Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

MultiTEL

Wat is MultiTEL?

MultiTEL is een VoIP-serviceprovider met kosteneffectieve communicatieoplossingen. Ze leveren diensten op wereldschaal, met points of presence op alle continenten. Naast wereldwijde dekking biedt MultiTEL ook analysetools die kunnen worden gebruikt voor het bijhouden van inkomende en uitgaande oproepen en sms-volumes.

Hoe kunt u MultiTEL gebruiken met LiveAgent?

MultiTEL is een van de VoIP-providers die wordt ondersteund door LiveAgent-helpdesksoftware. U kunt het kiezen als uw aanbieder van telecommunicatiediensten. Het enige wat u hoeft te doen is uw telefoonnummer te ontvangen, het te verbinden met LiveAgent en te beginnen met het verstrekken en ontvangen van klantenoproepen als onderdeel van uw helpdesk met meerdere kanalen.

LiveAgent’s callcenterfuncties kunnen u helpen bij het beheren van klantenoproepen. Routeer de oproepen naar de juiste vertegenwoordigers , maak aangepaste IVR-structuren om uw klanten te helpen om specifieke afdelingen te bereiken , maak videogesprekken of luister naar uw eerdere gesprekken die zijn opgeslagen in geschiedenis .

Wilt u meer weten, bekijk dan onderstaande video om te zien hoe het LiveAgent callcenter in de praktijk werkt.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Wat zijn de voordelen van het gebruik van MultiTEL?

  • Wereldwijde dekking
  • Wereldwijde telefoonnummers
  • Een handige selectie van functies
  • Analysetools voor bellen en sms’en

Create your own call center today!

Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support

FREE TRIAL

Is de MultiTEL-integratie met LiveAgent gratis?

De integratie is al inbegrepen in een LiveAgent-abonnement en u hoeft geen extra kosten te betalen. Zodra u toegang heeft tot zowel MultiTEL als LiveAgent, kunt u eenvoudig uw MultiTEL-nummer verbinden met onze helpdesk en beginnen met bellen.

Hoe kunt u MultiTEL integreren met LiveAgent?

MultiTEL is al geïntegreerd in LiveAgent, u hoeft alleen uw MultiTEL-nummer toe te voegen en een eenvoudige configuratie uit te voeren. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u het proces kunt voltooien.

  • Ga naar de MultiTEL website en maak een account aan. Het is gratis. Nadat u bent ingelogd, gaat u naar uw dashboard en klikt u op Nummers; Mijn nummers en selecteer Nummers huren . Vul het contactformulier in en MultiTEL neemt contact met u op. Zodra u uw nummer van MultiTEL hebt gekregen, gaat u naar uw LiveAgent-account.
MultiTEL-dashboard met nummeropties
Huur een MultiTEL nummer
  • Ga in uw LiveAgent-dashboard naar Configuratie; Bel; Cijfers . Klik op de aanmaakknop bovenaan om uw MultiTEL-nummer toe te voegen aan het systeem. Selecteer vervolgens MultiTEL uit de lijst met providers.
LiveAgent-oproepnummerscherm met de mogelijkheid om een ​​nieuw nummer aan te maken
Een MultiTEL-nummer toevoegen

Geef nu uw MultiTEL-gebruikersnaam, wachtwoord en nummer op. Selecteer de afdeling waar de oproepen naartoe moeten gaan, noem het nummer en selecteer of u wilt dat de oproepen worden opgenomen. Klik op Toevoegen en u bent klaar.

Configuratiescherm MultiTEL-nummer in LiveAgent
Voltooi de configuratie

Uw MultiTEL-nummer is nu verbonden met LiveAgent en u kunt oproepen van klanten beantwoorden. Naast callcenter biedt LiveAgent een breed scala aan helpdesktools in één ticketsysteem – emails, live chat, klantenportaal, of sociale media zoals Facebook, Instagram en Twitter.

Lees meer over LiveAgent op onze pagina met functies of bekijk de video hieronder voor een volledig rondleiding door onze toolset.

LiveAgent Product Tour

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Vaak gestelde vragen

Wat is MultiTEL?

MultiTEL is een VoIP-provider die wereldwijde nummers, een verscheidenheid aan belfuncties en analysetools biedt voor bellen en sms'en.

Kan ik MultiTEL integreren met LiveAgent?

MultiTEL-nummers kunnen eenvoudig worden toegevoegd aan LiveAgent dankzij onze geïntegreerde functie. Hier is hoe het te doen.

  • Open LiveAgent en ga naar Configuratie; Bel; Cijfers
  • Maak een nieuw nummer aan en selecteer MultiTEL uit de lijst met providers
  • Voeg uw nummer en andere details toe en klik op Toevoegen

Is de MultiTEL-integratie met LiveAgent gratis?

De integratie is gratis als onderdeel van ons all-inclusive LiveAgent-abonnement en er zijn geen extra kosten

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo