VoIPstudio integration
Partner website
Partner Privacy Policy
VoIPstudio Privacybeleid
Wat is VoIPstudio?
VoIPstudio is een professionele cloud VoIP-telefonieserviceprovider en een bekroond product in deze categorie. Het zit boordevol functies en tools om het beheer van callcentra gemakkelijk te maken voor kleine en middelgrote bedrijven over de hele wereld.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gecombineerd met LiveAgent’s live chat, ticketsysteem, kennisbank en andere tools, krijgt u een volledig klantenservicecentrum dat beschikbaar is vanuit één handige oplossing.
Gebruik VoIP studio als u uw klanten via telefoongesprekken wilt ondersteunen. Oproepen kunnen ook essentieel worden voor verkoop- en marketingteams met verschillende doeleinden.
Voordelen
- Geïntegreerd callcenter in LiveAgent-dashboard
- Beheer oproepen, tickets, chats en meer vanuit één oplossing
- Het ticketsysteem houdt uw oproepen gesorteerd met andere gegevens
Hoe VoIPstudio te integreren met LiveAgent
U bent klaar en uw VoIPstudio telefoonnummer is klaar voor gebruik. Ga uw gang en probeer het uit. Wilt u meer informatie over hoe callcentra werken? Bekijk hieronder ons filmpje
Frequently Asked Questions
Wat is VoIPstudio?
VoIPstudio is een veelzijdige, bekroonde professionele VoIP-telefoonserviceprovider. Deze service is geschikt voor kleine en middelgrote bedrijven die hun klantenondersteuning, verkoop- of marketingteams een callcenter willen bieden om hun klanten te bereiken.
Kan ik VoIPstudio integreren met LiveAgent?
Ja, de VoIPstudio kan u voorzien van telefoonservice terwijl LiveAgent de callcentermogelijkheden voor zijn rekening neemt. Het proces duurt slechts een paar minuten. Open uw LiveAgent-configuratie en ga naar het oproepgedeelte. Voeg een nieuw VoIPstudio-telefoonnummer toe. U bent klaar en kunt beginnen met bellen.
Moet ik betalen om VoIPstudio te integreren met LiveAgent?
Nee, zolang u het LiveAgent-abonnement met alles inbegrepen heeft. Er zijn geen extra kosten voor het integreren van VoIPstudio met LiveAgent en u kunt binnen enkele minuten een callcenter opzetten.
De tekst beschrijft de voordelen van zakelijke VoIP-telefonie, zoals kostenbesparing en geavanceerde functies zoals schermdeling en videovergaderingen. Het introduceert ook LiveAgent als klantenservicesoftware die VoIP ondersteunt en biedt informatie over VoipTel International als telecomaanbieder in Zwitserland. Bedrijven worden aangemoedigd om rekening te houden met factoren zoals flexibiliteit en integraties met andere software bij het kiezen van de beste zakelijke VoIP-provider. Integratie van VoipTel in LiveAgent is gratis, maar er kunnen kosten verbonden zijn aan de diensten van VoipTel.
The text explains what business Voice over IP is and how it works, while introducing LiveAgent as customer service software that supports VoIP. It also provides information on VoipTel International as a telecom provider, as well as pricing, alternatives, and testimonials. The integration of Voyced VoIP into LiveAgent is simple and free, and the benefits of using VoIP for businesses are highlighted throughout the article. Different software solutions are available on the website, including inbound call center software and email management software. The cost savings and advanced features of using VoIP, such as video conferencing, are also mentioned. If you do not have LiveAgent yet, you can try their 14-day free trial.