Partner
Wat is VoIP.ms?
VoIP.ms is een VoIP-provider die streeft naar lokale en internationale verbindingen van de beste kwaliteit voor alle klanten over de hele wereld. Het bedrijf biedt zeer flexibele, functierijke cloudgebaseerde communicatiediensten.
Hun algemene doel is om betrouwbaar, flexibel en betaalbaar te zijn. Het bedrijf werd opgericht in 2007 met kantoren in Canada, de Verenigde Staten en Mexico.
Hoe kunt u het gebruiken?
U kunt LiveAgent gebruiken in combinatie met VoIP.ms om uw eigen virtuele callcenter te creëren. Koppel gewoon uw VoIP.ms-telefoonnummers en begin met het bieden van telefonische ondersteuning vanaf elk apparaat. Zodra uw nummer is gekoppeld, kunt u uw contact phone numbers, create Interactive Voice Response (IVR) structuren om de oproepen naar rechts te routeren afdelingen, één-op-één-gesprekken voeren of videogesprekken en nog veel meer.
Callcentra worden als essentieel beschouwd voor het verhogen van de klantentevredenheid en het bieden van een geweldige klantenservice-ervaring. U kunt ze gebruiken om de klantenservice te verbeteren, verkoopgesprekken te voeren, feedback van klanten te verzamelen via enquêtes.
Samen met andere efficiënte klantentools zoals realtime klantenchat, ticketsysteem , sociale media of kennisbank creëer je de ultieme helpdesk die de berichten van elk communicatiekanaal stroomlijnt. Bekijk de onderstaande video om de mogelijkheden van het callcenter van onze multifunctionele software te zien.
Hoeveel kost het om te integreren met LiveAgent?
VoIP.ms is een onafhankelijk bedrijf dat kosten in rekening brengt voor de geleverde diensten. De integratie met LiveAgent is echter gratis. Zolang u actieve VoIP.ms- en LiveAgent-abonnementen heeft, kunt u de twee apps verbinden en een callcenter maken.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van VoIP.ms?
- Hoge betrouwbaarheid en tevredenheid
- Levert in meer dan 125 landen
- Functierijke VoIP oplossing
- Betalingsopties zonder contractopties
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoIP.ms integration!
Hoe integreert u VoIP.ms met LiveAgent?
Er is geen integratieplug-in nodig dankzij de ingebouwde functies van LiveAgent. Bij het aanmaken van een nieuw nummer voor uw telefooncentrale kunt u gewoon VoIP.ms als uw provider selecteren. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u uw VoIP.ms-nummer kunt verbinden met LiveAgent.
Uw VoIP.ms-nummer verbinden met LiveAgent
- Maak gratis uw VoIP.ms-account aan en log in. Mogelijk moet u uw account verifiëren via email of via VoIP.ms live chat. Zodra u toegang heeft tot uw account, kunt u bepalen wat voor soort apparatuur u gaat gebruiken. U kunt een hardwareapparaat of een softphone kiezen.
U ontvangt inloggegevens op uw e-mailadres en u moet deze verder gebruiken om uw oproepapparaat te definiëren in de VoIP.ms-configuratie. Als u klaar bent, ontvangt u uw SIP/IAX hoofdgebruikersnaam.

- De volgende stap is het aanschaffen van uw DID-nummer. U kunt ook een bestaande aansluiten als u die hebt. Ga naar DID-nummers > Bestel DID(s) en kies een nummer dat past bij uw behoeften.

- Open uw LiveAgent-account en ga naar Configuratie > Bel > Cijfers. Klik op de oranje knop Aanmaken om een nieuw nummer toe te voegen en selecteer VoIP.ms in de lijst met providers.
- Vul daarna uw VoIP.ms gebruikersnaam, wachtwoord en telefoonnummer in waarmee u verbinding wilt maken met LiveAgent. U kunt ook de afdeling kiezen waarnaar de oproepen worden doorgeschakeld, een uitbelvoorvoegsel en andere opties. Als u klaar bent, klikt u op Toevoegen.

Uw VoIP.ms-nummer is nu verbonden met LiveAgent en u kunt beginnen met bellen en gebeld worden door klanten. Als u meer wilt weten over het leveren van klantenservice aan callcentra, ga dan naar de LiveAgent academy. Of bekijk onze producttourvideo om alles te zien wat LiveAgent te bieden heeft.
Looking to enhance your customer support experience?
LiveAgent's integration with VoIP.ms allows you to seamlessly connect your LiveAgent account with VoIP.ms's reliable VoIP (Voice over Internet Protocol) services.
Frequently asked questions
Wat is VoIP.ms?
VoIp.ms is een VoIP-provider. VoIP staat voor Voice over IP. Simpel gezegd, u kunt bellen en gebeld worden met een internetverbinding.
Waarom zou iemand een VoIP-nummer hebben?
Het hebben van een VoIP-nummer heeft een aantal voordelen. Zo kan uw bedrijf eenvoudig vanaf vele apparaten, via meerdere nummers en locaties opereren. Het is zeer betrouwbaar, kostenefficiënt en verbetert de klantenervaring.
Wat zijn de kosten van VoIP.ms integratie?
LiveAgent biedt VoIP.ms-integratie zonder extra kosten. Maar VoIP.ms rekent zijn diensten onafhankelijk af.
De tekst gaat over zakelijke Voice over IP (VoIP) en legt de concepten van klantenondersteuning uit. Er wordt ook informatie gegeven over LiveAgent, een klantenservicesoftware, en de functies en integraties die beschikbaar zijn. Er worden ook prijzen, alternatieven en testimonials vermeld. Het artikel eindigt met een bericht over het opstarten van een LiveAgent-account en het ontvangen van inloggegevens.
Het gegeven tekstbestand bevat informatie over de algemene voorwaarden, het privacybeleid en de AVG van Quality Unit NV. Het beschrijft ook het opstarten van LiveAgent en biedt een optie om een persoonlijk gesprek te plannen met LiveAgent om te zien hoe zij kunnen helpen bij het bedrijf. De website maakt gebruik van cookies en biedt verschillende manieren om contact op te nemen, waaronder contactformulieren, Messenger, Whatsapp en live chat.
LiveAgent biedt verschillende klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem en cliëntenportaalsoftware. Neem contact op via de verstrekte sales contactnummers of plan een demo. Na aanmelding stuurt LiveAgent inloggegevens per e-mail. De website maakt gebruik van cookies en het privacybeleid en cookiebeleid zijn van toepassing.
LiveAgent biedt verschillende klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning via hun ondersteuningsportaal, gegevensmigratie en systeemstatus. Er is een blog, woordenlijst, academie, sjablonen, webinars en een kostencalculator beschikbaar op de website. Klanten kunnen contact opnemen via meerdere sales- en sociale media-kanalen en zich aanmelden voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van updates en kortingen. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht met inloggegevens gestuurd en wordt het dashboard opgestart. De website maakt gebruik van cookies volgens hun privacy- en cookiebeleid.