Partner
Wat is Equada?
Equada GmbH is een Duitse cloud- en VoIP-serviceprovider. Equada streeft ernaar uw IT zo efficiƫnt en veilig mogelijk te maken met handige oplossingen. Bij alles wat ze doen, zoeken ze naar de meest geschikte manier om aan uw eisen te voldoen. Om u het hoogste niveau van expertise te bieden met onze vaardigheden, ervaring en kennis.
De doelgroep van Equada zijn voornamelijk middelgrote bedrijven in Duitsland. Ze zorgen ook voor nationale klanten uit een breed scala van industrieƫn. Zij ondersteunen u bij de introductie van de nieuwste cloudtechnologieƫn tot en met langdurige nazorg. Ze voelen zich enorm verantwoordelijk voor elk project dat ze aannemen en zijn pas tevreden als het een succes is.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent en Equada zijn nu partners, wat de integratie met Equada makkelijker dan ooit maakte. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor het verbinden van een Equada VoIP-nummer met uw callcenter.
Als u Equada wilt verbinden met het LiveAgent-callcenter, log dan in op uw LiveAgent-account en volg de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers

3. Zoek naar Equada

4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in

Kosten voor het integreren van Equada:
Als u een abonnement hebt bij LiveAgent, is de integratie gratis. Equada brengt echter kosten in rekening voor haar diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.
Voordelen van Equada
- Kostenefficiƫnt
- Verbeterde CX
- toegang door heel Duitsland
- hoge betrouwbaarheid
Meer weten over hoe callcentersoftware werkt? Bekijk de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Equada integration!
Frequently Asked Questions
Wat is Equada?
Equada GmbH is een Duitse cloud- en VoIP-serviceprovider. Equada streeft ernaar uw IT zo efficiƫnt en veilig mogelijk te maken met handige oplossingen. Bij alles wat ze doen, zoeken ze naar de meest geschikte manier om aan uw eisen te voldoen. Om u het hoogste niveau van expertise te bieden met onze vaardigheden, ervaring en kennis.
Hoeveel kost het om Equada te integreren met LiveAgent?
LiveAgent werkt samen met Equada. Integratie is dus gratis. Houd er echter rekening mee dat Equada kosten in rekening brengt voor haar diensten.
Hoe implementeert u een Equada VoIP-nummer in LiveAgent?
Navigeer eenvoudig naar Configuraties & Bel & Cijfers & Equada. Voeg het VoIP-nummer toe en gebruik het meteen.
Hoe soft skills te gebruiken in het bedrijfsleven
Dit artikel deelt tips voor optimale klantenservice, zoals het vermijden van jargon en het stellen van open vragen.
Verbeter de klantenservice en relaties door empathie te tonen en effectieve communicatie te gebruiken. LiveAgent biedt diverse communicatiekanalen en een partnerprogramma voor VoIP-providers. Vertegenwoordigers kunnen klantensupport en relaties verbeteren met een klantgerichte benadering. Klantenservicecenters verzamelen gegevens en verbeteren de klantenservice met automatische oproepdistributie en gegevensanalyse. Tips voor effectief wachtrijbeheer zijn onder andere FIFO-methode, prioritering van verzoeken en segmentatie van tickets op categorie. Ook het opzetten van een gelaagde ondersteuningsstructuur en het stellen van SLA's helpen bij het beheren van de wachtrij voor klantenondersteuning.