Wat is een ticketsysteem?
Ticketsysteem is een gedeelde inbox voor alle taken van uw klanten, of het nu gaat om sociale media, mailbox , live chat enz. Alle berichten worden automatisch omgezet in hetzelfde ticket. Het helpdeskticketsysteem slaat alle tickets op één plek op, zodat de medewerker van de klantenservice geen enkele taak mist en geen ticket zal onopgelost blijven. Met behulp van dit systeem kunnen bedrijven hun klantenondersteuning efficiënter beheren. Alle klantenservicetaken kunnen worden geoptimaliseerd met behulp van een ondersteuningsticketsysteem.
Frequently Asked Questions
Wat is de definitie van een ticketsysteem?
Het ticketsysteem is een gemeenschappelijke inbox voor alle taken van uw klanten. Meldingen van email, live chat, sociale media, etc. vallen daar. Alle berichten worden automatisch omgezet in een ticket.
Wat zijn de basiskenmerken van elk ticketsysteem?
De basiskenmerken van elk ticketsysteem zijn voornamelijk beschikbaarheid via meerdere kanalen (email, live chat, sociale media), klantspecifieke personalisatie, workflowautomatisering, gepersonaliseerde ticketpagina's, ticketcategorieën en tags, en de mogelijkheid om kennis op te bouwen basis.
Is LiveAgent een ticketsysteem?
LiveAgent is een ticketsysteem. Het volgt automatisch alle klantenproblemen en zet ze om in tickets. Elk binnenkomend bericht wordt omgezet in een ticket voor gemak en beter beheer.
Expert note
Een ticketsysteem is een softwareprogramma dat bedrijven helpt om klantverzoeken van verschillende communicatiekanalen op een gecentraliseerde locatie te beheren en te organiseren.
