Wat zijn telefoontickets?
Elk telefoontje van een klant naar de helpdesk wordt gearchiveerd in de vorm van een ticket. Het ticket bevat informatie over de beller, de vertegenwoordiger en het gesprek tussen hen. Wanneer er nog een oproep wordt gedaan over hetzelfde onderwerp, wordt de informatie daarover toegevoegd aan het vorige ticket.
Ticketing is belangrijk om alle acties bij te houden. Niet alleen telefoontjes, maar ook emails en andere communicatiemiddelen worden omgezet in tickets. Dit helpt de eenheid en orde tussen alle kanalen te behouden.
Expert note
Telefoontickets zijn een handige manier om oproepen en andere communicatie van klanten aan een helpdesk te archiveren en op te volgen. Het verhoogt de efficiëntie en verbetert de klanttevredenheid.

Start de gratis proefperiode met LiveAgent om klantensupport te verbeteren met snelle reactietijden en vooraf gedefinieerde antwoorden. Telemarketingsoftware verbetert de verkoopefficiëntie met automatiseringssystemen en geavanceerde call-tracking. Probeer alle communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren, forum, feedback, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp en Slack uit met LiveAgent. Onze website maakt gebruik van cookies, accepteer of weiger dit.
Klantenservice terugbelfunctie
Flexibele klantenondersteuning via verschillende kanalen, zoals live chat en telefoon, leidt tot hogere verkoop, omzet en klantentevredenheid. Klantenservicesoftware biedt een efficiënte workflow.