Partner
Wat is RingCentral?
RingCentral is een callcentersoftware met meerdere mogelijkheden. Het biedt spraak, fax, tekst, conferenties en webbijeenkomsten. Het helpt bedrijven om alles af te handelen, van callcentermanagement tot dagelijkse vergaderingen.
Hoe kunt u het gebruiken?
RingCentral kan worden gebruikt als de speciale VoIP -serviceprovider voor uw LiveAgent Callcenter. Hun betrouwbare services kunnen zorgen voor een soepele verbinding met softphones of oproepapparaten. In combinatie met de helpdesk van LiveAgent mogelijkheden, kunt u verbazingwekkende klantenondersteuning bieden in elk belangrijk klantenkanaal.
LiveAgent Callcenter kan zowel softphones als oproepapparaten ondersteunen en tegelijkertijd een soepele workflow met een verscheidenheid aan productiviteitsfuncties waarborgen. Profiteer van functies zoals interactieve spraakrespons die uw klanten kunnen helpen om de juiste afdeling te bereiken. Krijg toegang tot uw onbeperkte gespreksopnames op elk moment om eerdere oproepen te bekijken of om gespreksknoppen aan te passen om bij uw bedrijfsbranding te passen.
Wat zijn de voordelen van RingCentral-integratie?
- Een toegewijde callcenteroplossing en VoIP-provider in één.
- Beantwoord oproepen van LiveAgent
- Eenvoudige integratie met Zapier
- Een verscheidenheid aan integratiemogelijkheden
Improve your call support
Handle all calls with LiveAgent and get support from our multi-channel help desk solution.
Hoe integreert u RingCentral met LiveAgent via Zapier?
LiveAgent kan worden geïntegreerd met RingCentral via Zapier -service – een oplossing van derden die een groot aantal apps kan integreren. Met Zapier kunnen gebruikers aangepaste integraties maken, zodat ze kunnen kiezen wat ze willen dat de integratie doet. Als u geen Zapier -account heeft, maak er hier een . Ga vervolgens verder naar de zapier -integratiepagina voor LiveAgent en RingCentral.
- Kies een trigger en een actie. Een trigger in de ene app zal een actie uitvoeren in de tweede app, waardoor een aangepaste integratie ontstaat. U kunt uw eigen opties kiezen, dus denk na over wat u wilt dat de apps doen. Zodra u een trigger en een actie heeft gekozen, klikt u op de blauwe knop om door te gaan.

- Nu zal u beide apps moeten verbinden met Zapier. De service zal u helpen met tooltips en andere stukjes informatie. Zodra u de apps verbindt met Zapier, kunt u de integratie testen of de Zap inschakelen om deze te activeren.

Dat is het. Keer vrij om terug te keren naar Zapier om meer integraties met verschillende software te maken. Mix en match om te zien welke het beste voor u werken. Op zoek naar meer informatie over callcentersoftware en oproepondersteuning? Controleer onze Academie artikelen voor meer informatie over deze onderwerpen.
Looking for a unified communication solution for your customer support?
Integrate RingCentral into your LiveAgent system and enjoy features like voice calls, video conferencing, and instant messaging, all within LiveAgent's platform.
Callcentersoftware kan de kwaliteit van dienstverlening en klanttevredenheid verbeteren. Virtuele callcenters verlagen kosten en bieden flexibiliteit voor vertegenwoordigers, inclusief de mogelijkheid om oproepen vanuit huis te beantwoorden. Terugbelfuncties kunnen de klantentevredenheid verhogen. LiveAgent biedt software en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Een gratis demo is beschikbaar.
LiveAgent's call center software can automatically convert all incoming and outgoing calls into customer tickets, which can be further organized and categorized with tags. These tags can be added manually or automatically through pre-defined automation rules, allowing for a more personalized approach to sales and improved efficiency. The use of call center tagging can also lead to better customer service and higher satisfaction. LiveAgent offers a range of software solutions for customer support, including call center automation, VoIP phone systems, and email management.
Callcentertechnologie is essentieel voor goede klantenondersteuning en cloudgebaseerde oplossingen en een omnichannel-aanpak zijn opkomende trends. Uitgaande callcentersoftware kan helpen bij het efficiënt beheren van oproepvolumes en wordt voornamelijk gebruikt door verkoopteams. Bij het kiezen van callcentersoftware moet rekening worden gehouden met de behoeften van het bedrijf. Callcentertools zijn nodig om inkomende en uitgaande gesprekken te stroomlijnen en het opzetten van een effectief callcenter vereist gedegen planning en technologie. LiveAgent biedt betrouwbare Nederlandse telefonie software.