Elk telefoontje van een klant naar de helpdesk wordt gearchiveerd in de vorm van een ticket. Het ticket bevat informatie over de beller, de vertegenwoordiger en het gesprek tussen hen. Wanneer er nog een oproep wordt gedaan over hetzelfde onderwerp, wordt de informatie daarover toegevoegd aan het vorige ticket.
Ticketing is belangrijk om alle acties bij te houden. Niet alleen telefoontjes, maar ook emails en andere communicatiemiddelen worden omgezet in tickets. Dit helpt de eenheid en orde tussen alle kanalen te behouden.
Terug naar woordenlijstOntvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .