Partner
Wat is VoIPstudio?
VoIPstudio is een professionele cloud VoIP-telefonieserviceprovider en een bekroond product in deze categorie. Het zit boordevol functies en tools om het beheer van callcentra gemakkelijk te maken voor kleine en middelgrote bedrijven over de hele wereld.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gecombineerd met LiveAgent’s live chat, ticketsysteem, kennisbank en andere tools, krijgt u een volledig klantenservicecentrum dat beschikbaar is vanuit één handige oplossing.
Gebruik VoIP studio als u uw klanten via telefoongesprekken wilt ondersteunen. Oproepen kunnen ook essentieel worden voor verkoop- en marketingteams met verschillende doeleinden.
Voordelen
- Geïntegreerd callcenter in LiveAgent-dashboard
- Beheer oproepen, tickets, chats en meer vanuit één oplossing
- Het ticketsysteem houdt uw oproepen gesorteerd met andere gegevens
Hoe VoIPstudio te integreren met LiveAgent


U bent klaar en uw VoIPstudio telefoonnummer is klaar voor gebruik. Ga uw gang en probeer het uit. Wilt u meer informatie over hoe callcentra werken? Bekijk hieronder ons filmpje
Frequently Asked Questions
Wat is VoIPstudio?
VoIPstudio is een veelzijdige, bekroonde professionele VoIP-telefoonserviceprovider. Deze service is geschikt voor kleine en middelgrote bedrijven die hun klantenondersteuning, verkoop- of marketingteams een callcenter willen bieden om hun klanten te bereiken.
Kan ik VoIPstudio integreren met LiveAgent?
Ja, de VoIPstudio kan u voorzien van telefoonservice terwijl LiveAgent de callcentermogelijkheden voor zijn rekening neemt. Het proces duurt slechts een paar minuten. Open uw LiveAgent-configuratie en ga naar het oproepgedeelte. Voeg een nieuw VoIPstudio-telefoonnummer toe. U bent klaar en kunt beginnen met bellen.
Moet ik betalen om VoIPstudio te integreren met LiveAgent?
Nee, zolang u het LiveAgent-abonnement met alles inbegrepen heeft. Er zijn geen extra kosten voor het integreren van VoIPstudio met LiveAgent en u kunt binnen enkele minuten een callcenter opzetten.
Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Tijdens een marketingvergadering werd de impact van sociale media op de verkoop besproken. Er werden verschillende statistieken gepresenteerd, zoals het aantal volgers en de betrokkenheid bij berichten. Daarnaast werd er ook gesproken over het belang van het bouwen van een sterke online aanwezigheid en het bevorderen van klantentrouw. Het doel van de vergadering was om een strategie te ontwikkelen om de verkoop te verhogen via sociale media.
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.