Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

VoIPstudio

Wat is VoIPstudio?

VoIPstudio is een professionele cloud VoIP-telefonieserviceprovider en een bekroond product in deze categorie. Het zit boordevol functies en tools om het beheer van callcentra gemakkelijk te maken voor kleine en middelgrote bedrijven over de hele wereld.

Hoe kunt u het gebruiken?

Gecombineerd met LiveAgent’s live chat, ticketsysteem, kennisbank en andere tools, krijgt u een volledig klantenservicecentrum dat beschikbaar is vanuit één handige oplossing.

Gebruik VoIP studio als u uw klanten via telefoongesprekken wilt ondersteunen. Oproepen kunnen ook essentieel worden voor verkoop- en marketingteams met verschillende doeleinden.

Voordelen

  • Geïntegreerd callcenter in LiveAgent-dashboard
  • Beheer oproepen, tickets, chats en meer vanuit één oplossing
  • Het ticketsysteem houdt uw oproepen gesorteerd met andere gegevens

Hoe VoIPstudio te integreren met LiveAgent

De integratie is binnen enkele minuten klaar. U moet uw VoIPstudio- en LiveAgent-accounts gereed hebben en instellen. Open uw LiveAgent en ga naar Configuratie> Oproep> Nummers. Klik bovenaan op de oranje knop Creëren.

Nummeroptie toevoegen bij het integreren van VoIPstudio-oproepnummer in LiveAgent
Voeg een VoIPstudio-nummer toe

Er wordt een nieuw venster geopend met een selectie van VoIP-providers. Zoek VoIPstudio en klik op het logo. Nu moet u de velden invullen, zoals uw naam, telefoonnummer, inloggegevens en de mogelijkheid om onder andere oproepen op te nemen. Als u klaar bent, klikt u op Toevoegen.

VoIP-studio-nummer instellen in LiveAgent-configuratie
VoIPstudio-configuratie

U bent klaar en uw VoIPstudio-telefoonnummer is klaar voor gebruik. Ga uw gang en probeer het uit. Wilt u meer informatie over hoe callcentra werken? Bekijk hieronder onze video

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=5s

Vaak gestelde vragen

Wat is VoIPstudio?

VoIPstudio is een veelzijdige, bekroonde professionele VoIP-telefoonserviceprovider. Deze service is geschikt voor kleine en middelgrote bedrijven die hun klantenondersteuning, verkoop- of marketingteams een callcenter willen bieden om hun klanten te bereiken.

Kan ik VoIPstudio integreren met LiveAgent?

Ja, VoIPstudio kan u voorzien van telefoondiensten, terwijl LiveAgent de callcentermogelijkheden voor haar rekening neemt. Het proces duurt slechts een paar minuten.

1. Open uw LiveAgent-configuratie en ga naar de oproepsectie

2. Voeg een nieuw VoIPstudio-telefoonnummer toe

3. U bent klaar en kunt beginnen met bellen

Moet ik betalen om VoIPstudio te integreren met LiveAgent?

Nee, zolang u het LiveAgent-abonnement met alles inbegrepen heeft. Er zijn geen extra kosten voor het integreren van VoIPstudio met LiveAgent en u kunt binnen enkele minuten een callcenter opzetten.

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo