Partner
Wat is Equada?
Equada GmbH is een Duitse cloud- en VoIP-serviceprovider. Equada streeft ernaar uw IT zo efficiƫnt en veilig mogelijk te maken met handige oplossingen. Bij alles wat ze doen, zoeken ze naar de meest geschikte manier om aan uw eisen te voldoen. Om u het hoogste niveau van expertise te bieden met onze vaardigheden, ervaring en kennis.
De doelgroep van Equada zijn voornamelijk middelgrote bedrijven in Duitsland. Ze zorgen ook voor nationale klanten uit een breed scala van industrieƫn. Zij ondersteunen u bij de introductie van de nieuwste cloudtechnologieƫn tot en met langdurige nazorg. Ze voelen zich enorm verantwoordelijk voor elk project dat ze aannemen en zijn pas tevreden als het een succes is.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent en Equada zijn nu partners, wat de integratie met Equada makkelijker dan ooit maakte. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor het verbinden van een Equada VoIP-nummer met uw callcenter.
Als u Equada wilt verbinden met het LiveAgent-callcenter, log dan in op uw LiveAgent-account en volg de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers
3. Zoek naar Equada
4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in
Kosten voor het integreren van Equada:
Als u een abonnement hebt bij LiveAgent, is de integratie gratis. Equada brengt echter kosten in rekening voor haar diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.
Voordelen van Equada
- Kostenefficiƫnt
- Verbeterde klantenervaring
- toegang in heel Duitsland
- hoge betrouwbaarheid
Meer weten over hoe callcentersoftware werkt? Bekijk de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Equada integration!
Frequently asked questions
Wat is Equada?
Equada GmbH is een Duitse cloud- en VoIP-serviceprovider. Equada streeft ernaar uw IT zo efficiƫnt en veilig mogelijk te maken met handige oplossingen. Bij alles wat ze doen, zoeken ze naar de meest geschikte manier om aan uw eisen te voldoen. Om u het hoogste niveau van expertise te bieden met onze vaardigheden, ervaring en kennis.
Hoeveel kost het om Equada te integreren met LiveAgent?
LiveAgent werkt samen met Equada. Integratie is dus gratis. Houd er echter rekening mee dat Equada kosten in rekening brengt voor haar diensten.
Hoe implementeert u een Equada VoIP-nummer in LiveAgent?
Navigeer eenvoudig naar Configuraties & Bel & Cijfers & Equada. Voeg het VoIP-nummer toe en gebruik het meteen.
LiveAgentās Bug Bounty programma
LiveAgent is een klantenbeheer software die verschillende onderscheidingen heeft gewonnen in diverse categorieĆ«n, zoals helpdesksoftware en live chatsoftware. Het biedt 24/7 klantenservice zonder installatiekosten of kredietkaart nodig en heeft een gratis proefperiode van 14 dagen. LiveAgent leeft volledig de AVG-richtlijnen na en heeft een Programma voor het Onthullen van Kwetsbaarheden. Het beloont gebruikers voor het melden van veiligheidskwetsbaarheden en biedt ā¬100 per geverifieerde kwetsbaarheid.
LiveAgent biedt verschillende softwareprogramma's voor klantenservice, waaronder voIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt partnerschapsmogelijkheden en een blog met educatieve artikelen. Na aanmelding ontvangt u inloggegevens en wordt het LiveAgent-dashboard opgestart. De website van LiveAgent maakt gebruik van cookies en het bedrijf biedt ook een persoonlijk gesprek aan om te zien hoe ze kunnen helpen met uw bedrijf.
Het bedrijf Quality Unit biedt diverse softwareoplossingen aan, waaronder callcentersoftware en een cliëntenportaalsysteem. Ze sturen inloggegevens naar gebruikers nadat hun LiveAgent account is geïnstalleerd. De website maakt gebruik van cookies en ze bieden persoonlijke demo's aan. Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met het bedrijf, waaronder een online contactformulier en live chat.
Emailsjablonen voor onboarding van klanten
E-mailmarketing is een krachtige en efficiƫnte manier om klantenloyaliteit te verzekeren en om nieuwe potentiƫle klanten te werven. Bedrijven moeten zich richten op het creƫren van waarde voor klanten en effectieve klantenrelaties opbouwen door middel van gepersonaliseerde e-mailsjablonen. Het versturen van bedankmails en gepersonaliseerde welkomstmails kan de loyaliteit en betrokkenheid van abonnees vergroten en uiteindelijk leiden tot meer inkomsten. Klant onboarding is ook belangrijk om te voorkomen dat klanten spijt krijgen van hun investering en om hen te begeleiden naar het juiste gebruik van de producten of diensten die ze hebben gekocht. Een onboarding e-mail die afkomstig is van een echt mens kan ook effectiever zijn.