Op zoek naar een alternatief voor Channels?

Discover why LiveAgent is the best Channels alternative on the market.

  • ✓ Geen opstartkosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
  • ✓ Geen creditcard vereist
  • ✓ Op elk moment annuleren
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Genoeg van uw helpdesk software?

Geef uw klantenservice meer dan alleen een callcenter met LiveAgent. Leg contact met uw klanten via email, live chat, sociale media en geef ze informatie via onze kennisbank.

Overstappen is eenvoudig en de prijzen zijn redelijk.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Uw callcenter wordt omringd door verschillende klantenkanalen.
Probeer LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Bespaar meer met LiveAgent

Channels vs LiveAgent in één oogopslag

Kenmerken Liveagent Kanalen
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing aan.
Kanalen biedt geen ticketing aan.
Live Chat
Een real-time chat-widget die je op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat aan.
Kanalen biedt geen Live Chat aan.
Call Center
Een callcenter dat kan worden gebruikt om oproepen te maken en ontvangen met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt Call Center aan.
Kanalen biedt Call Center aan.
Self-Service
Een functie waarmee je een klantportaal kunt bouwen waar je klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en content van de kennisbank.
LiveAgent biedt Self-Service aan.
Kanalen biedt geen Self-Service aan.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie aan.
Kanalen biedt geen Facebook-integratie aan.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie aan.
Kanalen biedt geen Twitter-integratie aan.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie aan.
Kanalen biedt geen Instagram-integratie aan.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden en te verzenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie aan.
Kanalen biedt geen Viber-integratie aan.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten te beantwoorden binnen een multi-channel ticketingsysteem, en behandelen ze net als elk ander klantenondersteuningsticket.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie aan.
Kanalen biedt een WhatsApp-integratie aan.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder probleemoplossingshandleidingen, veelgestelde vragen en how-to-artikelen.
LiveAgent biedt een kennisbank aan.
Kanalen biedt geen kennisbank aan.
Klantenforum
Een online discussieplatform voor je klanten dat rechtstreeks in je kennisbank is geplaatst.
LiveAgent biedt een klantenforum aan.
Kanalen biedt geen klantenforum aan.
Automatisering en Regels
Workflows die je kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels aan.
Kanalen biedt automatisering en regels aan.
API
Een set functies die verschillende applicaties in staat stellen om samen te werken.
LiveAgent biedt API-functies aan.
Kanalen biedt API-functies aan.
Interactieve Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies aan.
Kanalen biedt IVR-functies aan.
Person deciding between two solutions

Een sterk alternatief voor Channels

Ga verder dan telefoongesprekken met LiveAgent en bied uw klanten meerdere communicatiemiddelen. Email, live chat, sociale media zoals Facebook, Twitter en Instagram, callcenter en kennisbank zijn de tools die u nodig hebt om uw helpdesk te verrijken en uw klanten meer gemak te bieden.

Dit alles voor een redelijke prijs, zodat u niet teveel betaalt. LiveAgent biedt drie geweldige abonnementen die uw budget niet verpesten.

De snelste live chatwidget

LiveAgent heeft de snelste livechatwidget die op de markt verkrijgbaar is, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Sneller dan dat kun je niets krijgen. Met een snelle chatwidget kunnen uw klanten u snel rechtstreeks vanaf uw website bereiken.

Maak van uw websitebezoekers betalende klanten en verhoog de betrokkenheid.

The fastest live chat on the market

We hebben voor elk wat wils

Elk bedrijf verdient een betere klantenservice

Ondersteuning voor een callcenter

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook de integratie van een callcenter. Het is snel en gemakkelijk te installeren!

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Redelijke prijzen

U kunt LiveAgent in huis halen voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Professional built-in call center software

Betrouwbaar callcenter

Naast andere communicatiemiddelen kunt u uw klanten nog steeds telefonisch ondersteunen. De installatie is binnen enkele minuten volledig gebruiksklaar en u kunt verbinding maken via de browser, telefoon of andere apparatuur die u verkiest.

Er zijn geen externe providers nodig, LiveAgent regelt alles voor u.

 

Klaar om uw service te verbeteren?

Krijg meer en geef meer! Bekijk onze geweldige tariefplannen en beslis zelf.

LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Ontdek waarom bedrijven zijn overgestapt op LiveAgent

Vergelijk LiveAgent met verschillende soorten software voor callcentra

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Alternatief voor Channels
Contact opnemen met de klantenservice van LinkedIn via email, live chatondersteuning, telefoonnummer, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.

LinkedIn helpdeskcontacten

LinkedIn biedt diverse contactmogelijkheden voor klantenondersteuning, waaronder email, live chat, callcenter, en kennisbank. Het bedrijf staat bekend om zijn uitstekende klantenservice, wat bijdraagt aan een positieve gebruikerservaring en reputatie.

Optimaliseer uw klantenservice met Whisper Assistant van LiveAgent - de AI-functie die voorspelt en suggesties doet voor de reacties die uw vertegenwoordigers nodig hebben.

Whisper Assistant

Whisper Assistant van LiveAgent biedt AI-aangedreven klantenservice, verhoogt efficiëntie, vermindert fouten, en verbetert klantenrelaties. Het is geschikt voor bedrijven van elke omvang en sector, waardoor het een waardevolle investering is voor verbeterde klantenservice.

Tevredenheidsvoorspellingsscores zijn een maatstaf voor de vraag of een ticket waarschijnlijk een positieve of een negatieve tevredenheidsscore krijgt.

Tevredenheidsvoorspellingsscores

De tekst beschrijft de verschillende producten en diensten van LiveAgent, zoals klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en meer. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Het laatste deel van de tekst gaat over het opstarten van een LiveAgent-account en het gebruik van cookies op de website.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x