverlener. Opgericht in 2013, heeft het consequent de sector geleid in het aanbieden van eersteklas spraakbeëindiging, op de cloud gebaseerde private branch exchange (PBX), SIP trunking (Session Initiation Protocol) en Microsoft Teams Direct Routing.
Zijn invloed strekt zich uit over nationale grenzen heen en bedient kleine tot grote ondernemingen in Oostenrijk, Brazilië, Duitsland, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland, en richt zich op een internationale klantenkring. Zijn uitgebreide dienstenportfolio omvat het leveren van volledige PSTN-service, inclusief nummerportabiliteit, nood- en nationale beëindiging, in samenwerking met gerenommeerde producten zoals Cloud PBX, SIP Trunk, Microsoft Teams Direct Routing, en internationale telefoonnummers in landen zoals Duitsland, Oostenrijk, Spanje, Brazilië, het Verenigd Koninkrijk en Ierland.
Met een scherp begrip van diverse zakelijke behoeften, past Virtual-Call op unieke wijze telecommunicatie-oplossingen aan, waarbij het zijn toewijding versterkt om zowel lokale als wereldwijde bedrijven te bedienen.
Virtual-Call’s eersteklas cloud telefoniediensten omvatten een uitgestrekt gebied, met:
– Cloud PBX
– SIP Trunk
– MS Teams Direct Routing
– SMS termination
– Nationale en noodstop-telefoonnummers in 30 landen
– Telefoonnummers voor het ontvangen van oproepen uit meer dan 80 landen
In Brazilië onderhouden we ook een lokaal contactpunt en bieden geografische telefoonnummers, 0800 en 030xx, in alle regio’s. Alles is ontworpen om naadloos aan te sluiten bij de specifieke behoeften van uw bedrijf.
Virtual-Call belooft de perfecte mix van flexibiliteit en schaalbaarheid, waardoor bedrijven hun maximale potentieel kunnen ontsluiten. Het primaire doel is om kosteneffectieve, geavanceerde telecommunicatie-oplossingen te bieden voor ondernemingen, met als doel een significant positief effect op hun operationele landschap, ofwel door tastbare besparingen of verhoogde productiviteit.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent kondigt een spannende samenwerking aan en heeft de krachten gebundeld met Virtual-Call om een naadloze integratie van Virtual-Call-nummers in uw callcenter-processen te garanderen. Wat deze samenwerking nog specialer maakt, is de inzet van LiveAgent om deze integratie uit te voeren zonder extra kosten van uw kant.
Wanneer u klaar bent om uw Virtual-Call te verbinden met het LiveAgent-callcenter, logt u eenvoudigweg in op uw LiveAgent-account en volgt u de aangegeven instructies. Dit eenvoudige proces maakt het koppelen van deze twee systemen een fluitje van een cent.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers
3. Zoek naar Virtual-Call
4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in
Kosten van het integreren van Virtuele Oproep:
Een LiveAgent-abonnement omvat integratie zonder extra kosten, terwijl Virtual-Call zijn diensten aanbiedt tegen betaling, aangezien het opereert als een onafhankelijke onderneming.
Voordelen van Virtual-Call:
- Verbeterde connectiviteitsmogelijkheden
- Kosteneffectieve oplossingen
- Topklantenservice
- Toegang in Zwitserland, Oostenrijk, Duitsland, Spanje, Brazilië, Verenigd Koninkrijk en Ierland.
- Schaalbaarheid
- Hoge betrouwbaarheid
- Verbeterde beveiliging
Zou u meer willen weten over hoe callcenter software werkt? Bekijk de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Virtual-Call integration!
Voiceland is een gespecialiseerde telefoonaanbieder voor bedrijven en professionals met betrouwbare en op maat gemaakte telefoondiensten. Het biedt kosteneffectieve VoIP-oplossingen met hoge betrouwbaarheid en verbeterde beveiliging. Integratie met LiveAgent is eenvoudig en kosteloos, en Voiceland biedt een gratis proefperiode.
Telemarketingsoftware kan bedrijven helpen bij het vergroten van klantcontact en verkoop. Belangrijke functies zijn onder meer een telefoonkiezer en ondersteuning voor uitgaande oproepcampagnes. Gebruikers moeten echter rekening houden met beperkingen, zoals een gebrek aan training in telemarketingtechnieken en beperkte integratie met andere tools. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces, waarmee bedrijven alle klantcommunicatie op één plaats kunnen beheren. Gratis Nederlandse ticketing software is een handige tool voor bedrijven die hun klantencommunicatie willen stroomlijnen. LiveAgent biedt daarnaast integratie met Axigen voor kantoorsamenwerking. LiveAgent heeft diverse functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, zelfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware.