Partner
Wat is MCN Telecom?
MCN Telecom Group is een communicatie-operator en een softwareproductontwikkelaar, die sinds 2000 grootschalige projecten uitvoert. Het bedrijf ontwikkelt momenteel zijn activiteiten in Europa. Als operator is het bedrijf vertegenwoordigd in vier Europese landen, Hongarije, Duitsland, Slowakije en Oostenrijk. Het heeft zijn eigen infrastructuur, zoals communicatieknooppunten, en de benodigde licenties in alle landen waar het actief is. Een individuele benadering wordt toegepast voor een betere klantenservice.
MCN Telecom biedt cloudgebaseerde oplossingen op een betrouwbare, gemakkelijke en kostenefficiënte manier.
Het biedt gelijke kansen op het gebied van klantenservice, ongeacht de grootte van het bedrijf: een persoonlijke manager voor elke klant, meertalige facturering en technische ondersteuning in vijf talen.
Individuele klantenbenadering
- meer dan 30% van de oplossingen wordt aangeboden voor € 0
- een virtuele telefooncentrale aansluiten voor drie abonnees zonder abonnementskosten
- geografische en nomadische nummers zijn gratis verbonden
- een gratis proefperiode van 10 dagen is altijd beschikbaar voor nieuwe klanten
- persoonlijke manager tijdens kantooruren voor elke klant, ongeacht het volume van de gekochte diensten
- mogelijkheid van directe verbinding in één SIP-trunk van een onbeperkt aantal geografische en nomadische nummers in 5 landen: 50 grote steden in Oostenrijk, Hongarije, Duitsland, Slowakije. Activering van de dienst – 0€
- abonnees kunnen altijd rekenen op de persoonlijke benadering en technische ondersteuning van een personal manager, 24 uur per dag, 7 dagen per week
- de aangeboden oplossingen helpen de communicatiekosten te verlagen zonder verlies van kwaliteit en functionaliteit
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent en MCN Telecom zijn nu partners, waardoor de ClickPhone-integratie eenvoudiger dan ooit is geworden. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor het verbinden van een MCN Telecom VoIP-nummer met uw callcenter.
Als u MCN Telecom wilt verbinden met het LiveAgent-callcenter, log dan in op uw LiveAgent-account en volg de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers

3. Zoeken naar MCN Telecom

4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in

Kosten van integratie van MCN Telecom:
MCN Telecom en LiveAgent zijn partners. Als je dus een abonnement bij LiveAgent hebt, is de integratie gratis. MCN Telecom brengt echter kosten in rekening voor haar diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.
Voordelen van MCN Telecom
- kostenefficiënt
- verbeterde klantenervaring
- toegang in Oostenrijk, Duitsland, Hongarije en Slowakije
- hoge betrouwbaarheid
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free MCN Telecom integration!
Frequently asked questions
Wat is MCN Telecom?
MCN Telecom Group is een communicatie-operator en een softwareproductontwikkelaar vertegenwoordigd in Hongarije, Duitsland, Slowakije en Oostenrijk.
Hoeveel kost het om MCN Telecom te integreren met LiveAgent?
Integratie is gratis als u een LiveAgent-account heeft. MCN Telecom brengt kosten in rekening voor haar diensten.
Hoe implementeert u een MCN Telecom VoIP-nummer in LiveAgent?
Zoals we eerder vermeldden, maakt MCN Telecom al deel uit van LiveAgent. Log gewoon in en navigeer naar Configuraties, klik op Bel & Cijfers & MCN Telecom. Voeg het VoIP-nummer toe en je bent meteen klaar om het te gebruiken.
Callcenters worden steeds belangrijker voor bedrijven, maar ze hebben ook hoge operationele kosten. Het bieden van ondersteuning via verschillende kanalen en het gebruik van callcentersoftware kan echter de kwaliteit van de dienstverlening verbeteren, evenals de klantentevredenheid. Virtuele callcenters kunnen bedrijfskosten en arbeidskosten verlagen en klanten in staat stellen ondersteuning te krijgen in meerdere talen en tijdzones. Callcentersoftware biedt ook flexibiliteit voor vertegenwoordigers, zoals de mogelijkheid om oproepen vanuit huis te beantwoorden. Terugbelfuncties kunnen ook de klantentevredenheid verhogen door de tijd van klanten te respecteren.
Het is belangrijk om bij het maken van klantenservicescripts rekening te houden met onder meer introducties, communicatie, crisissituaties en gespreksbeëindiging. Empathie en begrip zijn essentieel voor medewerkers van de klantenservice. Verschillende voorbeelden van callcentersjablonen worden gegeven om te helpen bij het doorverwijzen van klanten naar de juiste afdelingen. LiveAgent is een betaalbaar systeem voor klantenservice en biedt ook ondersteuning.
Klantenservice met meerdere kanalen
Bedrijven die aan de verwachtingen van hun klanten voldoen, hebben hogere klantentevredenheid en retentiepercentages. Er is een verschil tussen multichannel- en omnichannel-klantenondersteuning. De voordelen van klantenservice met meerdere kanalen zijn verhoogd rendement op investering, verbeterde klantenervaring en -inzichten, verminderd klantenverloop, verbeterde merkzichtbaarheid, kostenbesparing, automatiseringsmogelijkheden en beter begrip van klanten. Er moet worden gezorgd voor een perfecte mobiele respons en aandacht besteed aan sociale media en selfservice, terwijl live chatten erg populair is.