Ticketsysteem

Wat is een ticketsysteem?

Ticketsysteem is een gedeelde inbox voor alle taken van uw klanten, of het nu gaat om sociale media, mailbox, live chat etc. Alle berichten worden automatisch omgezet in hetzelfde ticket. Tickets worden op één enkele plaats bewaard, zodat de klantenservicemedewerker geen enkele taak mist.

Frequently asked questions

Wat is de definitie van een ticketsysteem?

Het ticketsysteem is een gemeenschappelijke inbox voor alle taken van uw klanten. Meldingen van email, live chat, sociale media, etc. vallen daar. Alle berichten worden automatisch omgezet in een ticket.

Wat zijn de basiskenmerken van elk ticketsysteem?

De basiskenmerken van elk ticketsysteem zijn voornamelijk beschikbaarheid via meerdere kanalen (email, live chat, sociale media), klantspecifieke personalisatie, workflowautomatisering, gepersonaliseerde ticketpagina's, ticketcategorieën en tags, en de mogelijkheid om kennis op te bouwen basis.

Is LiveAgent een ticketsysteem?

LiveAgent is een ticketsysteem. Het volgt automatisch alle klantenproblemen en zet ze om in tickets. Elk binnenkomend bericht wordt omgezet in een ticket voor gemak en beter beheer.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.