Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Voordelen van Live Chat en hoe het te gebruiken
Live chat is een handige tool voor bedrijven om klantenvragen snel op te lossen. Het stelt bedrijven in staat om met meerdere klanten tegelijk in gesprek te gaan en helpt bij het analyseren van klantenbetrokkenheid en prestaties. Feedback en chattranscripties kunnen worden gebruikt om de servicekwaliteit te verbeteren en klantenproblemen op tijd aan te pakken.
Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
LiveAgent maakt het eenvoudig om klantengegevens op te slaan en gepersonaliseerde service te bieden. Met de contactbeheerfunctie kunt u efficiënter werken.
Een intercomalternatief nodig?
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
LiveAgent maakt het eenvoudig om klantengegevens op te slaan en gepersonaliseerde service te bieden. Met de contactbeheerfunctie kunt u efficiënter werken.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar