MultiTEL integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is MultiTEL?
MultiTEL is een VoIP-serviceprovider met kosteneffectieve communicatieoplossingen. Ze leveren diensten op wereldschaal, met aanwezigheidspunten op alle continenten. Naast wereldwijde dekking biedt MultiTEL ook analyse-tools die kunnen worden gebruikt voor het volgen van inkomende en uitgaande oproepen en tekstberichten berichtvolumes.
Hoe kunt u MultiTEL gebruiken met LiveAgent?
MultiTEL is een van de VoIP-providers die wordt ondersteund door LiveAgent-helpdesksoftware. U kunt het kiezen als uw aanbieder van telecommunicatiediensten. Het enige dat u hoeft te doen, is uw oproepnummer opvragen, dit verbinden met LiveAgent en klantenoproepenbeginnen en ontvangen > als onderdeel van uw helpdesk met meerdere kanalen.
LiveAgent callcenterfuncties kunnen u helpen bij het beheer van klantengesprekken. Routeer de gesprekken naar rechts vertegenwoordigers, maak aangepaste IVR-structuren om uw klanten te helpen specifieke afdelingen te bereiken, maakt u videogesprekken of luister naar uw eerdere gesprekken die zijn opgeslagen in LiveAgent’s geschiedenis.
Wilt u meer weten, bekijk dan onderstaande video om te zien hoe het LiveAgent callcenter in de praktijk werkt.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van MultiTEL?
- Wereldwijde dekking
- Wereldwijde telefoonnummers
- Een nuttige selectie van functies.
- Bel- en sms-analysetools
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 30-day trial and provide better phone support
Is de MultiTEL-integratie met LiveAgent gratis?
De integratie is al inbegrepen in een LiveAgent-abonnement en u hoeft geen extra kosten te betalen. Zodra u toegang heeft tot zowel MultiTEL als LiveAgent, kunt u eenvoudig uw MultiTEL-nummer koppelen aan onze helpdesk en beginnen met bellen.
Hoe kunt u MultiTEL integreren met LiveAgent?
MultiTEL is al geïntegreerd in LiveAgent, u hoeft alleen uw MultiTEL-nummer toe te voegen en een eenvoudige configuratie uit te voeren. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u het proces kunt voltooien.
- Ga naar de website van MultiTEL en maak een account aan. Het is gratis. Nadat u bent ingelogd, gaat u naar uw dashboard en klikt u op Nummers > Mijn nummers en selecteer Nummers huren. Vul het contactformulier in en MultiTEL neemt contact met u op. Zodra u uw nummer van MultiTEL heeft ontvangen, gaat u naar uw LiveAgent-account.
- Ga in uw LiveAgent-dashboard naar Configuratie > Bel > Cijfers. Klik bovenaan op de knop Aanmaken om uw MultiTEL-nummer toe te voegen aan het systeem. Selecteer vervolgens MultiTEL in de lijst met providers.
Geef nu uw MultiTEL-gebruikersnaam, wachtwoord en nummer op. Selecteer de afdeling waar de oproepen naartoe moeten gaan, noem het nummer en selecteer of u wilt dat de oproepen worden opgenomen. Klik op Toevoegen en u bent klaar.
Uw MultiTEL-nummer is nu verbonden met LiveAgent en u kunt oproepen van klanten beantwoorden. Naast het callcenter biedt LiveAgent een breed scala aan helpdesktools in één ticketsysteem – emails, live chat, klantenportaal of sociale media zoals Facebook, Instagram en Twitter.
Lees meer over LiveAgent op onze pagina met functies of bekijk de onderstaande video voor een volledige rondleiding door onze toolset.
Ready to take your call center to the next level?
With LiveAgent's MultiTEL seamless integration, you can handle multiple phone lines and improve your team's productivity.
Frequently Asked Questions
What is MultiTEL?
MultiTEL is a VoIP provider that offers global numbers, a variety of calling features and analytic tools for calling and text messaging.
Is the MultiTEL integration with LiveAgent free?
The integration is free as a part of our all-inclusive LiveAgent plan and there are no additional charges
Can I integrate MultiTEL with LiveAgent?
MultiTEL numbers can be easily added into LiveAgent thanks to our built-in feature. Here's how to do it: Open LiveAgent and go to Configuration > Call > Numbers. Create a new number and select MultiTEL from the list of providers. Add your number and other details and click on Add.
LiveAgent is a VoIP-based customer support software that offers various modules such as call centers, complaints management, and email management. The company provides a free trial period for VoIP integration with VoipTel International and no additional costs for connecting a VoipTel VoIP-number with the software. The article also explains VoIP technology and how it works, and provides information about LiveAgent as a VoIP-supported customer service software.
The text discusses the use of VoIP in business, with a focus on customer support through the LiveAgent software platform. The benefits of VoIP services, such as cost savings and advanced communication features, are highlighted. Businesses are advised to consider factors like flexibility and mobile app support when choosing a VoIP provider. The article also includes information on pricing, alternatives, and testimonials for LiveAgent. Overall, the text emphasizes the value of effective customer support in driving business success.
LiveAgent is a customer service software that offers various features and integrations. They also have a support portal and offer data migration and system status updates. The company prides itself on its awards and customer reviews and has partnerships with VoIP providers. Users who sign up for LiveAgent will receive an email with login information once their account is installed. The website uses cookies, which are explained in their privacy and cookie policy.